Gast Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Hallo lieve frummersVanuit de Achterhoek, waar het af en toe sneeuwt, wensik jullie en Tacitive hele fijne Kersdagen Geen plannen voor vandaag, wel lekker gourmetten metmijn zoon samen vanavond (dochter is naar haar vader)dus even wat quality-time met hem, nooit weg TapsSterkte met je gezicht!FruitvliegVeel sterkte met je vriendin Alf Mooi geschreven! WillieIk hou niet van slagroomgebak. Vandaag doe ik aan (o.a.) kerststolen de 1ste niet nemenNiknokIk hoor ze zingen die Sirenen, oooeeeiiiiiiiiiiiiiiiii, wat klinkt dat verleidelijk,maar ik zit klaar met een knuppel en als ze te dichtbij komen sla ik zeeen blauw oog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Coco, hallo hallo .... leuke reactie ! .... ik ga ook een knuppel kopen .... dan gaan we een nieuw spel spelen : Sirenesmeppen .... een nieuw gezelschapspelleke .... Vlaandermeiske --> doet ge ook met ons mee ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 quote: Originally posted by: niknokHeee Alfje, ben je er nog ? vir sapit qui pauca loqultur .... die weinig zeggen proeven de kracht ? .... kan je wat vertaling geven .... asseblief ? Nik Zeker,: een wijs mens spreekt weinig (of hij is een wijs man die weinig spreekt) en de tweede: vivere militare est:leven is vechten, of het leven is een strijd of niet dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Goedemiddag allemaal. Wat heerlijk om de kerst met een fris hoofd mee te maken. Zometeen gezellig samen koken en vanavond eten bij familie. Die zijn al ingelicht dat deze meneer niet meer mee doet met de borrel, de wijn en het bier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Hoi CoOok fijne kerstdagen en gezellig samen met je zoon gourmettenGaan we hier vanavond ook doen. (maar dan met mn eigen zoons en ds;)En ja die Sirenen beginnen nu al zachtjes te zingen, straks loeienHet komt erop aan de boot (of idg de slee) de andere kantop te sturen voor je op de klippen loopt.Gaat lukken toch???Hele nieuwe ervaring, kerst zonder wijn. :wine: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ik heb nog 120 flessen wijn in mijn kelder liggen ... op een elk ga ik een knuppeltje plakken !! Alfje .... maska dankie ... hopi masha bon !!! gij zijt een belezen vriend !! een levenswijsheid is U toebedeeld ... spreken is zilver, maar zwijgen is goud .... hoe zullen we dat in het Latijn vertalen ... habes ideetje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Sirenesmeppen hahaha lijkt me een leuk spel Nik, met een blauw oog zullen ze niet zo snel meer komen want ze zijn ijdel We kunnen ook een level hoger gaan als we het goed gedaan hebben, dan meppen we ze vleugellam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 zalig zijn de drogen :light: ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Hallo Martens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Absoluut Nik!! Met twee base ball knuppels!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Vlaandertje .... ik heb je net een nieuw PB tje gezonden .... 't is maar dat ge 't weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Heb al geantwoord Niky! Misschien ben ik nog rapper as gij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Thanx Alf Met de familie gourmetten is toch altijd heel gezellig.Ja er was zeker nog plaats naast mij in de arrenslede voor jou natuurlijk maar ben wel benieuwd waar hij heen gaat??????Nik120 flessen???? OefffKun je ze niet gaan uitdelen, maak je wat mensen blij enben jij er vanaf. Logisch dat jij dat gezang zo hard hoort,de Sirenen zitten bij jou in de kelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 NikIk denk dat dit het is: Narratio argentea, silentium vero aureum est Laten we het maar op t nederlands houden. Is een prachtige taal toch?120 flessen wijn?? Mon dieu en u drinkt niet meer?Zitten er bewaarflessen tussen van een mooi chateau? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 hey halloooooo Ari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Hoi Coco,Was het "blauw" of "niks" vannacht? Bij mij was het "Niks" met de sterren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Hey Vlaamse DeerneHoe gaat het met slapen?? Nog steeds Niks? Blauw? of val je zomaar in slaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 CoLaatse keer gour vond ik minder leuk, was de eerste keer zonder.Dan heb je toch weinig te doen terwijl je vlees ligt te sudderen, schonk dan altijd nog maar wat inMaar nu ben ik er op voorbereid!Haha Sirenes in de kelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 We hadden dezelfde gedachte... hihihiBij mij blauw maar nare dromen bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Hoi AriLang niet gezien, alles goed en fijne dagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ne quid nimis en als da nie lukt, nescio vos!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 AlfInderdaad de 1ste Kerst etc zonder het gerstenat... toch wel heelvreemd hoor, alles is toch heel andersJa eh ik heb het nog niet gedaan zónder eigenlijk..Mijn zoon drinkt niet dus dat scheelt weer.Hoe heb jij je voorbereid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Site lijkt nu weer te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Hoi Ari,back in the lowlands?Hebben jullie het fijn gehad?en dan nu op een gehandicapt forumwel wennen weer zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Had je gedacht Alf! Ik krijg hier nog steeds regelmatin "unavailable"!!Maar ja, het is dan hier ook de Noordpool he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden