Spring naar bijdragen

vrijdag 25 december eerste kerstdag

witte

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 309
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

120 flessen wijn?? Mon dieu en u drinkt niet meer?
Zitten er bewaarflessen tussen van een mooi chateau?

Ja Alfje ... ik denk het wel ... Nogal wat Gigondasjes, Vaquerasjes, mooie Bordootjes .... ook die uit dat wijndorpje met die twee sleutels en die kardinaalsmuts, vlak bij Orange ... met die hete rotsige grond die de wijn zo'n speciale smaak geeft ... kan niet op de naam komen ; ook veel heerlijke slobbertjes uit SICILIE oa Nero d'Avola .... in elke fles zit een nestje Sireentjes .... als de kurk eraf gaat dan gaan ze loeien en lonken en lokken ... het zijn valse krengen die draaikonten ... wacht U voor hen !!

pffff dat was 't :rose::sun::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Alfje ... ik denk het wel ... Nogal wat Gigondasjes, Vaquerasjes, mooie Bordootjes .... ook die uit dat wijndorpje met die twee sleutels en die kardinaalsmuts, vlak bij Orange ... met die hete rotsige grond die de wijn zo'n speciale smaak geeft ... kan niet op de naam komen ; ook veel heerlijke slobbertjes uit SICILIE oa Nero d'Avola .... in elke fles zit een nestje Sireentjes .... als de kurk eraf gaat dan gaan ze loeien en lonken en lokken ... het zijn valse krengen die draaikonten ... wacht U voor hen !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik nodig Alfje, Coco en Nientje uit om bij mij Sirenesmeppen te komen spelen .... maar mensen passen niet in mijn keldertje sorry en helaas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, Gigondasjes, Vaquerasjes, beide uit mijn voorkeursgebied de Cote du Rhone.. Prijzige wijntjes.
Welk een temptation. Chateauneuf du Pape?
Een broeinest van Sirenen! Blij dat ik slechts een kruipruimte heb..
en een kast waar nog weliswaar wat staat, maar goed afgesloten is!

Ik kom graag wat meppen! Nik nok nok nokNOK NOK!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nok nok nok
Dank voor de uitnodiging, hoe aanlokkelijk deze uitdaging
Moet ik even zien of ik ergens nog een knuppeltje
heb liggen want zonder durf ik die kelder niet in
enne VM gaat ze opdrinken:o dat betekent dat de kurken van de fles gaan:huh:
ik ben meer van het blond schuimende dus wellicht kan ik de roep weerstaan zelfs zónder
knuppelke, maar ja een spelletje meppen ben ik wel voor in

OOOHHH Alf
de laatste herinnering aan CNDP was in een Wildrestaurant in Hoek van Holland
zo'n 18 jaar geleden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alfje --> ik wist dat je het zou weten ! Inderdaad : Het nieuwe kasteel van den Paus, halleluja .... inderdaad kostten die flesjes toen wel Hfl. 30,- per fles of daaromtrent

Vlaandermeiske --> misschien kan ge ook de zwaarden van Uwe zonen meebrengen; aan die knuppels gaan die Sirenekes gewennen; misschien gaan ze het wel plezant vinden ? ; maar zwaarden, hè, das andere koek ....

Coco --> kom je wel of niet; heb je nog suggesties om die Sireentjes een lesje te leren ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Coco, voor jou heb in nog een kratje Patertjes uit Antwerpen ... wel ouwe jongens inmiddels ... de Sireenjes voelen zich niet zo thuis bij die Patertjes .... trouwens een goed idee om de Sirenes de lippen te gaan lezen ( met een zwaard achter de rug ) ............... of zou het zo zijn als je je kop van 1 SIRENE afhakt er 4 nieuwe voor in de plaats komen ? .... Alf, help ... hoe zat dat ook weer ...

blijven lachen jongens in deze Kerstige misere

mede namens Nok, Nik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...