Otje Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Nou dit wordt dus niet meer gelezen, heb ik zo'n donkerbruin vermoeden.Lekker is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Lonelyness is such a dragggggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Ha die woman,Ander bioritme betekent op verschillende tijden elkaar lezendus ff alleen zijn op dit forum betekent voor mij niet zomaar eenzaamheid hoorIk heb die film in het filmhuis gezien, vond m heel erg indrukwekkenddie man heeft na zijn hersenbloeding zijn hele leven over gedaan via zijn boek daarovernu die fulm er is en zo veel indruk maakt om vele mensenheeft zijn leven dus ineens ook heel veel betekenis gekregenen ja in veel minder jarenMaar wat een rijkdom als ik zag wat hij teweegbrachtik vond het ook erg konfronterend, zou zo'n lot niet aankunnen denk ik.Voor jou de andere kant van zijn lotweer tot leven komen, een overlever worden en een levensgenietsterdie ook via jouw passie iedereen wat meegeeft van jouw verworvenhedengeweldig toch?Best wel overeenkomsten dusWie weet waar we jou ooit nog tegenkomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden