VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Niky!!! k mis je!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Vertel Hanah!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 quote: Originally posted by: Hannah1BB ik zou het zo vragen zoals ik het opgeschreven heb.Soms heb ik het idee dat iemand hier zulke vreemde postings blijft plaatsen , dat ik denk dat er meer aan de hand is. Misschien wel niet dronken dus, maar een andere stoornis.En stel dat diegene wel aangeschoten is , en je stelt zo´n vraag...Heb ik het nog niet eens over de gradaties.Hannah durf je te zeggen over wie je het hebt? Of vind je dat te moeilijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Bolletje, dank je wel, maar ik gun het jou ook zo!!BB, ik ga 6 januari naar een psyciater van de verslavingszorg en dan gaan we met elkaar kijken wat ik nodig heb.Ik heb veel vertrouwen in de VNN en we zullen zien wat er uit komt.Verder neem ik de refu onder begeleiding in dus alles is prima geregeld. Ben er zo blij mee, heb het gevoel dat er weer een opening is voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Oh Hannah!!,als ze dat maar zouden willen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Getsie!Ik wil je PB-en Bamhet lukt me niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Nien ik hang ze, als ze hier vervelend zijn met hun neusgaten aan de kapstok hoor. Dus waarschuw ze alvast maar dat ik heel streng kan zijn;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 n.v.t. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Grappig Hanne, Ik hou ook van dar soort grapjes, ik kan der nu nie op omen maar morgen vertel ik je er zeker een!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Albertje? gna, gniffel. Hihi, van dat lelijke wijf is ook leuk.Marjo, heb ik je een ban gegeven ofzo?????Hihi, heb je pb gestuurd, weet niet of het gelukt is.EM, goed van je!Bol, ik ben lekker thuis en log vast wel ff in. Wegblijven lukt toch niet, haha.Hum, kinderen met hun neus aan de kapstok hangen vind ik ook een leuke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 n.v.t Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hannah als die moppen weg worden gehaald word ik een biet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ook die van Tina!!! HaHAHA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hè hè.. Mail! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Jantje is gewoon heel creatief. Slim joch. Ik ga zo, voor 't kacheltje, beetje chillen met mn eigen kroost. Laterrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Kom ik niet eensaan die moppen toeNah ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Bambam gezellig. Weer iemand er bij. Dit wordt knus in ons huisforum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Haha Albertje, heerlijk. FF mannetjes basschen of hoe je dat ook maar schrijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 BB ik heb vandaag het big book binnengekregen.Ga er straks een stukje in lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Aaargh!Big Book, BamBamBB/BBKar nog niet verkocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 BB,af en toe een beetje melig lachen is best lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Nee Isje je ziet geen spoken hoor maar ik denk dat de mensen bang zijn om je te confronteren met hun drinken. Ze willen jou er niet mee belasten. Ook omdat ze helemaal niet weten dat jij zo sterk bent dat je dit wel aan kan. Ze willen je beschermen terwijl die bescherming helemaal niet nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Wat no famke, wurt it die tefolle, haha. Is goeie combi hoor Marjo BB/BB:DHoe het werkt is 1 van mn favoriete stukken, ach, ik vind heel veel dingen goed geschreven. Ik wens je leesplezier EM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Dat lijkt mij ook Wing!Goed gezien!Isa: dat is voor iedereen even wennenWe zijn niet gewend daar openlijk over tepraten. Het bleef immers verstopt..Laat het even betijenHet went Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Isa, herken het wel wat. Mn zus twijfelde bv twee jaar geleden met kerst of ze wel een wijntje kon nemen. We hadden samen heel lekker gekookt. Gezegd dat ik er totaal geen probleem mee heb. En tja, als een ander spastich gaat lopen doen..moeten ze zelf weten toch? Hihi, nee ik snap je wel hoor. Ik ben er altijd eerlijk over geweest, bij mensen die het wisten dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden