Spring naar bijdragen

maandag 28 december


albertina

Aanbevolen berichten

Ben ik het niet helemaal mee eens spud! Partners kunnen ook maatjes zijn en moeten dan ook tolereren dat je nog meer maatjes hebt! Op een ander niveau misschien mar soms even belangrijk, soms minder soms meer!! Dat is toch een relatie niet??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 302
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou Spud, bij mij is het precies andersom. door mijn huwelijk ben ik langzaamaan al mijn vrienden kwijtgeraakt. Nu waren dat allemaal 'drink-maatjes' dus dat zou nu toch een probleem worden, maar toch. Het besef dat er nog maar weinig vrienden over zijn is wel van een koude kermis thuiskomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker Spud heb ik het teruggelzen. Was even een ronde met de honden doen, heel mild weer inmiddels.
Ja, dat herinner ik me van jou, dat je beter vrienden hebt dan een partner. Maar daar is toch niets mis mee?
Ik ken het euvel wel: als je een partner hebt, dan kun je de neiging hebben om je daar helemaal op te concentreren, en de rest (en jezelf) te verwaarlozen.
Ik moest ook bijna 50 jaar worden voor ik ontdekte dat dit te combineren valt.
Maar je omschrijving van echte liefde vind ik heel mooi, dankjewel. En zo is het ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Spud, 1 partner die dan ook maatje is en voor de rest kan tolereren dat je ook nog "vrienden" hebt!!Niet zo simpel altijd maar je hebt je vriendje, vriendinnetje nodig (ook seksuele trouw vind ik belangrijk!)
Maar die wel begrijpt dat je soms es met andere vrienden of vriendinnen wil praten!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spuddy, heb een beetje zelfde probleem! Liefde van mijn leven, ben heel trouw, maar hou er wel van om te "dollen" (zonder sexuele intenties!)! Kan hij niet tegen hij wil mij voor hem alleen, en ik ben nu eenmaal sociaal!Woede, toestanden, al dan niet gerelateerd aan alcohol!! Ellende dus!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is heel mooi Spud, en hou het in ere. :heart:
Het heeft mij 30 jaar gekost voordat ik de partner van mijn leven toe dorst te laten, eerst heel voorzichtig. Het leuke is dat ik hem helemaal niet toe hoef te laten. Hij weet hoe ik ben, mijn nukken en grillen, en kan er ontspannen mee omgaan. Daarom hoef ik ook al mijn gestoorde vrienden en vriendinnen niet te laten vallen. Gestoord tussen aanhalingstekens.

VlaamsMeisje, heb jij iets met sterrenbeelden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...