Anna Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Wij wensen iedereen Prettige, en bovenal heerlijk droge en frisse Kerstdagen!Anna en SootheAangezien Soothe vandaag precies 25 maanden niet drinkt, hebben wij besloten deze dag er ook aan vast te knopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Jullie ook fijne dagen Anna en Sootheiets moois te vieren dus naast Kerst:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ari, Anna en SootheJullie ook hele fijne feestdagen en Soothe... 25 MAANDEN !!!!! Wat een mijlpaal zeg, een lichtend voorbeeld:light:Gefeliciteerd!!! ************************ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Fellicitations Anna en Soothe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeHad je gedacht Alf! Ik krijg hier nog steeds regelmatin "unavailable"!! Maar ja, het is dan hier ook de Noordpool he! Alles met mate he:D;)Nescio vos; ik ken u niet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Anna en SootheVan harte gefeliciteerd met de 25 maanden Soothe . Een heugelijk feitEen hele fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 120 flessen wijn?? Mon dieu en u drinkt niet meer? Zitten er bewaarflessen tussen van een mooi chateau? Ja Alfje ... ik denk het wel ... Nogal wat Gigondasjes, Vaquerasjes, mooie Bordootjes .... ook die uit dat wijndorpje met die twee sleutels en die kardinaalsmuts, vlak bij Orange ... met die hete rotsige grond die de wijn zo'n speciale smaak geeft ... kan niet op de naam komen ; ook veel heerlijke slobbertjes uit SICILIE oa Nero d'Avola .... in elke fles zit een nestje Sireentjes .... als de kurk eraf gaat dan gaan ze loeien en lonken en lokken ... het zijn valse krengen die draaikonten ... wacht U voor hen !! pffff dat was 't Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ook al ken ik U niet soms moet je je tot anderen wenden om hulp te vragen! In' t lang dan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ik heb toch al gezegd he Niky da'k diee kelder kom leegdrinken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 120 flessen wijn?? Mon dieu en u drinkt niet meer? Zitten er bewaarflessen tussen van een mooi chateau? Ja Alfje ... ik denk het wel ... Nogal wat Gigondasjes, Vaquerasjes, mooie Bordootjes .... ook die uit dat wijndorpje met die twee sleutels en die kardinaalsmuts, vlak bij Orange ... met die hete rotsige grond die de wijn zo'n speciale smaak geeft ... kan niet op de naam komen ; ook veel heerlijke slobbertjes uit SICILIE oa Nero d'Avola .... in elke fles zit een nestje Sireentjes .... als de kurk eraf gaat dan gaan ze loeien en lonken en lokken ... het zijn valse krengen die draaikonten ... wacht U voor hen !! pffff dat was 't Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 120 flessen wijn?? Mon dieu en u drinkt niet meer? Zitten er bewaarflessen tussen van een mooi chateau? Ja Alfje ... ik denk het wel ... Nogal wat Gigondasjes, Vaquerasjes, mooie Bordootjes .... ook die uit dat wijndorpje met die twee sleutels en die kardinaalsmuts, vlak bij Orange ... met die hete rotsige grond die de wijn zo'n speciale smaak geeft ... kan niet op de naam komen ; ook veel heerlijke slobbertjes uit SICILIE oa Nero d'Avola .... in elke fles zit een nestje Sireentjes .... als de kurk eraf gaat dan gaan ze loeien en lonken en lokken ... het zijn valse krengen die draaikonten ... wacht U voor hen !! pffff dat was 't Ik nodig Alfje, Coco en Nientje uit om bij mij Sirenesmeppen te komen spelen .... maar mensen passen niet in mijn keldertje sorry en helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Leve de humor, het red mij wing met deze knieval moet het lukken Dank voor uw offer:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Oh ja ! Dan blijf in jullie kelder een paar maanden logeren! Zeg maar de beste rode is Macon!Alhoewel, ik heb altijd vooral witte gedronken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ah, Gigondasjes, Vaquerasjes, beide uit mijn voorkeursgebied de Cote du Rhone.. Prijzige wijntjes.Welk een temptation. Chateauneuf du Pape?Een broeinest van Sirenen! Blij dat ik slechts een kruipruimte heb..en een kast waar nog weliswaar wat staat, maar goed afgesloten is!Ik kom graag wat meppen! Nik nok nok nokNOK NOK! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Allez, laten we die base ball bads en vooral ook de was voor de oren maar boven halen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Allez, laten we die base ball bads en vooral ook de was voor de oren maar boven halen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 nok nok nokDank voor de uitnodiging, hoe aanlokkelijk deze uitdagingMoet ik even zien of ik ergens nog een knuppeltjeheb liggen want zonder durf ik die kelder niet inenne VM gaat ze opdrinken:o dat betekent dat de kurken van de fles gaan:huh:ik ben meer van het blond schuimende dus wellicht kan ik de roep weerstaan zelfs zónderknuppelke, maar ja een spelletje meppen ben ik wel voor inOOOHHH Alfde laatste herinnering aan CNDP was in een Wildrestaurant in Hoek van Hollandzo'n 18 jaar geleden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeAllez, laten we die base ball bads en vooral ook de was voor de oren maar boven halen!! Gaan we dan liplezen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Dat moet dan iets bijzonders zijn geweest dat je dat nog weet Co....Emotie en geheugen gaan heel goed samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Indeed Coco, Zoiets zal het dan worden he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Alfje --> ik wist dat je het zou weten ! Inderdaad : Het nieuwe kasteel van den Paus, halleluja .... inderdaad kostten die flesjes toen wel Hfl. 30,- per fles of daaromtrentVlaandermeiske --> misschien kan ge ook de zwaarden van Uwe zonen meebrengen; aan die knuppels gaan die Sirenekes gewennen; misschien gaan ze het wel plezant vinden ? ; maar zwaarden, hè, das andere koek .... Coco --> kom je wel of niet; heb je nog suggesties om die Sireentjes een lesje te leren ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Hoor de koningin op tv spreken en ze zegt Christuskind, maar ik verstond ' crisiskind' !Komt door die was in mn oren van VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Wing, ik ben bang dat je nog wat dieper moet buigen... het is nog niet opgelost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Grote parapuie mee Ari, het giet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Coco, voor jou heb in nog een kratje Patertjes uit Antwerpen ... wel ouwe jongens inmiddels ... de Sireenjes voelen zich niet zo thuis bij die Patertjes .... trouwens een goed idee om de Sirenes de lippen te gaan lezen ( met een zwaard achter de rug ) ............... of zou het zo zijn als je je kop van 1 SIRENE afhakt er 4 nieuwe voor in de plaats komen ? .... Alf, help ... hoe zat dat ook weer ... blijven lachen jongens in deze Kerstige misere mede namens Nok, Nik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden