Spring naar bijdragen

Maandag, 11 januari


BamBam

Aanbevolen berichten

Ja het is inderdaad prijzig. Daarom ben ik regelmatig overgestapt naar goedkopere huismerken. Maar die werken niet zo goed als Kira. Na drie weken merkte ik echt verschil.
(Even relativeren dat ik best hele heftige problemen heb, dus dit geldt niet voor iedereen)
Maar oi, het is vrij stupid dat ik dat niet even vermeld heb, Soothe, excuus daarvoor. Ik ben er voor gewaarschuwd door verschillende artsen.
http://www.minvws.nl/persberic...ddelen_verminderen.asp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 233
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal, daar ben ik ook weer net terug van het werk.
Marjo ik leef en voel echt met je mee. In gedachten ben ik bij jou ook al ken ik je niet.
Woman, Wat is een pammetje? Zou valeriaan / lavandelthee niet iets zijn om tot rust te komen.
Dat drink ik wel eens om in slaap te komen, met een beetje kaneel. Bij mij werkt het rustgevend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zit al in mn dagelijks standaard dosis, Sjaak.
:)
Pammetje = Oxazepam en andere medicijnen die eindigen op pam

quote:


Originally posted by:
sjaak

Hoi allemaal, daar ben ik ook weer net terug van het werk.


Marjo ik leef en voel echt met je mee. In gedachten ben ik bij jou ook al ken ik je niet.


Woman, Wat is een pammetje? Zou valeriaan / lavandelthee niet iets zijn om tot rust te komen.


Dat drink ik wel eens om in slaap te komen, met een beetje kaneel. Bij mij werkt het rustgevend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De intetie is goed Woman, ik ga versneld de pammetjes staken.
Conroleer wel m'n bloeddruk vaker, met het oog op de Bètablokker( hoewel niet vermeld)
Bloeddruk blijft mooi. dus die wordt niet afgebroken.

Anders ga ik er een plantaardige rustgever bij nemen.

Dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haidiehai

Marjo goed om te lezen dat er wat gaat gebeuren want dit ging niet meer.

Ik zit hier te stressen, hond is bij de dierenarts en ik zit te wachten tot ik hem mag halen.
ze zouden bellen... en zijn zelf na 5 uur niet meer te bereiken
Niks ernstigs hoor, tandjes schoonmaken en een talgklier leeghalen
maar ik mis hem gewoon.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hond is weer terug van de dierenarts, groggy, doet me aan mezelf denken ruim 2 jaar geleden, na een fles port en wat bier
....kan niet op zijn poten staan....
dus die mag nu bij de verwarming op zijn kussen zijn roes uitslapen!

Erg fijn dat ie er weer is, vind het toch altijd weer spannend.
Niks bijzonders hoor, tandsteen weggehaald, talgklier leeggemaakt, nagels geknipt en een wratje weggehaald.
en dagje beautyfarm zeg maar! (ook qua prijs)

Ik ga ook maar even bijkomen!

Wat pammetjes betreft, ik vind zelf, als de stress te hoog oploopt, dat het beter is om een pammetje te nemen dan een fles drank.
Artsen staan daar over het algemeen ook achter, alles beter dan te gaan drinken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow boy
Zit weer heerlijk in de buikdansdoedelzakken haha
Heb iets gevonden waar we mee aan het werk kunnen


Ik word hier echt héél erg blij van.
De deejay in mij wordt weer aangeroepen, en dat vind ik altijd erg kicken.
Gelukkig zijn de buikdansdames er ook blij mee, dus ik kan lekker uit mn plaat gaan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Woman jou opmerking doet me denken aan onze ADB DJ, Lara!
Lara, als je nog eens leest, hoestie? :)
Grappig!
ADB forum
ADB Chat
ADB DJ

De ADB "gebruikers" zijn van alle markten voorzien en ook thuis. :)

Want waren hier ook niet een aantal ADB-ITers?
ADB kleermaaksters?
En ADBers? :D

(de laatste weet ik 100% zeker)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Carolien

Bevalt prima Spud al is het nog te weinig bekend.




Er is daar ook een dagdraadje en de bedoeling was om die zo ongeveer paralel te laten lopen met hier, dus geen ander forum (al is het dat technisch gezien wel) maar om postings een klein beetje uit te splitsen wat alcohol-gerelateerd is of 'terzijde'.




Maar goed ik heb m'n best gedaan, nou weer een uur eraan bezig, m'n tijd is nou om, moet nou met eigen werk verder.
;)



Huh, die snap ik even niet hoor Caro? :huh: Bedoel je dan dat al het alcoholgerelateerde hier op het draadje geschreven moet worden, als het even kan en al de andere praat wat onder niet-alcoholgerelateerd valt (al is die grens vrij breedt mijnsinzien) op de chat moet blijven?

Pfff... lijkt me in den beginnen behoorlijk verwarrend! Als het zo is zoals ik nu denk dat het is. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé goed nieuws voor de mensen die helemaal zot van me worden! :D
Over een paar weken heb ik het zo mega druk met werken, opleiding en integreren, dat ik weinig tijd zal hebben om m´n nonsens hier nog te komen verkopen.

Even nog op de tandjes bijten dus! Maar dan komt de rust weldra! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien krijg je van koken trek Wing? Voordeel is dan dat het bijna klaar is en je niet meer zo lang je honger in hoeft te houden. Plus dat opwarmen veel sneller gaat dan eerst alles nog hoeven koken. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing, ik ben lui. ;) En als ik honger heb wil ik het liefste meteen eten voor mijn neus. Vandaar, dat ik aan voorkoken deed, toen ik dat zelf nog moest doen. ;)

Hele toestanden ja, en ik weet soms niet wat me overkomt. Maar bevalt prima! :D Ik heb steeds het gevoel dat ik met m´n neus in de roomboter gevallen ben. Zit maar steeds te denken, waar blijft de bodem dan van de botervloot? Maar blijkbaar is het een hele grote, want het kan niet op. :D

Caro, dat begrijp ik wel. ;) Vind het ook een leuk intitiatief van je! :present: Ik begrijp alleen niet hoe je dan dingen gescheiden kan houden, lijkt me namelijk heel vervelend om met iemand in gesprek te zijn en dan steeds om te moeten schakelen in een ander scherm. Omdat het ene alcoholgerelateerd is en het andere niet. Want dat is de indruk die ik nu heb. Voor mij zou dat verwarrend zijn en zou ik alleen nog maar meer van gaan hyperen. :D Ik zou het best willen proberen ofzo, maar ik denk dat ik hetzelfde zou zeggen als hier. ;) Dus heeft denk ik geen zin. :)
Maar ik heb dus wel overwogen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...