niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ik zou ook dat lapje voor mijn mond weghalen .... met de Kerst had ik een Kertsmuts op kunnen doen samen met Theemuts .... of we hadden van muts kunnen wisselen ..... Misschien is er achter in een nisje van deze markt wel een ideeƫnbusje te vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Worden jullie er ook vaker uitgeknikkerd dan gister?Al;s ik naar pb wil, lukt dat niet en als ik uitlog en opnieuw start kom ik hier niet meer.Straks ga ik er maar weer een poos uit, lekker lezen, dus als ik weinig of niet reageer ligt dat niet aan jullie, doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Doei Jane .... heb je een lekker boek ? .... er is niets lekkerder dan IN een goed of spannend boek te zitten .... wat lees jij op het moment ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Jaaaaah Nikdaar kwam ik een paar weken geleden ook achter en schrok daar ook van, maar had het kunnen weten wantdat staat ergens geschreven schijnt het en probeer maar eens via de site zonder inloggen naar het forum te gaanis geen probleem.Ook googelen kan leiden tot het forum.....Typ maar eens Niknok en je staat al op pagina 1... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Niky,Dat lapje naar beneden en de stethoscoop rond je nek zou het beste zijn!!Ben aan m'n bloedworst bezig!Hoi Alf, inderdaad doe die baard maar weg hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Jaaaaah Nikdaar kwam ik een paar weken geleden ook achter en schrok daar ook van, maar had het kunnen weten wantdat staat ergens geschreven schijnt het en probeer maar eens via de site zonder inloggen naar het forum te gaanis geen probleem.Ook googelen kan leiden tot het forum.....Typ maar eens Niknok en je staat al op pagina 1... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Nik zou toch die privedingen aanpassen, naam kl.k. is apart en fam. kan er ook op aangesproken worden! Van :heart:e met haar trouwens, heerlijke leeftijd.Kirky: :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:met je heel + half jaar ADBnog vele jaren erbij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Jeeeeeeeeeeeeeeeetje Alf, als ik jou niet had ...... ik het proberen .... er zijn dus ook introducties pro oculis fori solo ..... alsjesnaptwatikbedoel ? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 En Niky,Bedoelde je nu Souly of sorry? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Nik:En de liefde, van Douglas Kennedy, psych.roman en ja spannend ook nog, heerlijk voor dit soort dagen.en er wordt ook erg veel in gedronken en dat heeft net een leven gekost, lekker faschrikwekkend geschreven hoor die sene, helpt wel weer ff om thee te gaan zetten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ja Jane het is hopeloos met de site, maar maak me er niet druk omga net zolang door tot ik erdoor benEn nee, niet sjaggie, maar wel heel somber, vooral gisterenheb het kerstdiner verpest daardoornou ja verpest, het was minder gezelligen daar laat ik de drank toch niet voor staan?dat is niet de bedoeling dus... even dacht ik..maar als je me vastbindt, ja dan..Geen boek? Dan een filmtip. Kwam ik bij het opruimen van mijn videobanden(!) tegen, ooit opgenomenHet heet Educating Rita, een geweldige film met Michel CaineEen alcoholgerelateerde film ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Nientje, als ik dat lapje naar beneden doe lijken we heel erg op elkaar .... we zijn dan ook in dezelfde kleur .... ik zal kijken of die stehoscoop nog in de verkleedkist zit .... wordt wel moeilijk met die propjes in mijn oeren ..... ? de stand is nu 2 - 1 ..... Alf + VM = 2. voor ; Jane heeft me met lapje en al aan de arreslee vastgebonden .... dee ze wel heel voorzichtig hoor ( gelukkig ) .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 HannahJe lijkt in net zo'n bui te verkeren als ikIk ga dat nazoeken want ik heb het toch echt goed gelezen en er is ook op gereageerdEn ja dat bla bla is er, maar even doorlezen of teruglezenleidt ook tot andere zoals jij zegt serieuze zakenEn wat let je om zelf iets in te brengen van niveauOf vind je dat degenen die nu ingelogd zijn geen niveau hebben Kan ook natuurlijkDan moet je wachten tot de diepgaande personen inloggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Dank je Ari!!Wie moet er nou goed lezen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hannah : mijn advies is --> ga naar buiten en trek even de wijde wereld in .... neem lekker een appel mee voor onderweg ..... heb ik gisteren ook gedaan .... ik verdwaalde : iplv 1 uur heb ik bijna 2 uur gewandeld .... stom dat ik die appel vergeten was trouwens .... ThƩ --> idem dito advies met een sterretje voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Alf, educating Rita (zeker die met Michael caine) is een van mijn favoriete!! Hou enorm van Michael caine!En ja The, ik wil wel een verhaaltje!!!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ik ga een ei bakken en daarna de Mondschein Sonate deel 1. spelen in het Bejaardenhuis van mijn moeder ... daar hebben ze een hele mooie vleugel .... tot later op deze dag Nick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 AriKlinkt geweldig, en ja met een klassieke scholing is R. natuurlijk bijna een must he.Ik krijg er zin an.Leuk ook met zn tweeƫn en handig dat je man er al eerder was geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Fijne sonate Niky,Groetjes aan oma! Hopelijk heeft ze geen portje voor je klaar gezet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 En Alf, ik ben hier voorlopig verplicht naar Sponge Bob te kijken want de andere tv is stuk!Gelukkig is het dadelijk pippi langkous, die is leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Mondscheinsonate? Een van mijn favoriete klassieke stukken.En gij speelt dat Nik?Heb dat ook eens geprobeerd na 2 jaar pianoles, is pittigmet al die zwarte toetsen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ga dr ook even tussenuit, volg Ari opBen te opgefokt nu, moet even uitwaaien idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 KirkDat lijkt me ook zegBier is op zich gezond, maar dit lijkt me overdreven!4 liter per dag? Had je een kruiwagen voor je buik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Cool Kirky,En de centen die je hebt uitgespaard! Mooie reis waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Vraag ook: hoe lang deed je daar over?Was je een infuusdrinker of een bingedrinkerOf moeten we het hier niet over hebben?kan gevaarlijk zijn voor gevoelige personen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden