dhen Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Dank je Alf, voor het lezen van mijn stuk en je reactie er op.Dar als antwoord op je post van 22:03: therapie.Wing dank voor je samenvattende constateringen; scheelt me weer wat ontrafelwerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Hermie `t gaat goedDank jullie wel Thé, Bol, Isa, Co ik zat weer es lekker ouderwets te schateren van het lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Er is een lang leven voor nodigom de gevolgen van de opvoedinggeheel te boven te komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Lieve vriendenIk wil nog tot slot even iedereen hartelijk bedanken voor de hartverwarmendereacties gisteren (en vandaag) na mijn onfortuinlijke mededeling. echt geweldig,daar is dit forum dan ook weer goed in.Het heeft me erg goed gedaan, allemaal cadeautjes...Heb bruikbare tips gehad en al toegepast..Het is nog niet over, heb het gevoel nu in het oog van de orkaan te staan, en ver-wacht nog een staartje. Het meeschrijven op het fr. vanavond is ook niet echt bevorderlijk, maar kon het niet laten..(dank je Dar, grapje) ben nu wel helemaal op..Jane,VM, Suffertje, Coco, Cathy, Witte, Niknok, Anna, Dhendro, Bolletje, Albertina, Houtje en Pippie;)Bedankt voor het medeleven!O ja nog even een vraag, lees het morgen wel bij, maar wie heeft ervaring met AD? Voordelen, bijwerkingen etc. Heb hier nog steeds een recept liggen voor Sertraline..Wil het niet slikken eigenlijk, want wil geen troep in mn lijf,maar ja zo is het ook niks..Mag pb, liever dd.GroetAlf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Nou als ik lekkere(goedkope) parfum op heb kan die van mij zeggen, Mens wat stink je weer. ggggrrrpppppffffttt. Ik heb een hekel aan lijfluchies, Maagdenkwaaltje hoor. Maar dan denk ik"Jongen als ik jouw broek naar beneden doe om je fistel schoon te maken of je stoma te vervangen, heb jij zeker str#$%nt in je neus.Mensen ik voel me fit. Hoe kan dat nou na zo'n emotionele dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Hoi Coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 wat is er Carolien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Ik hoop nog wel even van Drup te horen wat er nou aan de hand is:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Lieve Dar. En of ik dat herken. Soms groei je er over heen door de ervaringen die je tijdens je leven mee krijgt, soms blijft het een gemis en blijf je hangen in een soort onopgevulde behoefte. Ik weet niet hoe oud je bent maar heb je vaak de behoefte om lekker weer even kind te zijn. Zonder zorgen? Behoefte aan veligheid. Iemand boven je hebben staan waar je tegenaan kunt hangen en het gevoel hebben dat je even alle zorgen kwijt wil zijn. Het volwassen zijn te zwaar vinden?Soms moet je accepteren dat gemissen in je jeugd niet meer terug te halen zijn. Dat is moeilijk omdat je altijd met een ontevreden gevoel blijft zitten.Is dat een beetje wat je bedoeld? Misschien toch proberen te accepteren dat het niet anders is. Klinkt cliché of hoe schrijf je dat, maar je weet wel wat ik bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Ik was verslaafd aan ADHet hielp me goedde zaken eronder te houden..Dat was 6 maanden nadat ik gestopt wasmet drinkenIk werd zo levendigEn schoot als een ongeleideprojectiel van hot naar herDat was ook niet wenselijkMijn verhaalIk slik niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Wing zoals mijn (soms) hele wijze kabouter altijd zei. Kinderen moet je niet opvoeden dat doen ze zelf, je moet ze alleen maar bij sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Mensen denk er aan dat je de waterleiding afsluit. Het gaat weer eens vriezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Marjo:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Majo Alles wat je als kind geleerd wordt moet je als volwassene weer af leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Hoi Albert!Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 truste Dar:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Trusten Alf. Slaap lekker en jij ook voor al je steun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Yep! Ben bezig...NatuurlijkWhat else? Huh!(ik val in herhaling, dejavu) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Thé geen waterleiding?????? Maar hoe krijg je dan je water? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Lieve mensen ik ga toch maar af sluiten.Carolien houd je haaks meis.Tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Een poging totDat is een mooie samenvattingMooi Wing!Ik ga eruitHet heeft wel wat om terug te zijnMaar er is ook iets anders..op de achtergrond aanwezigDejavuOngrijpbaar ietsLater! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 truste Bol:lips:truste Alf:lips:truste Marjo:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 truste Akelei:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Nou Ap kun je ook nog wat anders verzinnen?Ja hoor Ik zit ondertussen ook tv te kijken en heb plakjes ham om te eten en limonade siroop om te drinkenneem straks nog rijsttoetjes en yoghurt met walnoten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 truste Ari:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden