Soothe Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 En.. niet te hoog de lat. Drink vandaag niet.Morgen weer een dag.Easy does it.Aanp: vreemde lettertjes:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Is, je hebt gelijk. Ik weet dat ook wel. Maar lukt niet altijd.Soothe: Dank je. zal het onthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Suusje, welkom terug!Je moet het forum niet zo snel loslaten en denken, ik kan het zelf wel.Alcohol is een machtig heerser, die zonder lotgenotencontact,moeilijk te verslaan is.(Bijna nooit)Gaan met die banaan, deksels nog aan toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Haha Soothe, log ik hier na uren weer in omdat ik dringend een pb aan iemand wilde schrijven, sta je hier nog steeds Altijd wel leuk, dat smoel van jou.Desi, niet teveel van anderen verwachten. Dat schiet niet op. het is JIJ waar het op aan komt.En Suus, op zich niet een leuke reden dat je er weer bent maar welkom terug dan weer. is het moeilijk, de eerst dag weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Aan de andere kant Soothe, ik maak er een grapje van, maar is er iets aan de hand, dat jij misschien vandaag juist wat extra aandacht zou willen? Want jij bent meestal niet zo van het delerige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Die Vie Al veel gedaan hoor! Ik zit aan de PC te "werken";)Even terug van weggeweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Isa en Soothe,Ik ga blijf me aanspreken doet me goed!Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Wat introvert Vie!Over de jaren heb ik heel veel gedeeld. Allemaal terug te zoeken.Ik wil geen koekkoek eenzang worden!Ik deel m'n inzicht als ervaringsdeskundige!Je mag me wat aandacht schenken, erg lief.Maar verder gaat alles z'n gangetje. Up en Down!Krijg jij genoeg aandacht? Of moet ik langskomen.Vie, u bent me er eentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Oké Desi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Vie, IK GA EEN WASJE AAN HET REK PRIKKEN!Wat vind je daarvan.De deler en"heler";) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Ja nee maar het kon toch Soothe, en ik weet wel dat jij ook veel gedeeld hebt, maar niet op zo'n manier dat je hele verhalen schreef. Hè, hoe moet ik dat nou weer rechtbreien.Ik bedoel het zo: soms log ik ook wel eens in op adb en dan heb ik eigenlijk niet veel te vertellen, maar doet het me goed dat er mensen met elkaar communiceren en om af en toe even wat mee te delen.Maar andere mensen schrijven een zinnetje en zeggen dan achteraf: er werd nauwelijks op gereageerd.Dus ik dacht even.... nou ja, ik denk dat je het wel snapt.Overigens is drank nog steeds iets dat zelfs ongevraagd via internet in je leven komt. Zojuist kreeg ik een pop-up over een sixpack en verder zoek ik wel eens een recept op internet op, waar dan heel vrolijk bij staat: de wijn die u daar het beste bij kan drinken is.....Uiteraard is dat heel normaal eigenlijk, want wie is er nou alcoholist. Maar als je je eenmaal bewust bent geworden van je alchocolisme valt het wel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Rotterdammers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Aangezien Woman vanavond vroeg naar bed schijnt te gaanvoel ik me de aangewezen persoon om de filmtips van de dag even onder de aandacht te brengen.Of was ik de enig die ze altijd met belangstelling las?Dit is een eenmalige actie, W. ,aangezien ik verwacht dat je dit na je slaapexperiment gewoon weer overneemt. Hier komen ze dan."><B">http://www.tvgids.nl/films/Een vol programma vanavond, sluit niet allemaal op elkaar aan en ik begin zelf al om 20.30 met TrafficMaar het wordt moeilijk kiezen tussen Paradise now of Mr Brooks....Als het meezit pik ik ook nog even The Devils advocatemet Al P. mee..Maar voor hetzelfde geld zit ik de hele avond op het forum...Zolang de dr. maar in de kast blijft staan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Sorry, ik snap het ff niet meer, ben ik dom of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Allemaal bedankt voor het herwelkomen,Ja Soothe dit keer denk ik niet dat ik het alleen kan!Vie ik vindt het wel erg moeilijk idd, maar ik weet ook dat ik dit moet doen voor het gezin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Vie, dat komt door het niet drinken.Vroeger was ik inderdaad korter van stof.De hersenen draaien wat optimaler, iets vaker een heldere ingeving.Zoiets.:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 quote: Originally posted by: AlfAangezien Woman vanavond vroeg naar bed schijnt te gaan voel ik me de aangewezen persoon om de filmtips van de dag even onder de aandacht te brengen. Of was ik de enig die ze altijd met belangstelling las? Dit is een eenmalige actie, W. ,aangezien ik verwacht dat je dit na je slaapexperiment gewoon weer overneemt. Hier komen ze dan. ">"><B"><B">http://www.tvgids.nl/films/Een vol programma vanavond, sluit niet allemaal op elkaar aan en ik begin zelf al om 20.30 met Traffic Maar het wordt moeilijk kiezen tussen Paradise now of Mr Brooks.... Als het meezit pik ik ook nog even The Devils advocate met Al P. mee.. Maar voor hetzelfde geld zit ik de hele avond op het forum... Zolang de dr. maar in de kast blijft staan.... Alf: ik heb en Traffic en The devil's advocate gezien, beide steengoede films, kan je deze niet opnemen en rustig naar de ander film op net 5 kijken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Wat begrijp je niet dan Desi?Alf handig zo'n filmoverzicht.Hoe doe je ook alweer het onderschrift veranderen? Ben er te lang niet geweest hier op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Profiel update werkt niet Suusje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 O daarom krijg ik dus een error:DHandig, ach kan ik er wat langer over nadenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Alf, ik ga voor paradise now denk ikmaar wil ook Dexter zien Suus, welkom terug, en per dag he, alleen vandaag drink je niet!en morgen zie je wel weerGoed dat je er weer bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Hai Desi. mij is niet helemaal duidelijk of je nu kwaad bent op leden van het frum of op de mensen in je omgeving. Zal er misschien overheen gelezen hebben.En als het berichtje naar iemand is, spreek hem dan persoonlijk aan, dat is makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 tapas: dexter is ook op 13th street als je dit kunt ontvangen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 ik ga maar weer, prettige middag aan iedereen nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Jacc, van hetzelfde. Prettige middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden