Spring naar bijdragen

Maandag 25-1-2010


bolletje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen frummers,

Nieuwe week, nieuwe kansen. Hopelijk deze week positieve re's op sollicitatie's van afgelopen week.

Suusje, het helpt mij altijd om even terug te halen;
hoe brak en beroerd werd je wakker ?

Was voornamelijk met mijn verslaving bezig, ipv andere belangrijkere dingen.

Het loslaten van die obsessieve dranklust, geeft toch wel een hele rust.
(ben er nog lang niet, december een potje van gemaakt)

Sterkte voor wie het nodig heeft !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Bolleke.Thanx voor je lieve reactie en ja met de beestjes gaat het goed. Vorige week met de kat naar de dierenarts geweest voor de jaarlijkse injectie en het bleek dat ze aan het dementeren is. Hahaha wist niet dat dit bestond bij katten maar blijkbaar wel dus. Heb ook eens een kat gehad die een mongooltje was dus waarom dit dan niet maar het klinkt zo raar. Ze komt niet veel buiten meer dus de kattenluikjes maar dicht gedaan uit angst dat ze gaat dwalen.

Suus, heb je trek in alco of verlang je naar de roes?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Suus : Ja Suus het is heel belangrijk zoals je partner reageerd en je kids trouwens. Ik heb er 2 van 15 en 18. Gisteren een gesprek gehad met mijn man en hij vertelde dat ik me niet moest schamen voor hem want hij had zoiets vroeger ook meegegmaakt ivm jointjes. Eerst een hele tijd uitstellen. Daarna helemaal gelukt. Hij had 18 jaar van zijn leven gemist. (ken hem pas 3 jaar). Daarna ging een leven voor hem open. Hij had volledig stil gestaan. Dat heeft me zooooo goed gedaan. Maar nu nog wennen aan eerlijkheid en niks meer stiekum doen alhoewel ik edd helemaal stop met Antabus. Mijn kids moet ik nog zien te overtuigen dat ik het wil. Het wantrouwen is te groot. Er is nog veel werk aan de winkel maar ik WIL het ook.

Gr. Desil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Desi, ja vetrouwen moeten we terugwinnen he! We kunnen niet verwachten dat omdat wij gestopt zijn dat anderen dat ook maar klakkeloos aannemen, fijn dat je nu met je man kan praten erover en je niet meer hoeft te verstoppen en je kids, dat komt vanzelf, geef het tijd meis, je doet je best en meer kan je niet doen. Ik ben al heel trots op jou en we zitten hier allemaal in het zelfde[zuip]schuitje dus kop op wijffie, gewoon door vandaag zien te komen.

Hang de wolken van morgen niet voor de zon van vandaag!!!

Ja Vm erg moeilijk maar ik hou mezelf voor dat als het moeilijk is dat dat ook een teken is dat het een erge verslaving is die aangepakt moet worden, kop op jij kan het ook. Spring in het diepe en elke dag dat je niet gedronken hebt is er eentje bij.

Drup, nee alleen trek geen verlangen naar de roes. Ik heb al een roes van de moeheid haha. Maar die trek is ook zwaar .....! Jij gaat goed he meid:musicnote:

Freddy, ha das nu net het probleem, ik werd nooit echt brak of duf wakker. hoe gaat het met jou?

Jac haha dan vraag ik wel het patent aan bij MTV.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Way to go Nien, Gaan we gewoon elkaar op een ander netwerk afleiden haha.

Ik ga zo even de oudste halen om 10 voor 12, lekker knakworstjes eten en ik een kom snert met rookworst hmmm. Dan om 13;00 weer terug naar school racen om hem weer weg te brengen.

Pff wie schopt me even richting sopje???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zult inmiddels aan de snert zitten Suusje maar ben heel blij om je vandaag weer te lezen.
Gek he, maar ik dacht gister echt ohhh jeetje nu lees ik niks van haar.
Als ik had geweten wat voor berg werk je verzet had dan hoefde ik dat helemaal niet te denken.
Hou vol he, je gaat hartstikke goed!!!

Har gefeliciteerd

Druppie:present:

Houtje das ook allemaal niet niks, gelukkig ken je de ha goed. Hopelijk een goed gesprek voor jou

Alle andere ook een goeiemorgen (kan nog net)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Patatteke voel me soms een meisje van 18 in een lichaam van 88 hahaha. Vervelende is dat ze totaal niet met elkaar overweg kunnen en ik dus altijd tussen 2 vuren inzet.

Desi per dag kijken en verder niet anders verlies je overzicht. Elke dag is er eentje gewonnen waar je trots op mag zijn. Waar je wel op vooruit mag kijken is dat je eigenwaarde groeit, je jezelf beter voelt en merkt dat het steeds beter zal gaan. Miss voel of zie je dat nu nog niet zo maar het komt echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Dat zijn een boel verschillende mensen vandaag; leuk!

Suusje: ik zat op een gegeven moment ook op de online behandeling te wachten. Maar als je inloggegevens hebt kun je uit jezelf naar de home pagina van AdB gaan hoor!
Na een week kreeg ik in elk geval een oproep om te reageren... zaten ze op mij te wachten...
Probeer dus maar eens.

Ik heb mijn weekdoelen gehaald! Was geneigd een beetje te gaan sjoemelen... ah foei !!
Slokje extra ....
Maar hopelijk raakt het nu wat meer uit mijn systeem, dat makkelijke doordrinken in elk geval.
Vaker thee, vaker vroeger naar bed. Ik voel me er in elk geval prima bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...