Spring naar bijdragen

Zondag 27 december 2009

niknok

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vlaamsmeisje, wil je een aai over je bol, een schop onder je kont, wil je zuipen, wil je dat niet?
Waarom bij iemand blijven die teveel drinkt? Je dom noemt, zich agressief gedraagt als hij gedronken heeft.
Ik ben zelf 24 jaar aktief alcoholist geweest, inmiddels paar jaar getsopt. Ik weet dat het niet gemakkelijk is, je gaat niet zomaar bij iemand weg> Onderzoek je vragen, je zorgen, je twijfels en denk na over wat jij echt wilt in dit leven, voor jezelf en je kinderen. Ben ook kind van een alkie en opgroeien in zo'n gezin is schadelijk! Dit is misschien niet wat je wilt horen maar tja, het is ook niet simpel> Mijn ervaring is dat ik jaaaaren mn leven heb laten leiden door angst. Slechte raadgever.

Ik wens je kalmte, moed en wijsheid. Ben altijd bereid mn ervaring met je te delen. Ga goed.

En denk niet dat ik zaken niet begrijp, ik snap best dat je uit frustratie gaat drinken. En dat je man een stoornis heeft is wrs ook niet simpel maar geen excuus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me bijna een understatement Wing! Maar ja, die twee combineren heel slecht.

No offense maar wat wil je bereiken met te vragen hoelang iemand een relatie heeft en of iemand wil vertellen wat dit forum betekend in dit geval? Deel je eigen ervaring, als je die hebt in zo'n situatie. Heb je die niet, dan deel je weinig tot nix. Zeg dat je het niet weet, het een lastige situatie is of iets dergelijks. Of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet hier alweer duizend keer moeite doen om te kunnen antwoorden!!
Alf, ik wil stoppen!! S. ook maar hij drukt mij van als jij ook niet ik ook nie!!
De kids merken er weinig van, financieel gaat het goed etc...
Dan Isa, makkelijk gezegd, als je iemand heel graag ziet!!!
Liefs N.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nina als je niet voor jezelf kunt/wilt kiezen doe het dan iig voor je kinderen. Hoef je denk ik niet te vertellen hoe schadelijk het voor hun ontwikkeling en zelfbeeld is als ze regelmatig te horen krijgen dat ze debiel zijn. En nu blijft het (nog) bij verbale agressie maar wat is de volgende stap..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ja Alf ,soms wil ik graag een aai, soms ook een schop hoor!!

Emoties zijn niet simpel!!!
Ik ga hier nu niet m'n hele leven uit de doeken doen (zo als we da hier in vlaanderen zeggen), maar misschien is het voor een man niet zo gemakkelijk om afhankelijk te zijn van een vrouw!
En ik de papa ha!! In't kort dan he!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes woman, doe ik ook regelmatig!!
Mijn Vader van 79 jaar stond hier onlangs met een BOKSBEUGEL!Maar als ie niet gedronken heeft (en hij drinkt eerlijk gezegd minder dan ik, maar kan der minder tegen,) is ie de de liefste ter wereld!! Wat doe je dan he????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nien, het zal nu erg moeilijk voor je zijn om inderdaad te stoppen met drinken, maar de kinderen, ook al slapen ze nu, voelen toch overdags aan dat het niet goed is tussen de ouders. Daar hebben ze voelsprieten voor, ook al laat je niets merken. Misschien moet je er toch maar eens over na denken om je man even buiten de deur te plaatsen, en laat hem dan maar van alles aan richten, dat is zijn verantwoording. Wat jij doet is zijn verantwoording over nemen en zo kan hij zijn gang blijven gaan.
Laat zien dat je iemand bent die krachtig is en het heft in handen neemt. Dan schrikt hij zich dood want dat is hij niet gewend. Nu laat je over je heen lopen en met je spelen. Wees krachtig en sterk daarin.
Je kunt het meid.:heart:
Soms moet je iemand hard aan pakken ook al houd je veel van hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...