VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Ben ik het niet helemaal mee eens spud! Partners kunnen ook maatjes zijn en moeten dan ook tolereren dat je nog meer maatjes hebt! Op een ander niveau misschien mar soms even belangrijk, soms minder soms meer!! Dat is toch een relatie niet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Ja, ik denk dat ik in het weekend wel lekker kan uitslapen, geen zorgen hoor Bol.En mn neusje blijf ik laten zien hoor haha, want ik wil natuurlijk ook weten hoe het jullie vergaat.Ik ga nu weer ff wat doen, misschien tot later vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Lieve Spud, ik wens jou een vriend, maatje,partner,en alles wat jij nodig hebt om gelukkig te worden. Eens komt die tijd, dat is zeker.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Ik ben boogschutter Bollie, niet altijd de makkelijkste maar wel eerlijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Ik ben boogschutter Bollie, niet altijd de makkelijkste maar wel eerlijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Waarom gaat dat altijd 2 keer? Ben ik te ongeduldig of wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 hoi allen, ik wil alleen even meedelen dat vanmiddag om kwart voor drie onze lieve hond debby ons voorgoed heeft verlaten.tot later groetjes van Herman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Nou Spud, bij mij is het precies andersom. door mijn huwelijk ben ik langzaamaan al mijn vrienden kwijtgeraakt. Nu waren dat allemaal 'drink-maatjes' dus dat zou nu toch een probleem worden, maar toch. Het besef dat er nog maar weinig vrienden over zijn is wel van een koude kermis thuiskomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Nien je hoeft je niet te verontschuldigen hoor of je nu een woord met een of twee d's schrijft. Dan kan ik wel aan de gang blijven. Iedereen weet wat je bedoeld. Als dat niet zo is dan zijn het oerstomme klungels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Beter zo Herman! Ik weet wat je door maakt!!!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Nien dus jij schiet met twee pijlen;) Mag ik wel opletten hiero als je komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Sterkte Herman, je weet dat het beter is zo, maar dat neemt niet weg dat het verdrietig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Herman heel veel sterkte joh. Je moet nu door een verdrietige tijd gaan, maar weet dat ze een goed leven gehad heeft bij je, en draag haar in je hart. Je bent ze niet kwijt. Alle mooie herinneringen aan haar kan niemand je af nemen. Heel veel kracht en sterkte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Hey zeg en ikke Spud!!Ik heb toch ook al es zoieits gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 En tegen mij zegt ge niks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Herman, ik weet niet of je een paar uren geleden mijn post hebt gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Jazeker Spud heb ik het teruggelzen. Was even een ronde met de honden doen, heel mild weer inmiddels.Ja, dat herinner ik me van jou, dat je beter vrienden hebt dan een partner. Maar daar is toch niets mis mee? Ik ken het euvel wel: als je een partner hebt, dan kun je de neiging hebben om je daar helemaal op te concentreren, en de rest (en jezelf) te verwaarlozen. Ik moest ook bijna 50 jaar worden voor ik ontdekte dat dit te combineren valt. Maar je omschrijving van echte liefde vind ik heel mooi, dankjewel. En zo is het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Spud ,hij was kort maar zelfs twee keer!! En Welgemeend omdat ik ongelooflijk begrijp hoe je je voelt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Hey Bol, waar heb jij gelezen dat het -15 wordt? Volgens meteo hier valt het wel mee.... Het is mij nog wel steeds te koud daar niet van hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Nee Spud, 1 partner die dan ook maatje is en voor de rest kan tolereren dat je ook nog "vrienden" hebt!!Niet zo simpel altijd maar je hebt je vriendje, vriendinnetje nodig (ook seksuele trouw vind ik belangrijk!)Maar die wel begrijpt dat je soms es met andere vrienden of vriendinnen wil praten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Niet zo simpel te vinden echter, soul mates, partners for life, en dan ook nog geen jaloezie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Spuddy, heb een beetje zelfde probleem! Liefde van mijn leven, ben heel trouw, maar hou er wel van om te "dollen" (zonder sexuele intenties!)! Kan hij niet tegen hij wil mij voor hem alleen, en ik ben nu eenmaal sociaal!Woede, toestanden, al dan niet gerelateerd aan alcohol!! Ellende dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Dat is heel mooi Spud, en hou het in ere. Het heeft mij 30 jaar gekost voordat ik de partner van mijn leven toe dorst te laten, eerst heel voorzichtig. Het leuke is dat ik hem helemaal niet toe hoef te laten. Hij weet hoe ik ben, mijn nukken en grillen, en kan er ontspannen mee omgaan. Daarom hoef ik ook al mijn gestoorde vrienden en vriendinnen niet te laten vallen. Gestoord tussen aanhalingstekens.VlaamsMeisje, heb jij iets met sterrenbeelden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Een en ander heeft te maken met vertrouwen en trouw zijn aan jezelf.Een vorm van liefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Jaaaa, Vie waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden