AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Dar pas je goed op vanavond? ijzel wordt er voorspeld vanaf een uur of 9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Ik hoor net op het journaal dat er wordt aangeraden niet te reizen als dat niet echt hoeft!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Hermie, voor deze ene keer heb ik vanillesuiker er bij gedaan, ook goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 JJJAAAAA Ap wat ben je toch weer goed. Ja lekker is dat spul hé? Ik ga het tussen oud en nieuw halen en trakteer mezelf daarop. Bedankt. Als het dan 12uur is ga ik met de rest van het forum die erop zijn, proosten op een alcohlvrij 2010. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Denk het wel AR de speciale suiker is ook met name voor het mooie rode kleurtje. Maar zoals ik altijd zeg, maakt niet uit wat je maakt zolang het maar 'con amore' is gemaakt en dat zit bij jou wel goed. Buon appetito alvast. Groetjes aan Will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Nien we kijken wel meis hoe het volgende week is. Kijk er naar uit om van je zoon een mailtje te ontvangen. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Volgens mij ben je zo te lezen nietin je boosheid blijven hangen Bolletje.Weet zeker dat je samen met ons dit pactgaat volhouden.Heb vertrouwen in jezelf!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 ToegegevenVanmorgen was ik aan het mopperen.Dat is niet leuk maar hoort m.i. bij het proces van afkicken en is niet meer dan een fase hierin zeker wanneer de feestdagen in het begin vallen van deze moeilijke periodeen waar moet je dan beter terecht kunnen dan bij je lotgenoten op het forum.Dat was ook gelukkig zo en daarvoor bedanktEen reactie vond ik minder. Ik hoop een ding, dat is als ik oud ben, dat ik niet steeds mijn tijd verdoe met mopperen.Ik was harstikke sacherijnig maar wel honderd procent nuchter en daar gaat het om. Wanneer ik niet nuchter zou zijn was ik niet zo sacherijnig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Isa ga goed:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 ZoEen prachtige lamp gescoord op de markt voor een prikkieOriental styleFlessen vol extra lekkere verse sapjesEn ik heb nu al een hele grote portie kerstkransjes opFlinke stapel films ingeslagenOp mn nieuwe homecinemasystem mét fluittoon en dolby surroundKachel aan, lichtjes aan, beesten op schoot, Ennu Isa, lekker hier blijven hoor.Ik doe verder ook niets bijzonders, morgen komt een vriendin maar we gaan niet kerstdiner eten enzo want daar heeft zij ook een hekel aan. Ik heb films gehaald omdat ik geen zin heb in het hoge Robert Ten Brink gehalte op tevee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 voor Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Dar, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en drie dikke klapzoenen:(((smak)))(((smak)))(((smak))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 scheeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 :beer::brokenheart::huh::$:light::):wine::beer::brokenheart::huh::$:light::):wine::beer::brokenheart::huh::$:light::):wine::beer::brokenheart::huh::$:light::):wine:voor Dar ... meer emoticons zijn er niet in de aanbieding van Forumwege .... dikke kus van NinNok aan Dar lang zullen ze leven ..... in de gloria ik heb gezegd .... OEF Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Dag allemaal, wat een geklooi om een berichtje op de site te krijgenBolletje, als ik niet zo ver woonde kwam ik je Refusal brengenWaar kan ik het beste een berichtje kwijt voor de mensen die willen stoppen met roken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 aanvullend : in de glaasjes zitten limonade en in het bierpulletje zit ..... hoe heet dat spul van Youp van 't Hek ook weer .................................... BUCKLER !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Voor iedereen die daar van houd, Voor mij dus heel erg. Vanavond op canvas "Cirque du Soleil". Het mooiste circus ter wereld. Geweldig. Kijk zo hoort een circus te zijn. Met al die mooie kostuums en mensen. Een van de mooiste act vind ik die waarin een man en vrouw hun bewegingen in een soort slow motion, uit voeren. Dan moet je toch heel veel controle hebben over je lijf. Mensn kijken dus.Ga me nu al zitten verheugen. heerlijk.!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Vlaandermeisje ---> zijt gij daar ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Ik vind het trouwens wel een erg mooie omschrijving van die sirene. Beter dan de gremlin. De sirene lokt je en roept je en dan verdrink je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Wat een gedoe om hiEr te geraken!!! Ik heb dan wel reeds een bril nodig, maar zelfs dan nog zie ik niks!Bollie ook K. wil graag mailen, maar hij is nogal verlegen???Ik hoop echt dat dit forum gedoe snel opgelost raakt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Wat een gedoe om hiEr te geraken!!! Ik heb dan wel reeds een bril nodig, maar zelfs dan nog zie ik niks!Bollie ook K. wil graag mailen, maar hij is nogal verlegen???Ik hoop echt dat dit forum gedoe snel opgelost raakt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Op oudejaars avond komt een special van French en Saunders. (Absolutely Fabulous)Daar ga ik speciaal voor zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Even weg, chillen en dingetjes doenStraks weer hierdahag x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 "ik ben geboren uit de vonken van het zonnegloren en uit de zucht van de ziedende zee" van wie is dit versje vraagt NikNok aan eeniederke .... willen jullie de rest ook horen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Yes niky ik ben der maar heb enorme moeilijkheden om hier in gelogt te blijven!! Blijkbaar is het geen Vlaams verhaal, want zeeuws, werkt ook, noordpool ook!!!!Ken die mama's met CVA 's. Die van mij is gelukkig gestopt met drinken alweer een aantal jaren!!LOVE, N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden