Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 januari 2010

Otje

Aanbevolen berichten

Vie excuses maar ik lag hier dubbel van het lachen[en ik heb lang niet gelachen], ik vind het zo komisch van de deur!
Ik had dat gisteren, ik ging vol goede moed de verwijsbrief voor psycoloog wegbrengen en ja hoor al bij de eerste trede van de trap daar lag ik op mn snufferd. Man lachen hee je bent nuchter en dan val je al.
Thanks voor de lach.

Lianne ja het zal heel zwaar worden ook omdat er psychisch veel mee speelt, misbruik, mishandelingen, overlijden vader en opa in 1 maand enzzz. Maar als Vie al een lach kan bewerkstelligen dan is er hoop.
Ik heb mijn kids trouwens altijd perfect verzorgd en liefde gegeven maar ze krijgen er alijd iets van mee, vriendjes die niet meekunnen, sociaal leven is verdwenen, malief teleurgesteld want die had ook wel wat anders verwacht van een huwelijk enz.
Bolletje ik vind jouw echt een sterke vrouw. En je doet het hardstikke goed met je kabouter, jaja ik lees wel al tijden mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hahahaha Vie :D
Een vriend van mij had dat ook, alleen die liet ook nog eens een deel van zijn make-up op die deur achter en een barst in het glas. Vooral die make-up deed het ´m toen om me bijna in m´n broek te laten plassen van het lachen! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Suusje, als je nog meer wil lachen? :D
Ik was altijd zo verbaasd dat wanneer ik bij de studentevereniging was geweest ik altijd onder de blauwe plekken zat, (want zo dronken was ik toch nooit?)
Tijdens het naar huis fietsen met een vriend sprak ik die verbazing ook uit, en ik had ´m nog niet uitgesproken of ik had geen controle meer over m´n stuur, waardoor ik recht op een boom afreedt. BATS!

Ben daar lachend langsaf gegleden omdat ik toen dus wist waar die plekken vandaan kwamen. ;)
Elke nacht wenste ik die bomen dus goeie nacht en koos ik er eentje uit om het uitgebreider te doen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Spud en Ap.
Joh grote schoonmaak houden? Wat ga je allemaal doen? Dadelijk alles weer lekker schoon. Maar doe je wel een beetje rustig? Het is weekend hé?

W.b. blauwe plekken. Ik ken er hier nog eentje. Zal altijd onder en wist bij God niet hoe ik er aan kwam. Behalve de keer dat ik op m'n oog geslagen werd, doordat ik zo nodig stoer moest zijn en het wilde op nemen tegen een boom van een vent. Zag zo een vuist recht tegen m'n toeter aan komen. Vond het wel netjes van hem dat hij eerst mijn bril van m'n neus af nam. Heb hem maar gauw toen we weer binnen waren, een pilsje aan geboden. Dacht nog ""Nu ben je echt te ver gegaan Bol, met je flauwe fratsen.
Spudtie bevalt het werk nog steeds? Leuk hé? Het geeft zoveel voldoening. Heb je je huis nog niet vol zitten met heel veel diertjes?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bevalt me prima Bol! :) Dinsdag ga ik als het goed is een contract tekenen en wordt het officieel. Maar dat kan net zo goed langer duren, want alles duurt hier langer. :D

Nope geen beestjes in huis, dat laat de ruimte niet toe, mijn katten ook niet en mijn bro ziet dat ook niet zitten, dus momenteel zit ik safe. ;) Wel al flink gebeten, maar da´s mijn eigen schuld geweest, ik weigerde namelijk los te laten. :)
We hebben hier een echte staffords en bullen run, dus als jullie daaro veel vraag naar hebben? Kom gerust eens praten!

Hihihi, Suus blijkbaar was ik dus enige nie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus, blij dat je nog kan lachen. Da's belangrijk.
Bijna iedereen draagt hier wel in meer of mindere mate een rugzakje mee. Toch werkt het veel beter om aan je psyche te werken zonder drank. En daar wens ik je heel, heel veel succes mee.
En ik moest ook wel om jou lachen. Ben je eens een dag nuchter, val je nog op je snuffert. En dan even beschaamd om je heen kijken hè: heeft iemand het gezien? Zo kijk ik ook altijd kwaad achterom als ik bijvoorbeeld over een losliggende tegel struikel, alsof het de schuld van die tegel is.

Over feestjes enzo, er komt toch naarmate je langer niet meer drinkt, gewenning in. Dat je dus gewoon niet drinkt. Meestal denk ik er niet eens meer bij na. Ik weet niet of dat voor iedereen geldt.
Overigens was ik toch altijd al selectief in feestjes. Ik vind en vond ze alleen leuk als er gedanst kan worden, en dat kan je nuchter eigenlijk veel beter.

AR, veel plezier met het schoonmaken.

Spud, katjes gezond en wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yeps Vie, de katjes zijn gezond en wel! :)

Wat ik trouwens doe als ik iets genants doe, hardop zeggen "zo, heb ik weer even iedereen aan het lachen gemaakt", voor mij haalt dat de schaamte een beetje weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud misschien mijn buurman. Zijn het jonge Staffords? kun je via een pb. ff schrijven hoe duur ze zijn?
Bullen zijn dat eng. en amerikaanse Bullen? Als ik het weer zal ik het hem wel eens vragen of hij interesse heeft. Zal het in ieder geval in gedachte houden. Ooit vragen mensen er naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge allemaal
Woman
wat een goede opening
en ook bijzonder dat je
doorziet waar het mee
te maken heeft
dan kun je er iets mee

ga je nu voortaan openen ipv afsluiten?
dan ontstaat er voor het afsluiten
ook een vacature
ik weet niet of ik dat ga overnemen...:huh:

vandaag 85 av-dagen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand waarom dat profiel niet kan worden
veranderd?
Is Cactus daarvan op de hoogte eigenlijk?
Was Kirky hier nog maar...
Anders is daar ook een vacature voor...

Dus feitelijk 2 vacatures:
de dagafsluiting verzorgen (Woman is schone slaapster geworden
en gaat mogelijk de dag openen;))
klagen bij Tactive: Kirky zit in de dark...eh chatroom..
Zie ik nog iets over het hoofd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het gaat goed met mij Suus, en met jou komt het ook goed, dat weet ik zèker

Spud nee geen feestje maandag, ik ben de dag gewoon door gegaan, het voelt eigenlijk net of je jarig bent;) althans bij mij dat gaat ook gewoon voorbij

Ja plezier in het schoonmaken Vie? Ik zal er vandaag maar plezier van maken, dan heb ik vanavond helemaal een voldaan gevoel hè

Bol:heart: Ik kan dus niet rustig aan doen want dat doe ik door de weeks al:$
Ik heb nog wassen te draaien, een hoop strijkgoed en dan mag hier zéker wel eens gestoft en gestofzuigt worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In princiepe wordt je toch eigenlijk ook opnieuw geboren als je stopt met drinken, Albert? Dus ik kan me goed voorstellen dat dat als een verjaardag voelde. ;)

Bolleke, pb! ;)

Fijne dag allemaal! Duty calls. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...