Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Nee vanavond, al begonnen, erg leuk ! quote: Originally posted by: Liannebirgittte kaandorp is morgen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 o dan ga ik snel kijken , thanx womanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 He Water, jammer van je hond. Stilletjes in huis zeker?Haha, die trap komt wel goed. Maar dat om en om verven is nix voor mij geloof ik. Ik ga wel ergens anders slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 O nog even inloggen hoor!Lianne, krijg je nu geen trammelant met Tactive.... zulke vieze mopjes?(ik zal es wat beter op jouw postings letten hoor!)O eh Bolletje..... ciao, ook trusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hoi ja dat had ik wel verwacht. Doorzetten hoor, tis goed dat je veel in huis gehaald hebt. Ik kom regelmatig hier even kijken hoe het met je gaat. Kiezen op mekaar, bek op het stuur, en tegen de wind fietsen Sjaak. Morgen bij het ontwaken ben je blij, wacht maar xBe strong ! quote: Originally posted by: sjaakHoi Woman, met mij gaat het niet zo goed als gister. De drang naar drank is op dit moment best wel heftig. Lekker lui in de bank voor de houtkachel. Oh..............wat mis ik.................... Ik pak zo de auto en ga even bij m'n moeder buurten. Ik moet er even uit. Daarna ga ik mijn cherrytomaatjes eten. Maar op dit moment.........................Brrrrrrrrrrrrrrr (niet van de kou) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ja, stil in huis, BB.Maar met 12 gitaren en 3 versterkers weet ik daar wel wat op.Dat heet The Blues. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 I know Water. I can relate to that. Speel jij maar lekker de Blues. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 quote: Originally posted by: kirkydat domme blondje denkt '' moet ik nou blazen of zuigen '' ? Of ze pakt 'm vast en zegt "Ik wil graag de groeten doen aan Opa en Oma, en aan m'n broertje, en aan de buurman, en aan... " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Heb hard moeten lachen met je mop Lianne!!En anders, als je hier soms wat aandacht nodig hebt moet je HARD ROEPEN, dan komen ze heus wel!!!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Heb hard moeten lachen met je mop Lianne!!En anders, als je hier soms wat aandacht nodig hebt moet je HARD ROEPEN, dan komen ze heus wel!!!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 he he what is up the market ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 quote: Originally posted by: wingchunHoi BamBam. Je schrijft over vervelende gevoelens. Wat kan er vervelend zijn aan een gevoel? Een gevoel is een gevoel. Niet goed, niet slecht. Neem nou verdriet. Is dat een vervelend gevoel? Dat hangt ervan af. Indien niet geaccepteerd kan het heel vervelend worden ja. Indien geaccepteerd is het een uitermate zacht gevoel waarin veel helderheid besloten ligt. Ik wens je helderheid! Dank je Wing voor altijd weer jouw uitleg die zo mooi is, zo subtiel en zo waar, voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Niky,ik moet je wat vragen, niet al gerelateerd! Kom ff msn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Lianne , wel een pikant mopje op deze sneeuw bejachte avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Wie zichzelf trakeertdoet er goed aan omook te genieten..Dus heb ik zojuistde ijsbaan van D.aan diggelen gereden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Daar ging wel het eea aan emotiesaan vooraf vandaagDat ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Moest er even inkomen WingMaar na zo'n 15 rondjeshad ik de slag aardig te pakkenTotdat de ijsmeester door de speakers schalde:Laatste ronde!Ik moest zo hard lachenen huilen...Hoe verzint ie 't? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Dank je wel Wing:present: Met zo'n nuchtere kop volgt die helderheid, vast en zeker.Marjo, laatste ronde:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Mensen ik ga weer afsluiten. Prettige voortzetting van de avond nog en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Tijd om op te slomen. Slaap wel allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Huilen en lachenis zeker fantastisch Het is puur!Doog leave Bam!Lekker verfje moarnTút! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Fruit sterkte,Truste Bam Truste Bol Goedenavond allemaal,Vandaag een lekkere drukke dag geweestNick ben je echt in Loosdrecht geweest? Ik heb je niet gezienIk ga nu nog even bankhangen en dan zo mijn nestje in, want morgen ochtend weer bijtijds opFijne avond nogOf welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hee FruitvliegIk leer ook voormezelf zorgenEn weet jeEigenlijk is hetheel erg mooiDan kun je ook betervoor een ander zorgenSterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 okee kirk, jij wint, jij maakt mijn mop (was uiteraard knip en plak) weer geiniger dar, thanx ah ik bedoelde het niet pathetisch oid en ik heb ook nooit paniekberichten dus daar zal het ook aan liggen.maarrrr.. vanavond heb ik wel voor een maand aandacht gehad hoor haha!zo, een paar posts geleden had ik het erover dat ik met uit eten vanavond de wijntjes miste en nu ben ik in de fase dat ik al blij ben dat ik het niet heb gedaan.ik had met eten zeker maar 2 wijn genomen ivm rijdenmaar thuis nog 'gezellig bij birgitte kaandorp' bij de haard, elk excuus is goedbijv het is zaterdag avond!!! vast nog wel 2 glaasjes.op zich geen ramp, maar dan morgenmiddag ineens weer om 4 uur gaan meeborrelen in de stad of bij vrienden en weet je wat, ik ga niet koken we gaan lekker pizza eten, zo leuk voor de kidsen veel te laat in bed en maandag balen.weet je wat ? lamaar!o ja en ik wil wel heel veel reacties en wel nu meteen!!hahahahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 nou dan niet hoor!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden