Kate Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Goeienavond Wing!heb je nog plannen voor de kerst?Alf Ik loop hier al een tijdje mee, af en toe met tussenpozen.Maar voorlopig blijf ik nog wel even Een mooie eenvoudige kerstavondmaaltijd gegeten met zijn 2en.Wel een mooi gedekte tafel met veel kaarsen.En spa in een mooi glas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Zo, hier ook gegeten.Lekker was het, gewoon hollandse kost,biefstukje, snijboontjes en aardappels.Jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Had je er geen zin meer in Wing of vanwege het weer? Jammer dat je de kleine man niet ziet.Lekker prutsen en koken is ook heerlijk.Ik ga naar diverse familie en ook met zijn 2en uit eten.Ook nog een nachtje weg.En we zitten verdiept in een misdaad dvd serie. Kunnen nog even vooruit.Nee, ik zeg niet welke. Wil niets over de plot horen.Verder nog een week vakantie. Dat is toch wel een extra vrijheid.ben je nu schilderklussen binnen aan het doen bij mensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 superlekker zit ik nu te eten 4 frikandellen en 4 kroketten met brood:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Hihi AR geniet ervan.Bevalt de vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 goedenavond AR, Albertina, Wing en Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 AR,geintje???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Hoi Coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Een Wing in de stress. Zie je wel ook die kan het!dan kan je 2 kanten op. Of je verandert het verhaal. Of je verandert het verhaal Hoi Tina en Coco! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Ik wens iedereen een goeie voortzetting Ik ga tandjes schrobben en weer verder in de misdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Ik heb besloten om de buikdanstop die ik nu aan het maken ben in de verkoop te gooien. Moet nog beslissen wat de prijs wordt. zat te denken aan iets van 80 euro ofzo...Dat wordt dan de eerste. Uit atelier MaxumPrimeur op kerstavond ! En jullie zijn getuigen !!!Vanavond nog wat dingetjes afwerken en dan is ie klaar. Foto volgt natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Hoi Kate,het zijn wat korte berichtjes mijnerzijds.De surfer ligt er steeds uit.Elke keer is mijn posting weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Kate de vakantie bevalt me primaTina nee geen geintje:)Wing volgens mij klopt dat ook dat het frikadellen zijn;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Wingchum De een is een bal gehakt Duits De ander een staaf soort vleestroep lekker gemaakt met uitjes en andere sausen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Het wordt bar en beu vanavond met het weer heb ik gehoord Ijzel en sneeuw, er wordt verwacht dat het spiegelglad wordt in het hele land vanuit het ZuidenZe zijn wel flink aan het strooien overalMijn dochter is nu onderweg van de Achterhoek naar Den Haagen mijn zusje van Den Haag naar Drenthe, vakantiehuisje en haarzoon moet er morgenochtend nog heen komen rijden want viertKerstavond bij schoonoudersWat een gedoe hè als je moet rijden ergens heen in zulke weersomstandigheden bah...ben blij als ze er zijnben blij dat ik nergens heen hoef, ja straks even paar straten verderop naar de live muziek even kijken of dat iets is anders ben ik zo weer thuis,...Ik gaallemaal nog een hele fijne avond en oppassen als je nog weg moet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Een frikadel, niet te verwarren met een frikandel, is een ronde compacte gehaktbal met bepaalde kruiden. Volgens het "Etymologisch woordenboek van het Nederlands" draagt de bal deze naam al sinds het einde van de 16de eeuw[1]. De frikadel wordt vooral in België, Duitsland, Zweden en Denemarken gegeten.In de meeste streken van België bedoelt men met frikadel inderdaad een gehaktbal, hoewel die daar soms ook curryworst wordt genoemd. In Nederland is de frikadel niet erg bekend. De frikadel, dus zonder n, is ouder en van oudsher een soort gehaktbal, maar kan ook plat worden gedrukt tot een soort hamburger, of in een ovenschaal geplet als frikadel-pan (Indisch) worden bereid. Frikadel-pan is vaak gehakt, gemengd met aardappelen en gekruid met, onder meer, ketjap. In de Indonesische keuken wordt de frikadel perkedel genoemd.Een frikadel, niet te verwarren met een frikandel, is een ronde compacte gehaktbal met bepaalde kruiden. Volgens het "Etymologisch woordenboek van het Nederlands" draagt de bal deze naam al sinds het einde van de 16de eeuw[1]. De frikadel wordt vooral in België, Duitsland, Zweden en Denemarken gegeten.In de meeste streken van België bedoelt men met frikadel inderdaad een gehaktbal, hoewel die daar soms ook curryworst wordt genoemd. In Nederland is de frikadel niet erg bekend. De frikadel, dus zonder n, is ouder en van oudsher een soort gehaktbal, maar kan ook plat worden gedrukt tot een soort hamburger, of in een ovenschaal geplet als frikadel-pan (Indisch) worden bereid. Frikadel-pan is vaak gehakt, gemengd met aardappelen en gekruid met, onder meer, ketjap. In de Indonesische keuken wordt de frikadel perkedel genoemd.:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Wing ben je al weer met een nieuwe klus bezig of is het nog steeds dezelfde? Ben altijd zo benieuwd naar wat jij doet:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Coco,jij ook een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 PPPPPfffftttt Albertina geef mij maar gewoon een frikadelletje speciaal met extra mayonaise.Co veel plezier en kijk uit met die gladheid meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Albertina,En als je te veel hiervan eet wordt je moddervet en krijgt diaree Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Aha daar is onze WILLIE weer met z'n diaree:$ We gaan gewoon volgend jaar gezond eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Willie,geen zorgen, ik ben superslank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Tina dank je voor de informatie hoor, ik lust ze allebei;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Willie, die diaree heb ik sinds Februari dit jaar niet meer gehad;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Albertine,Ik ook alleen die BB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden