Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 Januari 2010


niknok

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 442
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo ik ben ook weer terug. Koppie kaal en lekker gedouched. Bolletje, wat ben ik blij voor je dat Kwiebus terug is. Zo'n beestje is toch een gezinslid. En woman, blij voor je dat je een serieuse opdracht binnen hebt. Zulk soort dingen geven je kracht en maken je blij. Dat hebben we ook nodig.
Even nog een vraagje. Ik heb vitamine B12 en vitamine B complex gekocht in de hoop dat mijn geheugen hier wat mee vooruit gaat. Heeft iemand hier enige ervaring mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Isa, je moet dus 's nachts aan het werk?! Moet je wakker blijven of mag je er slapen?

Water, sterkte. Ik hoorde het vandaag al. Verdrietig, ja.

A R ;hoe is het stoppen gegaan??

Er is van alles om op in te gaan. Ik leef mee hoor. Marjo: strakke plannen! En wat ga je doen met die beitel etc? Iets met hout toch?

Mijn uurtje zwemmen was lekker; ik moest wel kalme baantjes trekken want mijn rug is sinds de uitglijer van kerstochtend nog steeds niet in orde. Beetje zorgelijk wel.
Het moet niet idioter worden met mijn oude autootje: vanavond moest ik via de achterportier naar de bestuurdersplaats kruipen (auww, .. de ruggg). Hoe zal dat morgenvroeg om half 7 zijn!??? Met deze kou hebben mijn autodeuren erg veel moeite, en ik weer met hen. Bjagg, ik zei de gek moet werken en 3 kwartier op pad. Ik neem mee: koffie, water, een dekentje, slotspray enne, vergeet ik nog wat, o ja voedsel extra.

Zaak om vroeg in bed te liggen.
Fijne avond nog....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeet ik Bol, met r lieve kater... gelukkig weer terug!

Oja en ik vond het ook best hilarisch hoor, de chat tussen Spud en VM.
Is erg grappig om er zo achter te komen dat je bijna buren bent!

Natuurlijk zit er ook iets irritants bij, maar je leert er ook heel handig van te scrollen.....

VM, ik hoop maar dat je wel aan de thee zit?
Heb jij niet een leuke alc. gerelateerde discussie?
Nou ja, ik doe verders vandaag niet meer mee.

Goed weekend allemaal!

xxx:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...