VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Ben blij dat AR der is!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Dit is grappig en dan ben ik echt weg! Buuf, wat jij 900 noemde, noemde ik dat gele gebouw. Dus we hadden het over hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Ha, hebben ze da geel geverfd ondertussen??Yes grappig!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Lieve mensen. Had al af gesloten maar moet toch ff wat zeggen.Nou daar gaat ie dan. KWIEBUS IS TERUG.Ben de afgelopen dagen zo vaak naar de achterdeur gelopen, dacht dat ik hem hoorde maar niks.Nu lag ik net op de bank, het gesprek met Jos, de raad van het forum te overdenken hoorde ik ineens mauw mauw. Dacht in eerste instantie "nah dat is weer niks. Hoorde het weer. Nee dat kon niet missen. Een heel hoog mauwtje en ik rende naar achteren. En ja hoor daar stond meneer.Een stuk magerder maar gezond. Weer de bekende knuffel en hup naar boven. Heb hem gelijk flink verwend en we gaan dadelijk met z'n tweetjes hum met z'n drietjes op de bank. Wil dit toch ff delen met jullie.Voel me een stuk rustiger en ga lekker pop stars kijken. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Goedenavond!Was zo lekker bezigdat ik vergat te etenen jullie dag te zeggen..Eten inmiddels opDag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Waarschijnlijk heeft ie kleintjes gaan maken, of is ie gecatreerd? Ben blij dat ie terug is!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Fijn Bol wat een geruststelling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Waarom ben je boos Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Nien zal erg moeilijk gaan als hij z'n kerstballetjes mist.Nou lekker onder de douche en hup op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Bol daar log ik dan nog even voor in. Wat vind ik dat heerlijk voor je (en voor hem). Hoeraaaa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Verder trakteer ik mezelfop een aloholvrij weekendjeIk dacht Dat heb ik zo langzamerhandwel verdiendEn eigenlijk koop ik liever eenmooie beitel Dan een mooie fles wijn..Een zaag heb ik ook nog nodigDa's dag tweeEn als ik nou die kar verkoopKan ik wellicht zo'n leukwerkbankje op de kop tikkenDan mag ie naast de fiets in de kamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Gegeten, de hond is uitgeweest weer op de bankNu nog douchen en de wasok eerst 1 dingde was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Zie je nou dat bedoel ik dusWas helemaal vergeten dat ik waarschijnlijk mn eerste opdracht binnen hebEen buikdanstop maken in opdrachtHelemaal uit het veld geslagenDat ik zoiets belangrijks vergeetNot good Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 VlaamsMeisje, ben jij nou zo ignorant of hoe zit het met je. Ik weet niet of het je opgevallen is, maar veel mensen vinden het met de toeloop van zeer veel nieuwe medeforummers (wat op zich hartstikke goed is) al lastig om alle berichten bij te houden.Sommige mensen willen graag bijhouden wat er zoal speelt. Maar de veelheid aan berichten wordt velen, zelfs de snellezers zoals ik, wat te gortig. Als er dan ook nog anderhalve bladzijde vol staat met hiero links en dan daaro rechts, dan denk ik, kijk, dat is nou typisch iets dat op een Persoonlijk Bericht thuishoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 En ik had ook nog een leuk filmpje van gisternacht met Zowie buitenDie houden jullie te goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Laat je niet doen W. Jij en jou leven komen nu op de eerste plaats!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Marjo: wat heb je toch geweldige plannen voor dit weekeinde, ik ben jaloers op je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Ja Kirk, dat geloof ik graag, maar dat hiero en daaro zit je niet op het forum te doen, toch? Het maakt ook niet uit, ik haakte eigenlijk in op een discussie die al een tijdje suddert.(P.S. En waar ik het wel mee eens was.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Hoi luitjes. Tja, mijn vierpotige vriend heeft vandaag voorgoed zijn ogen gesloten. Einde van een Hoofdstuk. Allereerst dank voor jullie steun, het helpt om bemoedigende woorden te lezen, dat is wel fijn.De reden dat ik het niet op dit forum gemeld heb, is omdat ik het allemaal niet alcohol-gerelateerd vind. Ik heb het dus ook niet op het motor-forum of op het auto-forum gemeld... trek uw conclusies.Ik weet dat het lief bedoeld is van Hannah, en ook van Tapas, dus drukte er om is niet nodig.Liever lees ik dat het een beetje goed met jullie allemaal gaat... en dat de drank terrein verliest.Daar gaat het hier toch om? Zoiets als dit vind ik dus heerlijk om te lezen: quote: Originally posted by: marjoVerder trakteer ik mezelf op een aloholvrij weekendje Ik dacht Dat heb ik zo langzamerhand wel verdiend En eigenlijk koop ik liever een mooie beitel Dan een mooie fles wijn.. Een zaag heb ik ook nog nodig Da's dag twee En als ik nou die kar verkoop Kan ik wellicht zo'n leuk werkbankje op de kop tikken Dan mag ie naast de fiets in de kamer Toppertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Marjo IS gewoon een toppertje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 We kunnen een groot voorbeeld nemen aan Marjo.We schrijven allebei al zo lang hier.We gaan door, we blijven zoeken naar het pad dat ons past.We geven niet op.We blijven leren en doorgaan.We sluiten ons niet op.We blijven hulp zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Allez, nog een maal! Ik ben impulsief en reageer op posts die me raken!! Sorry dat het voor mij soms ook te traag gaat en dat ik dan blijkbaar dubble klick!!Zeker nu met mijn voet, en ook omdat ik net dit forum gevonden heb, (werk trouwens ook van thuis uit met de lab op mijn schoot) kan ik soms inderdaad overdrijven, maar lees er dan over!! Als iemand echt iets ernsrigs aan de hand heeft zal ik ook ernstig reageren!!*Nien is weer al es boos!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Boos worden hoort bij het 'ontnuchteringsproces' , accepteren en inzien, dan ben je al goed op weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Water, ik wens je bij deze ook heel veel kracht om het te verwerken, de keuze is juist geweest dat is het voorrecht van een dier, Wij met hun een fijn samen zijn, en als het er op aan komt voor hun een waardig afscheid.Water:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Water, officieel wist ik dus eigenlijk niet van je hond. En je zet het meteen over in iets positiefs naar een ander. Veel sterkte.Je zet de dingen zelfs vandaag nog in perspectief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden