Soothe Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Houdt ze rekening met hoofd en kleine lettertjes.Ze zal dat wel weten, maar soms wordt dat vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Het beeld, hannah, wat ik had was dat je niet in de actie hoeft als je naast haar gaat liggen dan weet/voelt ze dat je er voor haar bentnet zoals je met bellen laat weten dat je aan haar denkt.Dat is vaak al voldoende.Maar ik haar situatie en jou nietdus als het voor jou niet klopt, dan is het iets van mij snap je (dat ik jou dat gun of zoiets)prijectie dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar wat ik wel weet is dat ik voor AdB onlinehulp andere inloggegevens heb dan voor het forum.Dus, wat probeert jouw vriendin nu? Het forum?Meestal moet je eerst registreren en daarna pas aanmelden.Good luck!Hallo Trees, misschien zijn de meeste oudgedienden er net even niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Trees, van hetzelfde, een gezond 2010.En nog bedankt.Een warme groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Hai Sweety, ze zei wel dat er op het einde van de inlogcode een raar teken was????Maar normaal zijn het toch niet zo'n moeilijke code'S, Ik zie natuurlijk haar pc niet ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Hoi Trees,Lang niets van je gehoord,Fijn, dat je er weer bent.Ook voor jou een gelukkig en gezond 2010! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 EINDELIJK gelukt!!!Ladytinne is on lineOEF... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Hallo Ladytinne,Hartelijk welkom,Hoop, dat je een hoop aan dit forum zult hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Nu nie vergeten regelmatig op vernieuwen te drukken he Tin!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Nu nie vergeten regelmatig op vernieuwen te drukken he Tin!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Hehe, The lady is er geraakt!!! Dat ze het nu maar vol houdt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 ladytinne.Welkom op het forum.Hihi, ik had haar naam geknipt en geplakt, daarom heb ik het goed.Nu even vragen je profiel te sluiten, dat doet Madammeke wel.Vertel de moderator. links onder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Nina,Bedankt voor je geduld,moet nog heel wat leren wat computer betreft!!!Sorry hoor!Maar nu wel leuk dat we zo communiceren kunnenzal heel wat goekoper zijn...Dikke kus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Joehoe ik ben er weer.Welkom Lady Tine. Hopelijk dat je je hier thuis gaat voelen maar dat zal wel lukken. t'Is hier net een groot gezin, met veel warmte, maar vooral begrip. Wij weten wat jij voelt als je trek in drank hebt, dus kunnen dit met je delen. Hoop dat je hier veel aan hebt.Trouwens goeie middag Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Is gebeurd Sweety!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Lady, 't is nu natuurlijk ook stom off love, maar ik ben er zeker van dat ;als je wat meer met deze mensen gaat praten, ook al kunnen ze soms kritiek geven (maar hebben we dat niet net nodig???),je der echt iets aan gaat hebben!!Geloof me!! :heart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 En ook aan allen alvast bedankt voor de welkomsgroetenZal me goed doen...Op dit moment niet zo goed in m'n velMaar volgende week (net op m'n verjaardag) In Take gesprek voor hoop ik Eindelijk es een "degelijke" opname. Al enkele achter de rug, en moet zeggen, tot nu toe behoorlijke ****!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Ook nog T., je kan persoonlijke berichten sturen via het slotje rechts van je bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Goedemiddag Bolletje,Ik ga wat ondernemen. Het vreet tijd.Tot een andere keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Ciao Sweety, bedankt voor de adviezen!! Let op het is glad en koud buiten!!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Ik zal op letten, dank.Er ligt hier (in A'dam) een dik pak sneeuw.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Ik ga ook weer verder! Tot snel!Rapilos, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Beste wensen voor 2010 Treesje!!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Hallo mensenDie er nog zijn. Want ik zie dat iedereen aan de slag gaat. haha.Ik heb de hele ochtend mijn woonkamer staan opruimen (met pauzes ertussen)Ben bek-af nu.maar de woonkamer ziet er weer gezellig uit.We hebben er 2-3 weken gekampeerd omdat we op de slaapkamer een nieuwe vloer aan het leggen zijn. Het is nog lang niet af, maar wel een stukje zodat het bed er weer kon staan. Heerlijk geslapen. Helaas erg vroeg wakker (5 uur)Maar ik lees dat van meer mensen, als ze stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Treeske ook nog een gelukkig nieuwjaar maar zo te zien red jij het al vanaf 2007:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden