Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 januari 2010

Otje

Aanbevolen berichten

Jane, mijn oudste zou dat kunnen maar de jongste nog niet, levensgevaarlijk als ik dat zou doen. Die zou rustig alle messen uit de lade halen oid.

Ja vergeten waar de briefjes zijn is niet slim whaha, zou ook echt iets voor mij zijn.

Raar maar ik liep met gezin in c1000 en zag daar wijn in de reclame en meteen dacht ik heeee okee en meteen daarna een soort triest gevoel van hmm nee.

Bolletje slaap lekker en tot morgen:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja het duurt een tijd eer het slaapritme weer gezond is,
ik heb melatonine, valeriaan en een kruidentabletje van de
DA drogist dat €5,99 heet en kost, gezonde nachtrust en fit weer op.
als ik niet in slaap kom of klaar wakker word neem ik dat in en blijf liggen
dan krijg je toch je rust, want afkicken is hard werken hoor
je lichaam is lang ontregeld geweest
en de reset vergt nogal wat.
Dat is een van de redenen dat stoppen gemakkelijker is dan minderen, dan ontregel je
steeds weer de net verworven regelmaat van de rest van de wwek, dus je blijft foute boodschappen geven. En je hebt geen rust, want bent toch steeds weer bezig, met wanneer je weer mag drinken.
En dan is het dus ook logisch Sjaak, dat je lichaam dan van geen maar wil weten, die heeft dat in te halen.
Nou met deze preek, ga ik maar eens naar boven, want moet dagelijks als huiswerk een tape
van 45 min. afluisteren voor de mindfulnesstraining. ff uitproberen of s avonds of juist smorgens daar een goede tijd voor is. Eigenlijk ga ik liever een half uurtje lezen, dus oei gewetensnood. Ben je net van de drank, word je weer met een lees (en forum)verslaving gekonfronteerd, houdt het dan nooit op???

welterusten allemaal
en sterkte
met niet drinken
morgen opstaan met de gedachte: VANDAAG DRINK IK NIET

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Sjaak dat wordt hardlopen oid dan. Ik kom alleen aan als ik niet zou roken. Bah ik verveel me en dat is ook een trigger. Manlief is naar bed, moet werken morgen ochtend en dan zit je all alone. Moet kunnen natuurlijk maar dan ga ik juist verlangen naar je weet wel. Vergaten we dat maar eens he sjaak? geheugenverlies maar voor de drank, dat vergeten we niet. Is ook raar eigenlijk???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met roken ben ik een paar maanden terug gestopt. Bevalt me goed. Ja, het is wel gek dat we de drank niet vegeten. En toch gaan we daar ons best voor doen. Daarom zitten we hier. We helpen elkaar zoveel we kunnen. En vervelen........... Nu ik hier voortaan op het forum zit kan ik me niet meer vervelen. Dit werkt ook verslavend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind drank toch veel moeilijker dan roken. Misschien omdat ik met roken niet ben gaan minderen, maar gewoon gestopt. Met drinken ben ik nog niet helemaal gestopt. Dus het drankmonstertje wordt nog af en toe gevoerd en kan dus nooit helemaal dood gaan. Ik denk echt dat ik een keer helemaal moet stoppen met drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus luister. Mijn kinderen hebben mijn ogen losgemaakt. Papa, je rookt jezelf kapot. Wij hebben jou nog zo graag heellang bij ons. En zo gaat dat niet. Op zo'n moment krijg je kracht en dan mag het niet mislukken. Ook vond ik een brief van mijn dochter op haar hyves. Papa is een alcoholist. Papa ik mis je. Het kan zo niet langer. Papa ik mis een voorbeeld. Iemand waar ik tegenop kan kijken. Papa dit gaat zo niet langer. Zo en nog veel meer. Dan wordt papa klein dat zeg ik. Dan vind papa kracht. ***

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...