Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vrijdag, je gaat naar Home, dan naar wie is wie (soms moet je het een paar keer proberen vandaag net als antwoorden want ze zijn met de site bezig) dan ga je naar nieuwe discussie en kun je jezelf voorstellen;)

• Antwoorden 359
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

AR :heart: jemig haast niet te doen om hier iets te posten.
Langzaam begin ik weer te ademen en het leven te leven vandaar dat ik mijn snuit maar eens laat zien hier!!!

Geplaatst

AR op kerstavond toch niet. Jammer want ik denk dat er veel mensen behoefte hebben om juist vanavond te schrijven. Maarja het is niet anders.

Geplaatst

Ik heb de zwerf-moeder-hond met 3 pups teruggevonden een stuk verderop in een
kleine boomgaard. Ze heeft een gat in het hek gevonden en haar gezinnetje daar
veilig gestald. Verder heb ik een halve verhuisdoos met wijn-borrel en champagne glazen
in de container gemieterd, een tulband gebakken en daarna kwam manlief weer veilig thuis ;)

Geplaatst

Ik heb wel last van lonkende sirenes hoor, oeioeioei
maargoed dat ik een groen pilletje genomen heb, dan kan ik het loslaten, anders had ik de komende dagen watertandend op een houtje moeten bijten, en dat was me niet gelukt denk ik......

Geplaatst

Hoi voor wie er nog zijn,
Mijn film is afgelopen en de kids zitten nog naar Harry Potter te kijken.
Dhendro, fijn dat je iedereen weer onder moeders pappot hebt, hodjes en ega.
Geeft toch een kompleter gevoel zo op Kerstavond he.
Wordt er daar veel aan gedaan? Versiering, boom? de mis wel denk ik?

Kirky toch nog ff aan het werk zo
nou met die ijzel zullen ze dat wel gewaardeerd hebben he:present:

Geplaatst

Heydeho,
Ja Kirky, kurkdroog en jij ook fijne dagen.
Kinders ik heb niet alles helemaal bijgelezen wegens het nu reeds bekende probleem van er uit gegooid worden.
Wij zijn naar de kerruk geweest (jawel) maar afgezien van dat het een mooie dienst was, heb ik er geen speciale kerstgedachte aan overgehouden. Wel een erg wakker gevoel.

Geplaatst

Mag ik nog even iets grappigs vertellen? Op de 1 of andere manier verwacht je op de laatste dag voor kerst eigenlijk alleen maar leuke post. Nou, ik kréég me daar een aanslag van de belastingen... aaauw! Als ik nog gedronken had, dan had ik nou gedronken.
Woman, good for you, dat pilletje. :present:

Geplaatst

Nou ik heb net iets te vaak die foute server in beeld
ik merk wel dat als ik de toets iets langer dan normaal ingedrukt houd
het dan beter gaat, maar ik raak er toch ge-irriteerd van en dan kan
niet goed zijn om een vredige Kerstnacht in te gaan.
Uitloggen dus:
welterusten en tot Kersts
slaap lekker :lips:

Geplaatst

Haha, leuk Jane ;) Goed idee. Maar het zat er wel aan te komen hoor. Ik vind alleen dat er landelijk ingesteld moet worden dat je rond de feestdagen alleen maar leuke post krijgt. Nu kijk ik gewoon naar alle mooie en lieve kaarten die naast de pc staan.
Welterusten voor strakjes.

Geplaatst

Tja, ik snap het Kirky. Misschien komt het omdat ik mezelf heb aangeleerd, me niet zo snel meer te ergeren. Want weet je wat? Daar heb je alleen jezelf maar mee. Ik bedoel, als jij je ergert gaat de fout op de site niet sneller over, toch?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...