Spring naar bijdragen

Maandag 25-1-2010


bolletje

Aanbevolen berichten

@Alf: Mij is verteld dat je niet hoeft te vertellen over privacy gegevens uit het verleden. Misschien over een hiaat in je CV als je er een tijd uit bent geweest. Maar geen details. denk dat het wat anders is als je chauffeur van een taxi of vrachtwagen zou zijn. Als je dat achter je hebt liggen mag het nu geen belemmering meer zijn voor wat dan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@@VM: doe mijn best. Mijn kids werken niet mee.Paul zegt dat ik hun moet loslaten maar dat is echt moeilijk. Maar ik ga evoor, zeker weten
@Jacc: zit nog in de zw maar ik ben ook 48 jaar. Heb 30 jaar bij 1 baas gewerkt. binnen een paar dagen had ik een nieuwe baan vanwege mijn cv. Moet lukken. Alleen mikken op banen die niet voor pubers zijn. Als ik weer mag ga ik zelf weer aan de slag. Heb ik geen CWI voor nodig. Gewoon binnenlopen bij bedrijven is het effectiefste. Hoop dat ik dat dadelijk weer kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,

Inmiddels heb ik het gelezen. Sorry. Heerlijk zo n dier he? De mijne hebben mijn kids meegenoemen naar mijn ex. Ik mis hem dagelijks. t is een cairn-terrier. Een schatje.

Wij zijn nu van plan in de lente een rood katertje aan te schaffen. Het schijnt dat kittens uit de lente sterker zijn. Ben altijd al een katten gek geweest tot ik allegisch werd. De laatste jaren heb ik ( Bij vrienden) ervaren dat ik niet meer reageer op katteharen. Ben er waarschijnlijk overheen. Kan gebeuren zei mijn HA.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Desi weet je dat rode katers meestal erg groot worden? Leuk hoor. Klopt inderdaad dat voorjaarskittens sterker zijn dan najaarskittens. Ga je hem bij het asiel halen? Daar worden zoveel katten aan geboden. Wij hebben er ook zo veel zitten bij de Dierenambulance. Ben heel benieuwd wanneer je hem gaat halen.
Ja heerlijk zo'n grote lobbes in huis. Alleen de katten schrikken toch wel van zo'n half paard.

Nou ik ga af sluiten, lobbes zo nog ff naar buiten en dan heerlijk m'n bed in. t'Is een lange dag geweest vanaf 4.00 uur.
Trusten allemal en tot morgen weer.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohhh Jeee,
Ik heb het verkeerd aangepakt
Of je hebt me verkeerd gelezen Cathy.

Ik vind het jammer dat je de laatste zin niet tot je door hebt
laten dringen.
Ik lees juist steeds je gevecht, ook die van s avonds laat
(ik ben hier vaak laat)
Ik vind juist dat je wat trotser op jezelf moet zijn, meer voor jezelf op moet komen.
Daarom heb ik ook geschreven je bent het waard!!!

En nee in 1 keer is het mij ook zeer zeker niet gelukt, terecht dat je dat zegt.
Maar ook ik ben daar op aangesproken hoor Cathy dat ik meer om mezelf mocht gaan geven.
En met jezelf voor de gek houden kom je nou eenmaal niet verder.

Ik heb het idee dat je het heel negatief hebt gelezen en das zeker niet mijn bedoeling
geweest.
Goed dat je hebt aangegeven dat het je zeer doet. maar weet ook dat ik juist je een berichtje stuur omdat ik wil dat je verder komt. zoiets als ga dr voor, je kan het!! Je bent juist een sterke vrouw zoals ik je vaak lees.

Maar als het je zeer doet had ik het beter niet kunnen doen, want nu schiet het zn doel voorbij en das zeeeer zeker niet mijn bedoeling en ook nooit geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Antwoord gehad van Cactus over profiel:

Beste Alf,

Het is bij ons bekend dat het profiel niet kan worden aangepast. We zullen onze systeembeheerder hiervan op de hoogte stellen. Toch bedankt voor je bericht. Wanneer het probleem is opgelost, hoor je dat van ons.

Nog veel forumplezier!

Vriendelijke groeten,
de moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst bedankt voor alle felicitaties...doet me goed dat jullie toch aan mij denken ondanks mijn afwezigheid hier. Erg drukke dagen achter de rug waar ik morgenvroeg wat meer over wil vertellen.
Alles gaat goed...dat vertel ik alvast wel B):)
Ga lekker mijn bed induiken....ben doodmoe.
Lieve groet en tot morgenvroeg...
Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond tesamen,

Hier weer gekalmeert na de vernederende blaasactie[wel een prima haha].
Het loont en man heeft me dus verrast, hij is de gordijnen gaan halen die ik altijd al wou incl. overgordijnen, vloerkleden[bordeau],sfeerlampjes, kussens bijpassend bij de kleden enz. Dus ik moest ff weg van hem en kwam terug en had een andere woonkamer, hij had zelfs de inrichting veranderd dus ik heb weer een motivatie erbij. Morgen gaat hij ook nog gordijnen voor boven halen. Het is net of ik in het huis van een ander zit zo mooi.

Ik zal zo ff teruglezen en reageren maar moest dit eerst even kwijt.
X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hee Alf, zat ff druk heb je niet zien binnenkomen....
Maarre heb ik nou goed begrepen dat je vandaag toch gewoon op je werk bent geweest? Omdat je vandaag op een rustige plek werkt??
Ik snapte (voor het eten) berichtje niet zo goed.

En wat is de nachthap geworden VM??
Ben je er al uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Witte,

ja, ergens snap ik wel dat je het zo niet hebt bedoeld.

Ik kan me soms wel afvragen waarom juist die, of bepaalde woorden me zo raken.
Ook vroeg ik me af of mijn eigen berichtje dan wel duidelijk was?
Slokje extra had beter tussen haakjes gekund? Ik heb 2 x een slokje extra gehad. Maar was vooral verbaasd over mijn eigen kinderachtige gedrag. Ik vroeg me dan ook af of mensen dat misschien herkenden. In elk geval in het stadium van waarin ik zit.

Ik bedenk altijd graag mijn eigen oplossingen....
Het woord bedonderen vond ik heel erg.
Ik ben juist heel eerlijk, en ook ter plekke dus op het forum. Dát!

Goed, ik heb je niet goed begrepen. Het spijt me.
Ik ben blij met je berichtjes terug Witte. Dank je wel en zand erover, goed?

Dikke smok van mij
Cathy
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM, we gingen vandaag toch kebab met look eten??? En gelukt om droog te houden? Hier zoiets raars, man trekt even bank opzij voor ruimte en vindt daar gewoon een pak wijn, hij heeft het natuurlijk meteen leeggegoten gelukkig maar toch, dat je dat vergeet dat dat er ligt en helemaal dat je het verstopt hebt op een dag, bizar.

Alf alles goed met jou. Je klinkt wat beter als ik me niet vergis.

Sjaak dank je voor je super opbeurende lieve pb'tje.

Witte, bedankt voor je peptalk laatst, hielp me echt.

Har, hoop dat je het leuk hebt gehad, duik er lekker in en slaap goed.

Marieke, was jij nou bij de ha geweest???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...