AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Vrijdag, je gaat naar Home, dan naar wie is wie (soms moet je het een paar keer proberen vandaag net als antwoorden want ze zijn met de site bezig) dan ga je naar nieuwe discussie en kun je jezelf voorstellen;)
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Ik ga ook afsluiten, fijne avond allemaal.Isa, ik denk aan je hoor!!!!
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Ik vind het ook heel irritant worden nu:angry:
An Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 AR jemig haast niet te doen om hier iets te posten.Langzaam begin ik weer te ademen en het leven te leven vandaar dat ik mijn snuit maar eens laat zien hier!!!
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Zoals ik al zei An heel irritant ze zijn met de site bezig
An Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 AR op kerstavond toch niet. Jammer want ik denk dat er veel mensen behoefte hebben om juist vanavond te schrijven. Maarja het is niet anders.
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Ja volgens mij nu ook nog An ze zijn gisterenmiddag begonnenen iedere keer liggen de pagina`s er uit
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Ik ga ook maar slapenfijne dagen allemaalen truste voor zo:lips:
dhen Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Ik heb de zwerf-moeder-hond met 3 pups teruggevonden een stuk verderop in een kleine boomgaard. Ze heeft een gat in het hek gevonden en haar gezinnetje daar veilig gestald. Verder heb ik een halve verhuisdoos met wijn-borrel en champagne glazen in de container gemieterd, een tulband gebakken en daarna kwam manlief weer veilig thuis
Otje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 An ! Fijn dat je er weer bent !! :)
Otje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Ik heb wel last van lonkende sirenes hoor, oeioeioeimaargoed dat ik een groen pilletje genomen heb, dan kan ik het loslaten, anders had ik de komende dagen watertandend op een houtje moeten bijten, en dat was me niet gelukt denk ik......
lady jane Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Hoi voor wie er nog zijn,Mijn film is afgelopen en de kids zitten nog naar Harry Potter te kijken.Dhendro, fijn dat je iedereen weer onder moeders pappot hebt, hodjes en ega.Geeft toch een kompleter gevoel zo op Kerstavond he.Wordt er daar veel aan gedaan? Versiering, boom? de mis wel denk ik?Kirky toch nog ff aan het werk zonou met die ijzel zullen ze dat wel gewaardeerd hebben he:present:
Vie Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Heydeho,Ja Kirky, kurkdroog en jij ook fijne dagen. Kinders ik heb niet alles helemaal bijgelezen wegens het nu reeds bekende probleem van er uit gegooid worden.Wij zijn naar de kerruk geweest (jawel) maar afgezien van dat het een mooie dienst was, heb ik er geen speciale kerstgedachte aan overgehouden. Wel een erg wakker gevoel.
lady jane Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 kun je vast oefenen om een echte goedzak-opa te worden, ook wel eens leukB)
Vie Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Mag ik nog even iets grappigs vertellen? Op de 1 of andere manier verwacht je op de laatste dag voor kerst eigenlijk alleen maar leuke post. Nou, ik kréég me daar een aanslag van de belastingen... aaauw! Als ik nog gedronken had, dan had ik nou gedronken.Woman, good for you, dat pilletje.
lady jane Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Nou ik heb net iets te vaak die foute server in beeldik merk wel dat als ik de toets iets langer dan normaal ingedrukt houdhet dan beter gaat, maar ik raak er toch ge-irriteerd van en dan kanniet goed zijn om een vredige Kerstnacht in te gaan.Uitloggen dus:welterusten en tot Kerstsslaap lekker
lady jane Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Dichtplakken weer Vie en zondag of later weer openen:Dstruisvogels hebben nooit belastingstress!
Vie Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Haha, leuk Jane Goed idee. Maar het zat er wel aan te komen hoor. Ik vind alleen dat er landelijk ingesteld moet worden dat je rond de feestdagen alleen maar leuke post krijgt. Nu kijk ik gewoon naar alle mooie en lieve kaarten die naast de pc staan.Welterusten voor strakjes.
Vie Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Hee hee Kirky, bij Tactive zijn ze ook maar gewoon mensen! En zo vaak hebben we dit nou ook weer niet hè? Maar het is best irritant, ja.
Vie Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Tja, ik snap het Kirky. Misschien komt het omdat ik mezelf heb aangeleerd, me niet zo snel meer te ergeren. Want weet je wat? Daar heb je alleen jezelf maar mee. Ik bedoel, als jij je ergert gaat de fout op de site niet sneller over, toch?
Vie Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Dar op honk en nog een kwartier jaaaaarig. Fijn dat je genoten hebt van de Notenkraker.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden