Emmaroos Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Hoi allemaal,Ladytinne, welkom hier en goed van je dat je zo open bent over jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Laat je niet kennen Lady kom morgen terug!!Liefs Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Even een tussendoortjeZag bij een goedkope supermarkt een cd wekker in de aanbiedingDus vooruit dan maar wakker worden met Bob Marley of een Reiki cedeetjeHelemaal niet verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Isa, hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 OK LadyTinne, dankjewel en ik hoop dat je je eigen doelen kan stellen om te stoppen of minderen, en ook je onderliggende problemen aan te pakken.Hey EmmaRoos, jij daar weer eens?En ik ga net weg, want vanavond ineens trek in junkfood. Pizza! Eens even zien of we ongedeerd over de ijsbaan heen komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Heey Vie, ja ik ben er niet zo vaak meer maar ga goed hoor, jij ook?Isa met mij gaat het goed, ben weer aan het werk.Ben benieuwd naar je, spreek je niet zo vaak meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Woman, heel veel pelzier!De voorpret is er al.YES. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Isa, die brieven hoef j emisshcien niet eens te sturen.Ik weet niet precies wat de bedoeling is, maar soms is het gewoon heel leerzaamvoor iemandom zijn gevoelens op papier te zetten. Dan krijg je zelf de boel op een rijtje En kan je voor jezelf afscheid nemen.Afscheid nemen hoeft niet altijd met een toelichting (of zo, kom niet op het woord)Soms bloeden relaties gewoon dood. En dat mag ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Dank je voor je open antwoord. Dat hoort goed aan een psycho-analyse. Niet makkelijk maar zo leer je de onderliggende problemen te zien en kan daar aan werken. Hoop dat wij getuigen mogen zijn van je groeiproces.Nou ik toch roosjes aan het uit delen ben Hai die Emma:present: Fijn weer wat van je te horen.Woman ik hoorde gisteren dat jij chroompillen hebt? Waar kun je die kopen? Dit i.v.m. de grote behoefte aan suiker.Vie smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Bolletje, bij de Hema, kost niet zoveel. Ik snoep nog wel maar de graving naar suiker is een stuk minder. Kan sneller de snoeptrommel dicht doen omdat ik eerder verzadigd gevoel krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Isa, ik lees verder en zie ook dat ik het niet helemaal begrepen heb.je wilt juist uitleggen aan mensen die je WEL zou willen zien.Hoe komt het dat je ze nu niet meer ziet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Willy, bij de aldi is een bloeddruk meter in de aanbieding.Ik heb niet gekeken hoeveel hij kost, maar dat kan je wsl ook op internet bekijken.Zou het wat voro je zijn?En goed dat je niet gaat drinken.Ondanks de stress.Lastig hoor, als ze zo maar 1 kant op kunnen kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Ik vind een psycho analytische opname maar een eng idee...Heb ooit gewerkt in een opname kliniek voor mensen met een persoonlijkheidsstoornis. Tot max 30 jaar.Wat me enorm stoorde, was dat de behandelaren NIKS mochten zeggen / toelichten.Alles moest weer terug bij de clienten en soms leek het echt op verwaarlozing en zelfs mishandeling.En dat was nu juist wat deze mensen al kenden uit hun jeugd.Ik vond het geen fijne therapie vorm.Maar clienten werden wel beter(der)Misschien verschillen de therapieen per kliniek wel heel erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Ik ga een boterham eten.Ik krijg het erg moeilijk.Hunger moet je vermijden he?(HALT, tip van Adam)Misschien tot later, anders tot morgen.Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Woman dank je. Morgen eens ff kijken of ze die hier bij de Hema ook hebben. t'Is hier zo'n gat;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Inderdaad, Katje, een driedubbele boterham en een flink glas water of sap quote: Originally posted by: katjeIk ga een boterham eten. Ik krijg het erg moeilijk. Hunger moet je vermijden he? (HALT, tip van Adam) Misschien tot later, anders tot morgen. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Wow! What a day!Even laten bezinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Lieve mensen dit kan echt niet zo door gaan ik ga in verweer bij taktusHelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Allerliefste Houtje, denk nu eens 1 keer aan jezelf.En ha, is dit geen prachtige oefening voor je? Zie, de spontane aanbiedingen voor hulp stromen al binnen.Dat gaat zich helemaal oplossen.Laat al je zorgen los. Het komt goed.En je kunt er de rest van je hele verdere leven profijt van hebben....Maar je mag natuurlijk zelf beslissen.....lieve groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Whats up Helder?Ik moet eerst even koken. Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Lieve mensen ik ga dansen ! jippie !Let maar goed op of de sterren van de hemel vallen want ik dans ze van de hemel Tot later xxxBe strong ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Lieve mensen dit kan echt niet zo door gaan ik ga in verweer bij taktus Vertel Helder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Helder, ik weet dat je moeilijk schrijft, probeer het te verwoorden.Ben je boos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Goedenavond allemaal,En wie heeft me bij m`n oor met Ayurveda? Ik mag `s avonds geen melkproductenDaar gaat mijn yoghurt:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Helder wat is er? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden