Spring naar bijdragen

Donderdag 24 December


Suffertje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Beetje goed geslapen allemaal ?

Mij benieuwen hoelaat het forum een beetje wakker is vandaag. Ik zie dat ik momenteel ook weer de enige ben terwijl het toch alweer bijna 07.00 uur is. De laatste tijd wordt er moeizaam opgestaan is mij opgevallen. Allemaal 1 of 2 weekjes vrij zeker?

Ik alweer half uurtje op het werk en alweer bijna 2 uur op. Eerste koffieronde alweer gehad en nu mijn 3e bakkie. Dagelijks ritueel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 359
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Suf,

ik ben al een uurtje wakker maar als ik inlog word ik steeds van de site afgegooid.
Zo ook gister, nu zie ik dat er toch bijn 600 berichten zijn geschreven.
Mmmmm.....wonderlijk, ik kon in elk geval maar één keer inloggen gister
en dat was het.
Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggu Albertina,

Ik had uitgelogd rond 13.30 en had begrepen dat er 's middags werkzaamheden zouden zijn aan de site. Zojuist moest ik ook 2x inloggen.
Ik heb tegenwoordig trouwens een nieuwe layout van deze site. Ik mis links het kader met o.a. favorieten en heb nu 1 langgerekt scherm. weet jij hoe dit weer in oude staat kan of kan dat helemaal niet? Het is sinds 1 of 2 maanden zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen! Inloggen gaat OK, maar een berichtje plaatsen geeft een foutmelding. Of nu misschien niet meer?
Straks de laatste kerstboodschappen inslaan. Elf mensen voederen is geen sinecure. De twee volwassen brazilianen zuipen weer dat het een aard heeft, je krijgt de flessen haast niet aangesleept. En weten jullie wat? Ik zie maar weer eens waarom ik het zo fijn vind om geen alcohol te drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's een idee Thé, alleen giet ik dat karton dan eerst over in lege flessen dure wijn, want anders lusten ze het natuurlijk weer niet. Kurk er op, joepie jongens, wat hebben we weer een lol.
De kinderen zal ik missen als ze de 26ste weer terug naar brazil gaan maar de ouders beslist niet.
Moeder komt om 12 uur eens uit bed zakken en begint dan eerst haar nagels te vijlen en lakken. Naar haar kinderen kijkt ze amper om. Geen wonder, thuis heeft ze daar een kindermeisje voor.

Isa, ik deed het zo, toen ik nog volcontinu werkte: na de laatste nacht niet overdag gaan slapen. Om wakker te blijven, lichamelijk actief zijn en 's avonds een beetje vroeg naar bed. Zo zat ik het snelst weer in mijn ritme.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Suffertje Vie, en Albertina. Nou mijn comp. doet nog steeds raar hoor. Hoop dat het gauw op gelost is. Ga vandaag lekker poetsen, en de slaapkamer van Nientje en de kids klaar maken.
Verheug me er op. Vooral die kleine uk. Ik hoop dat hij niet al te bang voor me is en lekker bij mij op schoot komt. Ga een paar kinderfilms kopen zodat hij kan kijken. Verder wil ik bij de Kaouter kijken of ik wat speelgoed van de zolder kan halen dan kan het ventje leuk gaan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen allemaal,

DAR is niet in de zaal. Wel is ze jarig ! Gefeliciteerd Darretje !! Hoeveel jaar is DAR geworden ?

:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:

Bolletje, hallo .... moet je geen boodschappen gaan doen voor jezelf en voor den Kabouter ?

NNiik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Theemutsje hallo,

Ik heb nog zo'n 10 liter karton in de gangkast staan. Er zit zo'n aftappertje aan. Een kraantje. Als je de glazen vult zakt het "carton " in elkaar. Een soort inplosie van de inhoud. Op die manier komt er geen lucht ( zuurstof ) in het carton, dat van zacht plastic is gemaakt. Wel heel slim.

Moet jij ook niet naar de winkels ?

Nik :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy,

Gister schreef jij dat er naar jouw idee "zomaar" mensen wegblijven.
Bovendien was jij volgens mij enkele dagen geleden "verdrietig"omdat er niet tot nauwelijks gereageerd werd op jou postings.

Toen had ik al een berichtje gestuurd waarin ik aangaf behoorlijk stuk te zitten.
Hier kreeg ik zegge en schrijve 1 reactie op, van Coco.
Er waren problemen gister maar die hebben niet verhinderd (gelukkig) dat er vele pagina's vol over en weer, volgeschreven werden.

Ik heb het idee dat doordat er zo ontzettend veel leuke/geinige berichten verstuurd worden soms de mensen die even aandacht nodig hebben, of niet gezien worden, of in no time op een andere pagina terecht komen en zodoende "vergeten".

Ik zat en zit behoorlijk stuk, heb verdriet en jankbuien, dus extra teleurstellingen ga ik niet opzoeken.

Ik zal mijn bericht van gister hier onder "aanplakken" voor alle duidelijkheid.







Lieve mensen,

Ik moet even afstand nemen van het forum, het wordt me teveel.
Ik wil steeds bijlezen en dat lukt me gewoon niet, ik ben maar een paar uurtjes per dag fit genoeg.
In de voormiddag wordt ik al zo moe dat ik naar m'n bed verlang, ik heb flinke pijn in mijn onderrug, ik overzie het allemaal niet meer.
Krijg 2 drukke kerstdagen waar ik als een berg tegenop zie. (niet dat ik ga drinken, nee, daar ben ik van overtuigd en ook heel gerust op).
Nee, ik ben moe, gebroken, ik barst af en toe in huilen uit, kortom: ik moet rust gaan nemen.
Ik hoop dat dit bij het afkicken hoort, dan weet ik dat het ook weer weggaat.

Ik zit in de arreslee en daar blijf ik zitten, als je iemand met overgave hoort zingen, dan ben ik het.

Ik kom af en toe kijken en meld me weer als het wat beter gaat.

Lieve iedereen, alle geluk, liefde en sterkte toegewenst,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps Lieve Geertje. Zal dadelijk eens ff terug gaan lezen. Weet je ook waardoor die huilbuien gekomen zijn? Je zat helemaal kapot schreef je. Te hard gewerkt of toch het gemis aan de alcohol? Ja als je nuchter bent registreer je dingen veel directer en ik kan me voorstellen dat dit hard aan komt. Kun je iets schrijven over het gebeuren? Zie je op tegen de kerstdagen? Heb je hulp van mensen waardoor je er niet alleen voor staat? Je rijdt mee met de arreslee. Dan zou het toch fijn zijn als we Geertje mee horen galmen?
Maar weg blijven zou ik onverstandig vinden, dus als je een beetje tijd hebt lieverd, schrijf dan ff een stukje. Het is normaal dat je een terugslag krijgt hoor, en huilen is alleen maar goed. Je gooit een geleelte van die vuilniszak leeg die je al jarenlang bij je draagt en waarin alle rotzooi gestopt is.
Blij dat je toch wat laat weten van je meid en ik hoop dat je blijft hoor. We kunnen je niet missen.:present:;):heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net de huisarts gebeld om nieuwe Refusal maar kreeg een vervanger. Die wil me geen Refu geven omdat ik een hartkwaal heb. WAT EEN ONZIN. Eens in de zoveel tijd moet mijn hart ff gecontroleerd worden en dat is al een tijdje niet gedaan. Deze verantwoording neemt hij niet op zich omdat het een stagaire is. Wat een rotsmoes. Zal vanmiddag eens op hoge poten naar hem toe gaan. Eigen huisarts is 14 dagen op vakantie, dus als ik ze niet krijg wordt dit moeilijk. Heb nog nooit problemen gehad. Wat een klojo zeg die vent.:devil::angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...