Spring naar bijdragen

vrijdag 25 december eerste kerstdag

witte

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 309
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

eergisteravond ben ik zo`n beetje compleet verketterd omdat ik negatief was over het feit dat tactive het nodig vond om deze site vlak voor de feestdagen op de kop te zetten.
ik ging net inloggen en ben ellenlang bezig geweest met die intussen bij vele van jullie geziene witte schermen ,met die intussen overbekende tekst.

dus al die genen die mij toen voor loser en mislukking boe toe roepten.
kan ik alleen maar zeggen ik hoop voor jullie dat forum zo blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik wou het eergisteravond netjes houden en heb afgewacht maar moet nu toch wel concluderen dat de netwerkbeheerders van tactive een stelletje totale imbiecielen zijn die zelf zeer snel hulp nodig hebben.
mijn god de totale imcompetentie om juist op dit moment het forum plat te leggen en mensen die die het juist nu nodig hebben dit te ontnemen, zegt mij heel veel over de mensen die achter dit alles de beslissingen nemen.
mij rest slechts een dank en nieuwjaarsgroet uit te brengen aan deze helden der maatschappij.
jullie hebben vele onvoorwaardelijke volgers en namens die wil ik ook op dit moment mijn dank uitspreken richting jullie.
een vrolijk kerstfeest en goed uiteinde naar 2010.
en een goed vervolg in het nieuwe jaar, en ik zie de ban naar aanleiding van dit bericht met veel genoegdoening tegemoet.

ach ik heb het tot nu toe netjes gehouden niet?

om de ban in werking te laten treden "**************"

hopende aan al uw voorwaarden voldaan te hebben
verblijf ik

hooghachtend,

herman0167

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn point precies kirky.
alleen mag niemand hier er iets van zeggen.
als je er ook maar iets over over noemt komt er gelijk een commentaar overheen van hoeveel heb je vanavond weer gedronken, dat is de ultieme manier van kleineren hier schijnbaar.
zal mij er in moeten bekwamen om dit ook richting anderen te doen om mee te tellen op dit forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar is niet iedereen op de hoogte van het feit dat ICT gaat over TECHNIEK.
En alle technische dingen kunnen nou eenmaal kapot gaan.
Ik kan me voorstellen dat er systeembeheerders bij Tactive zijn die bij nacht en ontij van alles
uit de kast hebben getrokken om de verbindingen, de servers, de programma's en de databases
dan toch nog maar op dit nivo te laten functioneren, ook al is het minimaal.
In mijn werk heb ik even grote, zo niet grotere technische rampen meegemaakt.
Dus bij deze, om de weegschaal weer even wat rechter te zetten:
Hulde, collega's!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Truste Val en Dhendro,

Kirky ik heb bij NPK 5 weken zonder tel. en 4 maanden zonder Email gezeten en moest doorbetalen, nog geen excuus of bloemetje. Met een eigen bedrijf, moesten we een andere provider nemen van pure armoe, en het zijn geen kleine jongens daar hoor. Dus de problemen hier zijn peanuts. Ik heb al 2 beleefde antwoorden gehad en ze doen erg hun best, terwijl het voor hen ook Kerst is.

Herman, ik leef met je mee dit zijn geen leuke dingen om nu mee te maken, nooit natuurlijk,
maar ik hoop dat het om aan te zien is, want een hond is toch ook een soort kind van je, ook al weet je dat je haar overleeft, dat makkt het afscheid niet gemakkelijker voor je/jullie thuis:present:

Ik ga zo ook uitloggen, nog even lezen en dan slapen,
welterusten en wie weet gaat het morgen weer beter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...