bolletje Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Isa klein stinkerdje lach maar. Iki ben kapot. pppfffttt.Nien ik weet niet of het een Vlaams woord is. Kaduk is Kapot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Bolletje,Dat vreet zeker energie,Heb nu afgesproken dat we een time out nemen van een half jaar tot een jaar.Opnieuw hulp gaan zoeken bij een psyg. ofzo.Maar heb er zelf een behoorlijk hard hoofd in.Kan de jarenlange spanningen niet meer aan, en kan me niet goed voorstellen dat dit nog gaat veranderen.De tijd zal het leren, maar heb nu eerst even rust nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Rapilos heel goed hoor. Dat kost inderdaad heel veel energie. Het zijn toch een hoop rotgevoelens.Je heb toch ook een binding.Hebben jullie wel eens gedacht aan echtparentherapie? Of is dat al gebeurd.Soms moet je gewoon een tijdje uit elkaar om elkaar misschien daarna weer te respecteren. Meestal kom je tot de ontdekking dat je een hoop gevoelens hebt weg gedrukt als je elkaar een tijd niet meer gezien hebt. Je komt er achter of je elkaar echt mist of dat het goed zo is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Kom even hallo zeggen...Hee bolLekker ff uitpuffen hoor heb je wel verdient. Kun je trouwens jezelf niet beter kabouter, noemen??Kabouters doen juist dingen voor andere toch...Stoer Isa dat je begonnen bent, ik blijf zo ongeveer op de helft hangen, overdag gaat t prima maar s avonds is alles weer zo lekker.. grrrHeee twinsisssDas andere koek wat ik nu lees.......Van samen naar Australie, tot alleen in een kamertje bij iemand anders in huis pffMaar begrijp dat het al heel lang speelt dus.Ik wens je veel kracht toe hoor. En hopelijk voel je je snel een klein beetje beter, je hebt t vorig jaar al zo voor je kiezen gehad:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Ja, zoiets moet ook gebeuren, relatietherapie ofzo.Als het aan echtgenoot had gelegen, had ik nu nog bij hem gezeten, hij heeft het er heel erg moeilijk mee, en dat is nog zacht uitgedrukt.Dat maakt het voor mij ook heel lastig.En ja, bij hem ook veel drank in het spel waar hij nu mee wil stoppen.Maar voor die tijd kon dat nooit, en nu ineens wel.Hij heeft refusal van de dokter gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Goede middag:D allemaal,Ben weer thuis en ga even lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Goeie middag Witte.Ik ben geen kabouter, want ik werk s'nachts niet. Maar ja dat wil ook niets zeggen want miojn kabouter deed dat ook niet.Hoe is het met je. Gaat het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Hoi Twin,Ja bedankt, krijg idd. de laatste tijd wel erg veel voor m'n kiezen.Ben zelf benieuwd naar de afloop, tijd zal het leren.Maar eerst wil ik rust.Even GEEN spanning aan mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Ja hoor Bolletje.Heb met mezelf afgesproken dat ik wat meer in actie moet komen.Tijd is nu na 5 maanden, wel een keertje aagebroken vind ik.Helaas lukt dat niet als ik blijf plakken op het forum.Dus probeer wat minder lang te plakken hier en ruimte te makenvoor actie dingen....Blijf wel lezen hoor, want t gaat veel te goed, en durf t nog niet aan helemaal zonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Rapilos, soms moeten mensen zo hard vallen of geconfronteerd worden met de realiteit om in te zien dat het zo niet verder kan. Ja en als hij dan ook nog stevig drinkt dan is het helemaal vervelend, ook voor jou.Hopelijk komen jullier er uit, maar wie weet. Als hij al refusal gaat gebruiken wil toch zeggen dat hij wil.Maar hij zal toch ook met een psych. moeten praten of zo? Alleen refu slikken zonder verder iets doen met zijn gevoelens, wordt misschien moeilijk voor hem.Voel je je schuldig meid dat je hem alleen hebt gelaten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Tjonge Rapilos dat is een hele stapen soms zijn zulke stappen nodig om iemand te laten stoppen met drinken.Of dat hem lukt is zijn ding en het is ook niet de garantie dat jij dan ook weer terugkomt.maar het maakt de afwikkeling van alle zaken en het samen over dingen wel makkelijker als je beiden nuchter bent.Het lijkt me zwaar, je gaat weg uit de onrust maar neemt het ook mee want je weet niet wat er nu verder gaat gebeuren.Ik wens je veel sterkte toe!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Zo te lezen ben je goed bezigmet grenzen stellen.Soms moet dat ook ff he, voor deander zn ogen echt goed open gaan.Zorg goed voor jezelf!!!Zo nu ga ik eten, fijne dag allemaal nog.Laterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Oeps ben nog vergeten een belgje te feliciterenBij deze ladytin: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Och Witte het is winter hé? Je hoeft niet zoveel te doen hoor. Lekker winterslaapje houden. En dadelijk uitgerust het voorjaar in stappen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Bolletje,Hij wil alles en alles doen om het weer goed te krijgen,Maar ik denk dan, waarom kan dat nu dan wel na jaren en jaren vechten.Daar heeft hij idd dus eerst heel hard voor moeten vallen.Maar ik heb het gevoel dat het nu eigenlijk te laat is.Bovendien ben ik toch bang dat hij na een tijdje weer in het oude gedrag vervalt, en ik misschien daardoor ook weer.Weet het even niet meer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Sssst Bol, ik heb t eindelijk is goed voor mezelf bedacht,Dit klinkt wel weer erg aanlokkelijk.....Maar nee ga t toch eerst zo proberen.Nu echt weg..... laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Tapas,Jij begrijpt precies wat er speelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Heb net een lang gesprek gehad met lady T.Ze is nu bij haar famillie aan het taart eten en moet nog wachten voor opname!Ze bedankt jullie voor jullie wensen! Ze leest mee maar zegt niet veel, ze doet erg haar best!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Lady T gefeliciteerd, en sterkte met alles.Ga nu eerst even aardappels schillen voor diegene waar ik bij inwoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Rapilos, soms moeten mensen het echt mee maken. Normaal is een mens gauw geneigd om die ander niet serieus te nemen. " Het ze kan wel dreigen maar doet het toch nietgevoel" Beetje een moeilijke zin.Als het dan toch gebeurd, schrikt men zich kapot. Men besteft dat de dingen toch anders lopen dan dat hij verwacht had. En dan willen mensen vaak wel. Dus opzich niet verkeerd maar ik heb een beetje het gevoel dat jij het niet zo ziet zitten. Kan natuurlijk ook niet anders als je al zo lang gestresst bent.Inderdaad ff lekker rustigaan doen. En jezelf maar eens lekker verwennen en dingen voor jezelf doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Bedankt Nientje en wens LadyT maar heel veel sterkte.Mensen ik ga ff lekker hangen op de bank. Is wel goed voor de Bolle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Rapilos nog ff. Als het een goeie psych. is en je man het programma af maakt, komt hij altijd beter uit.Maar ik kan me jouw gevoel heel goed voorstellen. Als eenmaal de bom gebarsten is, is er liever geen weg meer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Rapilos sterkte en kracht toegewenst:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Net terug van mn begeleiderPittig gesprekKnaagt een beetje het gevoel dat hij me niet serieus neemt wat betreft mn geheugen. 1 ding heeft ie wel gelijk, dat ik dat pas kan beoordelen aan het eind, en niet ergens halverwege kijken hoe het er voor staat.Nou ja ik blijf toch mooi lekker eigenwijs hahaEn mn uithuilpsych schiet ook niet op. Wachten Heb erg behoeft om hard te schreeuwen of met flessen te gooien. In Italie (en in Amsterdam op de Nieuwmarkt) doen ze dat met oudjaar, tegen een muur, om de oude geesten te verdrijven. Heerlijk lijkt me dat. Maar ja dat kan ik maar beter even niet doen, de buren enzo die zullen raar opkijken. Maar er moet echt wat uit hoor, en snel ook. Kan hier nooit eens lekker de deur hard dichtsmijten, want dan schrikt mn hondje zich wel 100 hoedjes.....Dus geduld, geduld, geduld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Sterkte Woman!Ik ken dat gevoel!! Gelukkig woon ik op den geisolleerde buiten en kan ik met dingen gaan gooien buiten!!En zelfs heel hard roepen !!Alleen de paarden schrikken zich rot natuurlijk! De poezen trekken zich der niks van aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden