Spring naar bijdragen

Maandag 25-1-2010


bolletje

Aanbevolen berichten

Woman, dat gaat goed zeg!! nu al uit de veren en hopelijk ook weer goed geslapen!
goed idee van jou om een nacht over te slaan!
Is zeker wel even wennen om opeens in het 'normale' ritme mee te draaien ;)

Sjaak, Suusje en David, goed van jullie, jullie rijgen de dagen aaneen!!
elke dag het drinken uitstellen!
Mijn complimenten!!

okee, ik ben weg, tot vanmiddag!

Ik mag zo weer werken, na 4 dagen vrij dus ik moet nog even zin maken.
Iedereen een fijne dag vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Jane en dank je wel voor je wensen voor sterkte.
Mijn HA kent me tot op het bot en ik heb haar een lange brief geschreven dus het is niet een moeilijk
gesprek hoor.
Dat zal volgende week maandag bij de chirurg zijn. Hoe hij de kansen inschat op verbetering e.d.

Maar goed, ik ga snel mijn haar drogen want ik moet zo op den fiets!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suusje, geen discipline hoor, ik werk al jaren met textiel en fournituren, mn huis hangt dan ook vol met bewerkte lappen stof :)
Het is fijn dat het nu een echt doel heeft, namelijk het kostuum.
Ik weet niet of ik dit filmpje al heb laten zien aan jullie ?
Over kostuums gesproken .....
En let vooral op die dame met het dienblad met kaarsen op haar hoofd !
Ik heb zin !
Aan de slag dus !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Vm heb je het gisteren droog gehouden? wow:sun:, denk aan ons doel he wijffie, eten!!! Idd lekker he die maandag, even weer wat adem pauze en die oren wat krijgen die een rust zeg pffff-X-

Woman, o wat leuk zeg, jee die lappen stof bewerken lijkt me zo leuk om te kunnen. Als ik een knoop op moet zetten wordt ik al nerveus haha. Ik heb geen naaivingers, veel te onrustig voor.
Ik hoop snel de foto te zien hoor.

Houtje heel veel succes meid:musicnote:

Tapas, met jou ook alles goed? Dank je wel hoor voor de big up!

Zo nu ff echt wat doen, ik kijk zo nog wel eventjes hier.

-X-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@woman: Wat mooi. Krijg er zin in. (Alleen eerst van mijn buikje afkomen.) Mijn zusje heeft hier ook een tijdje les in gehad. Was ook enthousiast.

@Suusje: Bij mij werkt dat ook zo. Alleen beginnen is nog erg moeilijk. Gelukkig is nu een schilder bij mij bezig om me weer op gang te krijgen. Dat jij dat zelf kunt vind ik klasse!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Druppeltje ook weer boven water.

Har van harte gefeliciteerd met je verjaardag: :present: :present: :present:

Ben er ff tussenuit geweest dus zal proberen de draad weer op te pakken al heb ik ongetwijfeld veel gemist. Hoop niet dat ik hierdoor mensen passeer dus geef me maar op mijn kop als dat wel zo is. Als er inmiddels nog mensen zijn die zich bij ons hebben aangesloten dan wens ik jullie van harte welkom. Degenen die hier al wat langer zijn: fijn dat jullie hier nog komen want is een goed teken! Veteranen: zwaai zwaai van onze enige echte hahaha.

Had even een forum-dipje want was er teveel en te vaak mee bezig. Moest dit beter doseren maar lukte me niet goed dus hoe dan wel? Nou even afstand nemen en dan proberen te voorkomen niet weer verslaaft te raken aan ADB. Afstand nemen vond ik erg moeilijk want jullie zijn er zo dierbaar geworden dus stelde telkens het moment uit. Toen maakte er iemand moreel en financieel misbruik van me en was het moment gekomen ff weg te blijven. Inmiddels is het dipje over en wat het laatste betreft is het mijn eigen schuld want liet me gewoon gebruiken. Wilde helpen en deed precies waar ik anderen voor waarschuw dus stonk er mooi in. Naja eigen schuld dus en weer wat geleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Desi, ja maar dan heb ik me ook eerst zeshonderd schoppen onder de billen moeten geven hoor, en ik begon eigenlijk gewoon met kleding opvouwen en toen dacht ik daarna oh dit ook nog ff en dit en dit en zo had ik ineens een mooie kamer. Gelukkig was mijn man zo enthousiast dat hij zei ga maar een mooi behang uitkiezen dan doen we dat ook meteen en een leuk kleed op de grond. Maar wijffie als jij het door de schilder kan is dat toch ook helemaal goed. Het komt vast helemaal goed met je hoor, en ik herkende veel in jouw verhaal over dat mensen denken dat je een knop om kan zetten en dat je dan inene geen behoefte aan alc. meer zou hebben. Gelukkig heb ik mn man kunnen overtuigen hoe het wel werkt en hoe je wel kan steungeven zonder te pushen en dat werkt, althans voor 4 dagen tot nu toe. Ik leef met de dag en die struggle ik met moeite door maar s'morgens ben ik wel stiekumpjes bertrots dat ik er weer een dag bij kan tellen. Je bent een topper hoor, dikke kus.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Drup. Kom je weer op de koffie meis? Heerlijk dat we je weer mogen zien.
Wat een vervelend verhaal dat je vertrouwen is misbruikt. Ja eigen schuld? Maar toch een hele vervelende ervaring.
Hoe is het met de diertjes? Gaat het daar nog goed mee?
Nou meis, blijf vandaag maar lekker in het frumkamertje. Altijd leuk je te lezen.:heart::light::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, nee het is echt trek, ik heb totaal geen behoefte om van de wereld te zijn. Het is gewoon de trek in wijn qua smaak. Nee bij mij geniet ik van het eerste glas en van de rest weet ik nooit wat meer nee het is echt de trek erin maar ik realiseerde me vanochtend hoe je je voelt als je bijna out bent en dat idee beviel me weer niet, raar he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...