Vie Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Hoi hoi, ik heb een wandeling door de sneeuw gemaakt. Best koud, maar heel leuk.Verder gisteravond een interessante discussie met mijn zus over onze gezamelijke vader. Dat klinkt misschien een beetje raar maar we hebben niet dezelfde moeder. Dit gesprek gaf een insprong in allerlei gedachtes die wel een beetje pijnlijk, maar ook warm zijn. Ik heb die man heel veel kwalijk genomen, maar begrijp de situatie nu veel beter.Gaan jullie er vandaag ook wat van maken? Elke dag iets liefs doen voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Goede morgen Ered Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 gisteren weer een eerste alco-vrije acond gehad. was met internetbehandeling begonnen, maar dat ligt nu al 3 weken op zijn gat. eerst had ze mij niet goed ingepland en ze zou zo snel mogelijk weer contact opnemen en toen hoorde ik niets, behalve dat ze met de feestdagen beperkt aanwezig was.Defeestdagen gingen niet vlekkeloos, ik heb al eerder gezegt dat is geheel en al mijn eigen verantwoordelijkheid maar een steuntje in de rug was wel fijn geweest.Ik zal haar dan zo ook mailen dat ik het graag weer op wil pakken, want ben het helemaal zat en oh wat lekker sta ik nu weer op.mariam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Goede morgen Mariam,Fijn dat je weer een alcovrije avond hebt gehad, voelt altijd goeden inderdaad was het wel fijn geweest als je tijdens de feestdagen wat meer ondersteuning had kunnen krijgen maar dat is altijd achteraf gepraat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Goede morgen allemaal.Vandaag vroeger wakker geworden dan de afgelopen week, en toen ben ik er maar uitgegaan ook want vanaf morgenochtend zit de vakantie er op en gaat werk weer in werking.Dus vandaag doe ik nog lekker rustig aan hoor;)Misschien als het ijs door zet dan word de ijsbaan geopend volgend weekend en dan mag ik helpen in dat restaurant, leuk hè daar zou ik dus ècht zo`n zin in hebben:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Goedemorgen Albert en mariam en wie er nog meer ingelogd zijn.Super Mariam dat je niet gedronken hebt gisteren, voelt de volgende dag veel beter he.Hoi Albert,Helpen in een restaurant naast een ijsbaan zou natuurlijk wel heeeel gezellig zijn.Over een half uurtje naar yoga,Het is spekglad buiten en moet fietsen.Of eigenlijk naast mijn fiets lopen.Ga denk pannesponsjes onder mijn schoenen binden, dan glij ik niet uit hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Goedemorgen,ha, hier ook ijs voor de deur, het zou leuk zijn alser ook daadwerkelijk op geschaatst kan worden.Verder ben ik blij dat morgen het normale leven weerbegint.Regelmaat en structuur, daar vaar ik wel bij.Vannacht ben ik hardstikke ziek geweest, overgeven, Bah.Nu voel ik me nog niet je van het, dus het wordt een rustig dagje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Misschien iets verkeerds gegeten Tina?Ja die regelmaat kijk ik dus ook weer naar uitRapilos goed idee van die schuursponsjes:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ik hoop alleen niet dat ik voor gek loop Albert.Maar ja, wat kan mij dat eigenlijk ook schelen.En regelmaat..ja, daar vaart iedereen beter bij denk ik.Op het laatst weet je bijna niet meer wat voor dag het nu eigenlijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Goedemorgen Marjo.Albertina, hoop dat je je vandaag weer wat beterder mag voelen.Niets is zo naar als misselijk zijn.Rustig aan dus maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Isa,Ook een goede morgen.Dat onbestemde gevoel van jou herken ik wel hoor.Vervelend, maar gaat op een gegeven moment idd. vanzelf weer over.Op zulke momenten ging ik vroeger altijd drinken, waarna ik me de andere dag natuurlijk nog rotter voelde.Nu moet ik uitkijken niet vreselijk te gaan snoepen en snaaien enzo, maar heb besloten dat ook niet meer te doen.Want ook daar wordt je niet vrolijker van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Mijn moeder belde netIk word daar tureluurs vanDus ik zeg: Beter is hetom me met rust te laten lieve mamNiet huilenAls ze een paar dagen niet beltDurf ik stiekum te denken:Hee! Rust...Mam is een spiegelZo leer ik het tch nooit zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Morge MarjoMorge Isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Koffie!Ik had vannacht gebeldnadat ik zag dat ze eerderop de avond had gebeld..Onze tijden lopen niet synchroomLaat me!Als ik dood gaWat dan nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Beste mensen,Ga me klaar maken voor de yogales.En Isa, ;nee hoor je bent zeker de enige niet.Misschien tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Onbestemd gevoelHerkenbaar..Alweer teveel gezegdIk laat jullie..Zelfs virtueellukt het niet meerThat's okee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Marjo goedemorgenheb je al iets ontbeten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Man! Ik ben net wakker!Oh, pardonNee, eerst koffie Niknok, dan laterwel wat etenEen ontbijtSo called Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Hallo ,... Dar .... wat betekent Dar ? Dat waren me de vingeroefeningen wel deze feestdagen .... ging bij mij ook niet vlekkeloos ... veel leermomenten .... morgen begint mijn internetbehandeling weer .... heb er zin in .... ik zie het maar allemaal als een groot spel .... wel een bloedserieus spel ik ga even naar beneden .... mijn zusje is over uit Frankrijk .... met haar mooie gezellige dochter van 24 jaar .... tot straks NikNok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ze snapt er niets vanNooit losgelatenDaar heb je toch last van?Dat heb ik ook gezegdJe maakt het verd* lastig allemaalLos!Dan word ik boosen zij verdrietigHaar dingDat stomme verdriet!Dat riekt naar schuld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Goeiemorgen allemaal,Brrrr koud hier, maar een mooie dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 goedemorgen allemaal!even op zoek naar "hoe het hier gaat" hoor...Maar ik kreeg tips van Isa (hoi!) en Jane. (thnax!)Dus zo kwam ik hier terecht.Isa, wat vervelend, dat onbestemde gevoel. Als je er je vinger niet echt op kan leggen, kan je er ook zo moeilijk wat aan doen.Misschien iets liefs voor jezelf doen, zoals Vie zegt? Lekker buiten wandelen?Goed dat je niet gaat drinken!!Marianna, volhouden hoor! 1,5 jaar niet drinken, dat moet je niet wegggooien. Maar wat lijkt me dat zwaar als je elke dag aan die wijn denkt. Marjo, gaat het wel goed met jou? Je klinkt erg somber. Albert, ik hoop voor jou dat dat restaurant open gaat! Voor iedereen: voorzichtig met gladheid.Vandaag is mijn 1e dag. Ik kom morgen hier vertellen dat ik niet heb gedronken. Fijne dag iedereen en hou je sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Als je hebt gereageert, krijg je dan automatisch alle berichtjes die mensen achterlaten in je mailbox?Of moet ik dan wat aanklikken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Hoi Katje,Berichten volgen elkaar op hier dus in de gaten houden wanneer er iemand op je reageert, zoals nu dussoort van chatSucces hoor en voel je thuis hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden