VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Bedoelen jullie met draadjesvlees stoofvlees (zoals we dat hier noemen)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Marjo...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Rundvlees wat lekker lang heeft opgestaan. Ja doen ze ook in stoofpotjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Wij noemen dat stoofvlees! Heel lekker trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Cathy doe bij de hachee eens een stukje ontbijtkoek en een stukje appel? Dan krijg je het echte wintergevoel;) Eventueel wat kruidnagel en laurier.Ja Nien draadjesvlees is rundvlees of stoofvlees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Marjo misschien een domme vraag hoor maar wat bedoel je met heimwee naar thuis? Naar je ouderlijk huis? Terug naar de tijd met je ouders? Sorrie dat ik het vraag hoor maar wil best wat meer van je weten. Misschien kunnen we jou ook helpen meid, om je strijdlust weer terug te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Marjo, doe rustig aan, meissie. Ik heb niet veel terug gelezen dus ik weet niet wat er veranderd is in je leven maar je klinkt verdrietig en druk. Dat drukke had je altijd al natuurlijk.Deze dagen zijn niet even gemakkelijk en verdriet mag ook zijn plekje hebben.Helder is ook weer terug! Fijn om je weer te lezen.Net als jullie ga ik ook maar even weer wat doen. Het is hier een grijze dag en ik kan mij met moeite dwingen om wat te gaan doen. Heb te vaak pas savonds mij weg kunnen sleuren van dit forum dus doe het nu maar alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Inderdaad Marjo,Hier kan je echt veel kwijt als het moeilijk is!Ook al gaat het dan soms ook over dag dagelijkse dingen zoals eten maken, maar we zijn er echt wel voor jei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ik begrijp het zo; heimwee naar thuis: je oorsprong.....van waar je vandaan komt.Kan zijn dat Marjo het anders bedoelt.Bolletje, dat ontbijtkoek, nee, nooit eerder van gehoord.Wel hoort er natuurlijk rode kool en appelmoes naast de hachee ( met laurier en kruidnagel en veel uien).Poeh zeg, ik heb al een half gordijn af.Dus ik ga maar even uitloggen nu.tot later (mm, dat zei ik ook al eerder...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Wat een gedoe Cathy, gordijnen strijken! Ik strijk zo min mogelij (ik heb rolluiken en woon afgelegen en heb dus geen gordijnen nodig), alleen als het echt moet strijk ik nog iets, lakens, handdoeken allemaal af geschaft (strijken bedoel ik dan he)!Veel strijkgenot en tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Alf, van harte met je 2 maanden:rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Dhendro,Nog even te gaan en een jaar jij!!Wow!!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Thee en anderen,Valium is wel degelijk een pam, en wel een hele sterke die lang in je bloed blijft nl. diazepam (de stofnaam).Kijk er mee uit, als je het 's avonds neemt, zit het 's ochtends nog in je bloed en beinvloedt o.a. je rijvaardigheid dus ook je reactievermogen.Albertina en Tapas,Ik kan het hier ook even niet zo vinden maar dat heb ik wel vaker en het komt vanzelf weer terug.Het is een golvende beweging altijd. Zoals....het hele leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 En Houtje, als je dat dan BV een week neemt, is dat dan al verslavend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hoi pipeloiIk meld me evenEn ben meteen weer wegZoef zoef doewie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hallo lieve Woman, en weer tot later:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hey Dhendro, hoe is het met je? Heb je een beetje kunnen slapen vanacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hallo Vlaandertje ... ik stuurde zojuist een PB aan je Hallo Bolletje Hallo Theemuts --> nitrazepam, oxazepam en temazepam behoren tot de familie der bezodiazepinen. Dat zijn allemaal middelen waar gewenning ( steeds meer nog ) en verslaving ( zuchten naar .... craving in de Angelsaksische literatuur ) bij optreedt. Valium is de handelsnaam van diazepam --> ook een benzodiazepine !! Witte valiumpjes zijn 2 mgr en blauwe 5 mgr. De gele zijn 10 mgr. Nick Nitrazepam, wat Theemutsje gebruikt is MOGADON, een heelijk slaapmiddel ( een geel druppeltje ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Houtje zou jij ook een beetje uit kunnen leggen hoe je de tijd van vroeger hier ervoer ervaarde??????. Ben dat n.l. een beetje aan het uit vissen. Misschien kunnen we dat toch weer een beetje terug brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Dat vind ik een hele mooie zin van je Houtje,Knap verwoord.Ik merk gewoon bij mezelf dat ik heel boos wordt de laatste week als ik op het forum benEn ik ga er ook niks over zeggen, want als ik boos ben, dan komt het over het algemeen niet zo netjes op papier.Maar ik baal wel.Ik log niet meer in zoveel als ik zou willen en lees dat ook bij veel andere.Maar ik en wel iemand die dit forum nodig heeft en zeker in deze periode, waar de regelmaat mij niet goed af gaat omdat ik vakantie heb. Ook vind ik de feestdagen moeilijker dan andere dagen.Ben echt blij met het arresleepact. Mij helpt het in ieder geval enorm!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Mogadon is al een heel oud middel. Gebruikte mijn pleegmoeder indertijd al. En die is al stokkie oud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Niky, heb net een pb terug gestuurd! Leve de lange vaart!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Gelukkig is Bollie zo lief!!!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Vergeet ik helemaal twee toppers te feliciteren, terwijl ze het alle twee zo hard nodig hebben.Voor jullie Coco en Alf!!!!!Laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Witte,wellicht is het een optie toch proberen te beschrijvenwaarom je boos wordt.Een goede oefening om het zonder boosheid te proberen..Ik ervaar je postings als helpend en ook getuigen van inzicht.Dus waag een poging zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden