Spring naar bijdragen

maandag 28 december


albertina

Aanbevolen berichten

Thé, ken je dat verhaal van die vrouw die een konijnenpootje kreeg waarmee ze drie wensen kon doen?
Ik denk dat je dat wel kent.
Dat bedoel ik ook met dat zaaien en oogsten. Je moet niet altijd verwachten wat je wil, maar wat je op dat moment nodig hebt. En willicht is dat wel iets wat je helemaal niet wil.
Ik wil ook wel stinkend rijk zijn enzovoort, maar wat ik op mijn pad krijg is vaak niets dan last.
En dat zijn momenten van leren en groter groeien. Of zie jij dat anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 302
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ga mn pecee uitzetten.
Morgen extra dansen bij de juf.
Leuk !
Goed mn boodschappen voorbereiden voor oudjaar. Jip en Janneke champagne, lekkere hapjes en van alles te snoepen.
Ga iets geks halen wat ik nooit eet. smarties ofzo. Met cola. Something completely different.
Slaap zacht jullie, en droom schoon. Doe ik met jullie mee.
dahag xx
Da Woman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Jane, mijn vrouw heeft Debby weggebracht vanmiddag en ik ben na het afscheid thuis gebleven met Janet, dat leek ons het beste om dat op die manier te doen.
Janet zei op gegeven moment, ik ben een beetje verdrietig maar hoef niet te huilen, want mama heeft gezegd dat ik nu een vis krijg.
papa, jij bent wel verdrietig, ik zal mama vragen dat jij ook een vis krijgt.
kinder logica die op dat wel werkt zowel voor de dochter als de papa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach, wie kijkt er nu nog mee, holadiee.

ieder mens drukt zich op zijn eigen wijze uit, wing jij door woorden die drie keer door mijn hersens moeten spoelen voordat ze in het juiste laatje vallen.
mensen zoals ik zijn botterikken die cynisme als hun landstaal gebruiken, en menigeen kent die taal niet en zal zeggen, liever niet.
ik ben er nu achter dat mijn manier van woorden brengen hier niet werkt en kwaad bloed zet.
ik zal moeten downgraden naar ironie, of als dat niet genoeg is naar een keer de waarheid durven vertellen.
veel lager dan dat zal ik niet kunnen gaan omdat ik mijzelf dan verloochen.
een bepaalde hoeveelheid scherpte in de discussie zal moeten blijven.
de site mag toch niet het schoolvoorbeeld worden van het poldermodel waar zelfs de regering intussen achter is dat, dat in ieder geval niet werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er kijkt al drie kwartier niemand meer mee dus kan ik nu mijn post wel plaatsen denk ik.




Ik heb het idee dat ik vandaag niet kan afsluiten met alleen het verlies van mijn hond.
Er was toch duidelijk meer aan de hand , ik heb teruggelezen en gezien dat er een flinke discussie gaande was over het feit dat ik een quote van Witte aan mijn ondertitel had toegevoegd.
Deze is met uitleg van reden alweer door mij verwijderd.
Toch frappant dat door zo`n kleine actie er zoveel los komt.
Niet alleen bij mede forummers maar vooral ook van Witte.
Het was haar eigen quote waar ze vol tegen in ging, maar goed dat is een gepasseerd station
En hebben we het niet meer over.
Witte ik heb je post van 28-12-2009 om 13.13 uur gelezen en geaccepteerd wat je daarin zegt.
Ik begrijp ook wel dat het tussen ons op dit forum niet weer goed komt, en dat geeft ook niet.
Men kan immers niet met iedereen vrienden zijn.
Wat ik wel hoop te bereiken is een soort van wapenstilstand, en die mag van mij nu ingaan.
Dat ik dit hier neer moet zetten is jammer , want iedereen wordt nu deelnemer in de discussie als ze dat al niet waren.
Maar ik respecteer je wens om je geen PB meer te sturen.
Dus nu maar zo laat mogelijk op ditjes en datjes.
Teruglezers zullen je wijzen op deze openbare PB, dat zal best wel lukken.

Persoonlijke noot van deze brompot , ik kom soms keihard uit de hoek en mensen die daar dan vol op reageren zijn voor mij een prooi, die manier van discussie voeren leidt bij mij in de persoonlijke sfeer ook geregeld tot problemen en jou manier van reageren heeft bij mij alle stoppen doen doorslaan en jou reactie`s leiden weer tot tegen reactie`s. van mijn kant.
De daardoor geëscaleerde situatie wil ik ook graag eindigen.
Bij deze een handreiking van mijn kant en ik hoop dat je die accepteert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenacht.
Ik zit hier illegaal.
Nog even lezen voor ik kies voor 9 uren slapen. Ik ben melancholiek....

Herman, ik las jullie debacle over (Witte en jou) en begrijp niet hoe diep dit kon gaan. Doe er maar gauw zand over please! Aja dat dee je al, mooi. Beter.
Het stelt niet veel voor.
Je kunt natruurlijk wel nadenken over waarom je zo cynisch en hard moet zijn. Moet dat echt? Hm.
Erg verdrietig van jullie hond; ik treur een beetje mee hoor. Het is een levend wezen dat jarenlang deel uitmaakte van het geheel. En dat is niet niks. Herinner, herinner. Met vleugen pijn & vreugde.

Aan Wingchun wil ik nog zeggen dat ik verward ben over je man of vrouwzijn. Ik lees dat men je aanspreekt met 'hem' , terwijl ikzelf denk dat ik met een zeer diepzinnige doch iet wat fatalistisch vrouwtype te maken heb.
Maar dat kan ook de projectie zijn van mijn eigen mannelijke kant? Pff, als ik het niet hoor dan volgt er een pb!!
Ik vind dat je een literaire denktrant over je hebt. Ik lees er soms dwars overheen omdat het me teveel is op zo'n moment; op andere momenten herken ik je diepte. Goed is dat!

Ik heb Alf niet meer gelezen en ben toch wel bezorgd. Heb ik iets gemist? Ik heb 3 pagina's terug gelezen, meer niet na vanmiddag 15 h.

Wat ook leuk is is het onderwerp sterrenbeelden. Leuk voor een aparte draad??
Mijn vriend meent namelijk dat alle A misbruikers vast Kreeften moeten zijn!! (omdat ik het ben...)
Ik bestrijd dat omdat ik alle gevoeligheden van alle sterrenbeelden wel zo ongeveer kan begrijpen.
Pff, wat een opschepper ben ik hè?!
Naja, natuurlijk zijn wij niet enkel kreeften. Of alcoholici.... We zijn meer.
Of niets, zoals Wingchun zou zeggen??? Ook goed.

Ik ben uiteindelijk toch iemand die kiest voor het doorgroeien, desnoods tegen de stroom in.

Zeg: is er hier nog iemand of moet ik mijn vriendje gaan wakker duwen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vriendje is er niet, dus dat ..... klopt niet...
In feite voel ik me *** Alleen, ... en ik ben getriggerd om te drinken. Behhh.
Ja ho stil maar, ik onderzoek het nog...
Ik denk dat ik het perfecte zoek. JA! Wie kent dat niet??

Ik kom er nog wel achter hoor: wat me zo boos maakt!!:devil:

Leeg voelen, dat op willen vullen met IETS.
Het slapen uitstellen. Waarom, want het is tegen beter weten in!


Naja dit was even een berichtje van mij in het holst van de nacht. Op de achtergrond de tv met .... ? geluiden. Live goes on. Ook al zo'n wonderlijk iets.

En bijna zeker weten dat je er morgen weer bent, Raar hoor....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...