Julius Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ha wing,Leuk vind ik het een eerste reactie van jou naar mij toe te lezen.Een mooie kerstgedachte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 hallo, allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Zo weer een gezellige avond hier met Theetje en co gehad.Wens me sterkte en doorzettingsvermogen... godspeed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 prettige eerste kerstdag zolang die nog duurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 eergisteravond ben ik zo`n beetje compleet verketterd omdat ik negatief was over het feit dat tactive het nodig vond om deze site vlak voor de feestdagen op de kop te zetten.ik ging net inloggen en ben ellenlang bezig geweest met die intussen bij vele van jullie geziene witte schermen ,met die intussen overbekende tekst.dus al die genen die mij toen voor loser en mislukking boe toe roepten.kan ik alleen maar zeggen ik hoop voor jullie dat forum zo blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Hoi allemaal,hier ook een fijne dag gehad.Ben nu moe en ga dus lekker nogeven tv kijken.Slaap lekker voor straks allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Verdomme kom er amper bij en jullie doen niks en kletsen gewoon door. Tik me suf en kan tactive niet bereiken. Telkens weer buiten dienst, probeer het later nog eens. Ben al weer drie kwartier bezig dit door te geven. Kan wel lezen maar niet posten. Blonde @#$%%^^&&*(&^%$# Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Hallo Mensen,Nu ben ik er door maar toch lastig zo'n kerstdagEerder dacht geen probleem.Zo zie je maar de problemen komen toch onverwachts Ga zo slapen met een goed gevoel. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 ik wou het eergisteravond netjes houden en heb afgewacht maar moet nu toch wel concluderen dat de netwerkbeheerders van tactive een stelletje totale imbiecielen zijn die zelf zeer snel hulp nodig hebben.mijn god de totale imcompetentie om juist op dit moment het forum plat te leggen en mensen die die het juist nu nodig hebben dit te ontnemen, zegt mij heel veel over de mensen die achter dit alles de beslissingen nemen.mij rest slechts een dank en nieuwjaarsgroet uit te brengen aan deze helden der maatschappij.jullie hebben vele onvoorwaardelijke volgers en namens die wil ik ook op dit moment mijn dank uitspreken richting jullie.een vrolijk kerstfeest en goed uiteinde naar 2010.en een goed vervolg in het nieuwe jaar, en ik zie de ban naar aanleiding van dit bericht met veel genoegdoening tegemoet.ach ik heb het tot nu toe netjes gehouden niet?om de ban in werking te laten treden "**************"hopende aan al uw voorwaarden voldaan te hebbenverblijf ik hooghachtend,herman0167 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Herman,ik hoop van harte dat het verder goed met je gaat.Het zou iets beschaafder kunnen........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Nou Hermanals je mij een plezier wilt doendan verwijder je de vorige postingsik vind dit dus echt computervervuilingen vraag me af of en wat je gedronken hebtMaar je doet hier niemand een plezier mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 ach, wat heet beschaafder, idioten die op de dag voor kerst besluiten dat het nu de tijd is om de site op de kop te zetten , met het risico wat nu blijkt dat tijdens de kerst je er bijna niet op komt .ik vind dat onverantwoordelijke bestuurders en die mogen wat mij betreft aftreden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 jane4 wat?kirky , mee eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Val:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Hannah hoe stie daar?hier lekker gefonduedvlees en choc toefilmpies gekekenen nu bijna naar beden jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 mijn point precies kirky.alleen mag niemand hier er iets van zeggen.als je er ook maar iets over over noemt komt er gelijk een commentaar overheen van hoeveel heb je vanavond weer gedronken, dat is de ultieme manier van kleineren hier schijnbaar.zal mij er in moeten bekwamen om dit ook richting anderen te doen om mee te tellen op dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Herman ik vroeg ook ofen eerlijk gezegd weet je heel goed waaromheb je echt zo weinig respect voor hoe we het hier doen?Ik was eigenlijk nieuwsgierig naar je hondmaar weet niet of je daar over wilt schrijven nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 hannah, de hond gaat zo als het er nu naar uitziet maandag of dinsdag naar de dierenarts voor zijn laatste gang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Deze dag was voor mij geslaagd hoorWe hebben lekker gegeten en gezellig gezetenNu zo tijd om naar bed te gaan ennuuhh ik ben niet uit de slee gevallen, Jane en Witte hebben me goed vastgehouden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Blijkbaar is niet iedereen op de hoogte van het feit dat ICT gaat over TECHNIEK. En alle technische dingen kunnen nou eenmaal kapot gaan. Ik kan me voorstellen dat er systeembeheerders bij Tactive zijn die bij nacht en ontij van alles uit de kast hebben getrokken om de verbindingen, de servers, de programma's en de databases dan toch nog maar op dit nivo te laten functioneren, ook al is het minimaal.In mijn werk heb ik even grote, zo niet grotere technische rampen meegemaakt.Dus bij deze, om de weegschaal weer even wat rechter te zetten:Hulde, collega's! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 jane ik heb totaal respect voor hoe jullie het hier doen.alleen vraag ik mij af of de site wel beheerd wordt met het respect dat jullie verdienen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Hier ook een geslaagd dagje thuis gehad; lekker kalm aan. Slaap lekker, all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 valentine ik brom dat klopt, alleen dat ik dit nu vor de derde optyp en steeds deleted wordt door de site is geen gebrom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Truste Val en Dhendro,Kirky ik heb bij NPK 5 weken zonder tel. en 4 maanden zonder Email gezeten en moest doorbetalen, nog geen excuus of bloemetje. Met een eigen bedrijf, moesten we een andere provider nemen van pure armoe, en het zijn geen kleine jongens daar hoor. Dus de problemen hier zijn peanuts. Ik heb al 2 beleefde antwoorden gehad en ze doen erg hun best, terwijl het voor hen ook Kerst is.Herman, ik leef met je mee dit zijn geen leuke dingen om nu mee te maken, nooit natuurlijk,maar ik hoop dat het om aan te zien is, want een hond is toch ook een soort kind van je, ook al weet je dat je haar overleeft, dat makkt het afscheid niet gemakkelijker voor je/jullie thuis:present:Ik ga zo ook uitloggen, nog even lezen en dan slapen,welterusten en wie weet gaat het morgen weer beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ja nou weet ik het wel Valwe gaan allebei goed, toch?Houwen zo meislekker ook in de slee,mooi ritje zo tussen al onze collega's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden