Spring naar bijdragen

Vrijdag 22 januari 2010


David

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey AR. Gaat goed hier, heb vandaag de administratie van het afgelopen jaar weggewerkt grrrr blijft k..werk maar ja wel fijn dat het nu weg is. Wordt een leuk weekend. Morgenmiddag heeft dochter een feestje dus ik ben vrijgesteld van moederlijke plichten:D en zondagmiddag gaan we naar het Moscou Circus, logeplaatsen. Dochter weet het nog niet dus is een hele verrassing. Jij nog leuke plannen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja precies, lijkt allemaal heel erg lacherig maar heeft wel degelijk een serieuse ondertoon. De eerste keer was mijn Wii-leeftijd 52.. slik:huh:. Ik doe het in combinatie met 2 à 3 x per week sporten in de sportschool. Merk echt wel dat mijn conditie zienderogen vooruit gaat, moet bijna uitkijken dat ik niet te veel gewicht ga verliezen haha. Ach het houdt je bezig en als ik dan zo'n fit gevoel hebt komt het echt niet in me op om daar alcohol in te gieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha charmeur ben je toch ook AR:sun:

Die Wii-leeftijd heeft te maken met het feit dat je 2 oefeningen krijgt. Als je die niet meteen snapt scoor je geen punten op dat onderdeel. Heb ook al een keer een test gedaan waarbij mijn leeftijd 36 was. Kijk dat lijkt er meer op:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing doen hoor, en waarschuw me dan? Zat net te denken hé. Zoals je weet heb ik ook meubels gemaakt. Ik heb ooit een staande lamp gedraaid. Het was beukenhout, (het fijnste hout om te draaien vind ik. Zeker als je op hoge snelheid draait). Daar zat slaap in, zegt jou dat wat? Er zal hoostwaarschijnlijk wel een ander woord voor zijn maar het is een mooie tekening door het hout heen, Net of er met een zwarte kroonpen, heel dun een soort tekening op is gemaakt. Hoe het ontstaat weet ik niet maar het is zo mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en hier weer van volleybal.
dochter mag morgen na haar eigen (thuis)wedstrijd invallen bij een hoger team dat ik Culemborg speelt,
meer als 50 km van hier, gek genoeg. Maar daar ben ik toevallig geboren en getogen en op mijn 12e ben
ik dus op die vereniging begonnen, wat een toeval he. Ik kan helaas niet mee om te kijken, maar heb daar nog 2 broers en 2 zussen wonen, dus wie weet zit er toch. fam. op de buhne.
Ik zat me zo te denken dat ze misschien wel speelt tegen dochters van mijn vroegere teamgenoten.
en zo raken cirkeltjes weer rond he.
Zelf had ik vorige week mijn enkel zwaar verzwikt door op iemand anders haar voet te springen, schrikken hoor. Maar vandaag kan ik weer voorzichtig meedoen, dus mijn lijf heelt wel erg snel nu ik niet meer drink, das weer een groot voordeel. De basisconditie is er weer, ondaks de jaren.
geeft hoop he frummers??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had je het nog nooit gezien Wing? Ja ik heb ooit gehoord dat het een ziekte in het hout is. Maar zo mooi. als je ooit een stuk vind kun je het mooi bewerken.

Jane kijk je uit met je pootje. Ja in het heetst van de strijd, kijk je nergens naar. Maar tof dat je dochter zo goed bezig is met volleyen. Misschien zien we haar ooit bij het W.K. volleybal. Zou wat zijn zeg. Iedereen van het frum voor de teevee, en heel het frum plat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bol, dan laat ik het weten hoor!
Vorig jaar deden ze mee met de Ned. kampioenschappen (jeugd) en hebben het
tot de finale gebracht, echt geweldig. met een bus vol publiek mee, speciale Tshirts bedrukt
en zo'n lekkere ratel, te gek sfeertje.
En nu de kwartfinales gehaald, feb de halve en mei de eindfinales als ze dat halen.

Ha Hermie: vandaag mindfulness gehad (in slaap gevallen! had jij dat ook wel eens?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik weet dus ook niet of ik er in ben meegegaan, maar voel me wel fantasitisch de rest van de dag.
Het onderbewustzijn heeft vast heel hard gemediteerd,
nou nog elke dag oefenen (en beter niet op bed zeiden ze, raar he?) waar deed jij dat hermie?
Op een stoel ook liever niet, leek mij juist beter voor slaapkoppen als ikzelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...