Spring naar bijdragen

Vrijdag 22 januari 2010


David

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dar
Het is in eerste instantie een lichaamseigen pijnonderdrukker
dus na een kwartiertje...
kan, als je je flink hebt ingespannen
een kwartiertje rustig fietsen wat ik deed
levert nauwelijks endo's op
Overiigens komen endo's ook vrij
bij het eten van chocola, vet en suiker
en bij een orgasme...
Wat zal ik vanavond eens doen?:D
Fietsen heb ik al gedaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
jane4

Hoi allemaal,


vanmiddag 1e keer mindfulness gehad en als enige tijdens de oefening liggen snurken.


We hoefden niet onms best te doen en dat heb ik blijkbaar erg letterlijk genomen, was wel heerlijk trouwens, maar weinig meegekregen van de oefening (45 min!)


ga ff bijlezen



.............................
JAne:D
Dat komt omdat je gisteravond te lang
op het forum hebt gezeten
met Witte :)
Maar lijkt het je verder wel wat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eummmmmm 's ff kijken hoor t'ís al zo lang geleden:( Nou ik ben altijd een choco vreter geweest. overal waar choco in zit, stop ik in m'n mond, een vette hap vind ik ook heerlijk en suiker ja natuurlijk, behalve in de koffie. Dus als ik ooit op de kof kom, voor mij geen suiker. Ja en een orgasme. mmmmm daar praat ik niet over.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het niet meer DAr
Wil alles wel, kan moeilijk keuzes maken
(gut nog nooit van gehoord)
Lees trouwens net ook
dat een teveel aan aspartaam
van invloed is op het serotoninegehalte
in ongunstige zin dus met
depressie als gevolg
En ik gebruik al jaren
zoetjes in de koffie en de thee
en de cola niet te vergeten...:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf ik kende de dingen wel van vroeger,
toen het nog niet zo heette.
Bewustzijn, aandacht, meditatie, gewaarwording enz. Maar het was goed om er weer eens mee bezig te zijn,
want thuis heb ik weinig discipline en nu met huiswerk zal ik wel weer braaf zijn.
ff lastig plannen waar en wanneer.
en dat laat zijn, tsja ik moest toch iemand aflossen? Heb je nou eindelijk gestofzuigd?
kijk, dat doe ik dus meestal voor ik ga frummen:D

Gisteren bij cursus: als botten en spieren gaan protesteren geleerd, dat je beter onbelast kunt sporten als je wat ouder wordt, dus meer aan de souplesse dan aan de conditie werken, en dan liefst in fases van 10 min. 3 tot 6 keer per dag. voor vetverbranding leerde ik juist dat na 30 min. dat pas begint.
Nou ik wissel alles maar een beetje af denk ik, volgend jaar zijn er weer andere adviezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou terwijl ik zat te eten is er dus heel wat
biologisch geboomd over het stofje
Ik moest echt om jullie lachen hoor.
Vooral de combinatie en wat wanneer doen vond ik erg grappig.

Jaa het klinkt lekker he Dar : ik ga ff mn sauna in...
Nah ja ff op de bank liggen is wel minder maar net zo lekker toch...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Alf, want vandaag is ze natuurlijk vanmorgen vroeg al geweest, en vanmiddag een keertje extra. Ze heeft geen vast uitlaatritme, alleen met ontwaken, vlak voor het naar bed gaan en tussendoor heel vaak :)

Ik ga heerlijk naar bed. Eindelijk :)
See ya tomorrow xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet nu dus even checken of Woman niet weer het laatste woord heeft van het weekend, vorige week kwamen we hier namelijk niet meer in en had Woman iets te hard doei geroepen;)

Maar tot dusver gaat het nog goed geloof ik.

Goedenavond trouwens allemaal?

ik zie alleen karate, aardappeltje:)

Hoi Wing

Hoi Spud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik hoop dat het lukt Wing. Geeft altijd voldoening om iets weer mooi te maken. Er is toch genoeg werk om oude kasten enz. weer toonbaar te maken? Je zou eens wat foto's moeten zetten, zoals ze waren en daarna als ze met jouw kunstenaarshand behandeld zijn. Ben o zo benieuwd. Maak je ooit foto's voor jezelf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ook even inhaken op het verhaal van Vie:heart:

Ook al schrijf ik niet meer zo veel hier, ben regelmatig aanwezig zo niet iedere avond en help waar ik helpen kan.

Ik was ècht superblij met de chatversie afgelopen weekend, want ik wil helemaal niet zonder forum:$ op die manier was ik toch nog even bij mijn frummers.

Ik heb al bijna geen tijd voor dit forum wegens werk laat staan dat ik er twee op na kan houden, ik hou van jullie allemaal maar blijf op dit forum

Wegblijven van dit forum en overstappen naar de chat versie doe ik dus ook niet.

Deze frummers :heart: op dit forum hebben mij van mijn probleem afgeholpen op de wijze zoals het toen was met zijn ups en downs.

Dàt heeft voor mij gewerkt en het werkt nog.

Nogmaals voel je absoluut niet bezwaard om iets aan mij te vragen, desnoods via Pb en niet omdat het persoonlijk of privé, maar om het simpele feit dat ik de dagdraad meestal niet kan lezen. Ik kom om 17.30 uur van mijn werk dan eten maken en even tv kijken onder het eten dan is het al snel 19.30 uur voor ik achter de pc zit.
Als ik dan alle pagina`s eerst moet gaan lezen is het 21.30 uur en ga ik al weer bijna naar bed.
Het is geen onwil het is onmacht

Ik hoop dat jullie mij begrijpen:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Ap, waarom verontschuldig je je? Dat is toch niet nodig. Ik zie je s'ochtends altijd ff gedag zeggen en s'avonds ben je er "vaak ook. Je kunt niet meer doen en het is toch wel goed joh. Ikzelf heb niet het gevoel dat je het frum in de steek laat maar je moet zeker jezelf niet vergeten. Als je de hele dag al gewerkt hebt, kan ik me voorstellen dat je geen zin hebt om urenlang nog eens achter de pc. te zitten. Het is goed zo. Als ik af en toe "Hey Appie"kan schrijven is het voor mij genoeg hoor:heart::rose:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...