BamBam Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ik ga een pannekoek eten, met slagroom en stroop. Die Belgen weten wel wat lekker is hoor! Ik loop alweer naar de 67 kilo:wacko::) Ach ja, lekker Beppe, sukerboale Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Albertina, lachen is fijn. iets te weinig gelachen afgelopen weken. Gaat weer de goeie kant op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Isa, ik heb net een heeel lang tel. gesprek achter de rug met een van mijn beste vriendinnen. Iedereen weet ondertussen dat ze twee flessen vodka per dag drinkt! Ook haar ouders! Kerstdiner was een dissastre, rond 18h. kreeg ze de track; een crisis etc;; De ouders waren zover gegaan om haar tassen te doorzoeken!! Dus laat staan als je al een lange tijd gestopt bent! Stigma's maeisje!! Hoe dom het ook klinkt!!L, N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Mijn ouders hebben er een handje vanook niets meer te drinken danNah! Dan krijg ik het helemaal benauwdGa lekker je gangVooral met kerst enzo..Maar goed...Tutut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Isa,ik zie het iets anders,als ik naar een feest ga waar erg veel wordt gedronken,Vind ik het zelf niet meer leuk.In het verleden ben ik wel gewoon naar feestjes een café enzgegaan, ik voelde mij er niet meer thuis.Nu zoek ik dit soort gelegenheden ook niet meer op.Het past niet meer bij mij.Wat niet wil zeggen dat niemand in mijn omgeving drinkt,bijna iedereen drinkt, maar wel op een bescheiden manier.En nee ze voelen zich niet bezwaard omdat ik niet drink,dat is inmiddels wel bekend.Dat hoeft voor mij ook niet,ik heb er geen last van een ander te zien drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Heftig Vlaamsmeisje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 quote: Originally posted by: BamBamIk ga een pannekoek eten, met slagroom en stroop. Die Belgen weten wel wat lekker is hoor! Ik loop alweer naar de 67 kilo:wacko: :) Ach ja, lekker Beppe, sukerboale Wat ben jij een gemeen mens zeg. Wil je dat nooit meer doen. Ik heb het moeten doen met een kant en klare spaghettimaaltijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Inderdaad Marjo, ik Ga Lady Tina echt proberen te helpen! Ze zou zich hier moeten aanmelden! Maar dat is natuurlijk haar keus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 BB,ik vind het niet vreemd dat je het lastig hebt gehad,dat is rouwen.Je hebt erg veel verloren dit jaar, je hebt alles onder ogen gezienen nuchter.Hoe pijnlijk ook, dat is toch ook iets om dankbaar voor te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Zo mensen, heb een lekkere kruik gemaakt en ga voor de zoveelste keer genieten van The Lord of the Rings. Wip wel weer langs tijdens die kluter reclame. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Slaap lekker lieve BOLLIE!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeSlaap lekker lieve BOLLIE!! ..Lijkt me lastig, slapend The Lord of the Rings kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 llez Tina daarna dan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Akelei, even rustig aan...laat je de kop niet gek maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 quote: Originally posted by: isaKijk eerst naar jezelf, verwacht je te veel van het forum,irriteer je je aan de benadering van een anderof kan je zelf op dit moment niet zoveel hebben?Ik ervaar het heel anders.... maar goedmisschien is het voor iedereen heel anders...een ding hou ik mezelf continu voor dit is virtueel,misschien lijkt het op de echte wereld,maar dat is maar een kleine afspiegeling daarvan.In RL zou ik waarschijnlijk met vele van jullie niet in contact komen,waarom... ja dat is een eerste indruk die je van iemand hebtals je diegene ontmoet.Neem bijvoorbeeld je werk daar kan je het ook niet met iedereen even goed vinden,maar goed je moet het met elkaar doen...Ach ja waar bemoei ik mee eigenlijk mee!Isa, bij het scrollen bleef ik bij jou bericht hangen.Ik vind het een interessante reactie. Daar denk ik dan even over na..Ik kan er veel van zeggen, maar doe het nu eens nietsla ik weer door, is niet goed voor meLaat het voor wat het is..stof tot nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Akelei, afleiding is goed!Lekker rammelenEn meld je als het niet gaat!Over afleidingIk ben er met mijnkop niet bijDe hele dag in het scherm gehangenIk laat me afleidenGelukkig ook dingen geregelddie ik wilde..Maar toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Goedenavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Het is de criticusdie mijn gevoelover mijn gedrag bepaaldYek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Evening AR!Lekker gewerkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Dit is relevant want het is een prachtige film. En het is een tip om de avond door te brengen mochten mensen het moeilijk hebben vanavond. Iets op tegen ? Ik wil het ook wel laten hoor, maar ik had begrepen dat mensen het hier wel fijn vinden zo'n teveegids op het forum die af en toe komt melden dat er een goede film komt. quote: Originally posted by: kirkyquote: Originally posted by: woman"><B">http://www.tvgids.nl/p...a...6...pse_now/Een avond vullende voorstelling en dit is relevant want ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Thanks woman, maar ik denk, jammer genoeg dat dat hier niet op de kabel zit!Spijtig!! Een van mijn favorieten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Dar, gooshe frabba! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Jawel Vlaams meiske want het wordt uitgezonden op RTL 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Nee , jammer dus wij hebben dat hier niet rTL 7Maar bedankt in alle geval woman!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hé lieve Dar,Ik heb de drukste tijden alweer gehad in de logistieke sferen.De weken voor Kerst waren ronduit moordend!Nu nog 't jaar uiteinde door zien te komen.De mortier granaten die bij mij in de buurt afgaan getuigen niet bepaaldelijk van legaliteit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden