Spring naar bijdragen

dinsdag 29 december 2009

lady jane

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 426
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve vrienden
Ik wil nog tot slot even iedereen hartelijk bedanken voor de hartverwarmende
reacties gisteren (en vandaag) na mijn onfortuinlijke mededeling. echt geweldig,
daar is dit forum dan ook weer goed in.

Het heeft me erg goed gedaan, allemaal cadeautjes...
Heb bruikbare tips gehad en al toegepast..
Het is nog niet over, heb het gevoel nu in het oog van de orkaan te staan, en ver-
wacht nog een staartje. Het meeschrijven op het fr. vanavond is ook niet echt bevorderlijk,
maar kon het niet laten..(dank je Dar, grapje)
ben nu wel helemaal op..

Jane,VM, Suffertje, Coco, Cathy, Witte, Niknok, Anna, Dhendro, Bolletje, Albertina, Houtje en Pippie;)
Bedankt voor het medeleven!:present:

O ja nog even een vraag, lees het morgen wel bij, maar
wie heeft ervaring met AD? Voordelen, bijwerkingen etc.
Heb hier nog steeds een recept liggen voor Sertraline..
Wil het niet slikken eigenlijk, want wil geen troep in mn lijf,maar ja zo is het ook niks..
Mag pb, liever dd.
Groet
Alf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou als ik lekkere(goedkope) parfum op heb kan die van mij zeggen, Mens wat stink je weer. ggggrrrpppppffffttt. Ik heb een hekel aan lijfluchies, Maagdenkwaaltje hoor. Maar dan denk ik"Jongen als ik jouw broek naar beneden doe om je fistel schoon te maken of je stoma te vervangen, heb jij zeker str#$%nt in je neus.:devil:
Mensen ik voel me fit. Hoe kan dat nou na zo'n emotionele dag.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Dar. En of ik dat herken. Soms groei je er over heen door de ervaringen die je tijdens je leven mee krijgt, soms blijft het een gemis en blijf je hangen in een soort onopgevulde behoefte. Ik weet niet hoe oud je bent maar heb je vaak de behoefte om lekker weer even kind te zijn. Zonder zorgen? Behoefte aan veligheid. Iemand boven je hebben staan waar je tegenaan kunt hangen en het gevoel hebben dat je even alle zorgen kwijt wil zijn. Het volwassen zijn te zwaar vinden?
Soms moet je accepteren dat gemissen in je jeugd niet meer terug te halen zijn. Dat is moeilijk omdat je altijd met een ontevreden gevoel blijft zitten.
Is dat een beetje wat je bedoeld? Misschien toch proberen te accepteren dat het niet anders is. Klinkt cliché of hoe schrijf je dat, maar je weet wel wat ik bedoel.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was verslaafd aan AD
Het hielp me goed
de zaken eronder te houden..

Dat was 6 maanden nadat ik gestopt was
met drinken

Ik werd zo levendig
En schoot als een ongeleide
projectiel van hot naar her

Dat was ook niet wenselijk

Mijn verhaal

Ik slik niet meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...