Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 Januari 2010

niknok

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 442
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve mensen. Had al af gesloten maar moet toch ff wat zeggen.
Nou daar gaat ie dan. KWIEBUS IS TERUG.
Ben de afgelopen dagen zo vaak naar de achterdeur gelopen, dacht dat ik hem hoorde maar niks.
Nu lag ik net op de bank, het gesprek met Jos, de raad van het forum te overdenken hoorde ik ineens mauw mauw. Dacht in eerste instantie "nah dat is weer niks. Hoorde het weer. Nee dat kon niet missen. Een heel hoog mauwtje en ik rende naar achteren. En ja hoor daar stond meneer.
Een stuk magerder maar gezond. Weer de bekende knuffel en hup naar boven. Heb hem gelijk flink verwend en we gaan dadelijk met z'n tweetjes hum met z'n drietjes op de bank. Wil dit toch ff delen met jullie.
Voel me een stuk rustiger en ga lekker pop stars kijken. Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder trakteer ik mezelf
op een aloholvrij weekendje

Ik dacht
Dat heb ik zo langzamerhand
wel verdiend

En eigenlijk koop ik liever een
mooie beitel
Dan een mooie fles wijn..

Een zaag heb ik ook nog nodig
Da's dag twee

En als ik nou die kar verkoop
Kan ik wellicht zo'n leuk
werkbankje op de kop tikken

Dan mag ie naast de fiets in de kamer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VlaamsMeisje, ben jij nou zo ignorant of hoe zit het met je. Ik weet niet of het je opgevallen is, maar veel mensen vinden het met de toeloop van zeer veel nieuwe medeforummers (wat op zich hartstikke goed is) al lastig om alle berichten bij te houden.
Sommige mensen willen graag bijhouden wat er zoal speelt. Maar de veelheid aan berichten wordt velen, zelfs de snellezers zoals ik, wat te gortig. Als er dan ook nog anderhalve bladzijde vol staat met hiero links en dan daaro rechts, dan denk ik, kijk, dat is nou typisch iets dat op een Persoonlijk Bericht thuishoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi luitjes.
Tja, mijn vierpotige vriend heeft vandaag voorgoed zijn ogen gesloten. Einde van een Hoofdstuk.
Allereerst dank voor jullie steun, het helpt om bemoedigende woorden te lezen, dat is wel fijn.
De reden dat ik het niet op dit forum gemeld heb, is omdat ik het allemaal niet alcohol-gerelateerd vind.
Ik heb het dus ook niet op het motor-forum of op het auto-forum gemeld... trek uw conclusies.
Ik weet dat het lief bedoeld is van Hannah, en ook van Tapas, dus drukte er om is niet nodig.
Liever lees ik dat het een beetje goed met jullie allemaal gaat... en dat de drank terrein verliest.
Daar gaat het hier toch om?

Zoiets als dit vind ik dus heerlijk om te lezen:

quote:

Originally posted by:
marjo

Verder trakteer ik mezelf

op een aloholvrij weekendje

Ik dacht

Dat heb ik zo langzamerhand

wel verdiend

En eigenlijk koop ik liever een

mooie beitel

Dan een mooie fles wijn..

Een zaag heb ik ook nog nodig

Da's dag twee

En als ik nou die kar verkoop

Kan ik wellicht zo'n leuk

werkbankje op de kop tikken

Dan mag ie naast de fiets in de kamer
:)

Toppertje! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We kunnen een groot voorbeeld nemen aan Marjo.
We schrijven allebei al zo lang hier.
We gaan door, we blijven zoeken naar het pad dat ons past.
We geven niet op.
We blijven leren en doorgaan.
We sluiten ons niet op.
We blijven hulp zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allez, nog een maal! Ik ben impulsief en reageer op posts die me raken!! Sorry dat het voor mij soms ook te traag gaat en dat ik dan blijkbaar dubble klick!!

Zeker nu met mijn voet, en ook omdat ik net dit forum gevonden heb, (werk trouwens ook van thuis uit met de lab op mijn schoot) kan ik soms inderdaad overdrijven, maar lees er dan over!! Als iemand echt iets ernsrigs aan de hand heeft zal ik ook ernstig reageren!!

*

Nien is weer al es boos!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...