Spring naar bijdragen

Woensdag 27 Januari 2010


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 267
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hi allen, ik ben er weer eens, en met mij gaat het best erg goe qua drank. Ik zit in mijn afstudeerfase van mijn opleiding en dat is belangrijk genoeg om meestal geen drank in huis te halen en vele uren aan de studie te besteden. Daarbij voel ik hoe goed het me doet, en hoe fit ik ben. Dankzij de internet behandeling ben ik me zoveel meer bewust geworden van mijn motieven om te drinken. Ik heb veel steun gehad aan het meelezen hier, bedankt daarvoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


[

Ik vraag me af wat er gebeurt als iemand hier een ban krijgt ??


Kan iemand dan wel chatten op het chatforum ?





Ja, natuurlijk! Daar is 't totaal vrij. Geen regels, geen wetten.
Heeft wel wat. Ik heb 'n anarchistisch hart. Doet 't ook prima zonder feedback.
Voor de drank heb ik nog wat feedback nodig.

De halfpure

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen, even een vraagje, ik ga dus zo een temazepam innemen voor het eerst in jaren, maar wat kan ik er van verwachten dan? ben het al jaren niet meer gewend, Wat kan ik verwachten ervan qua verloop of gevoel? Ik voel er nu nog niks van dus daarom de vraag? Hoe kenmerkt het zich en wat ga je voelen e.d? Wordt je raar qua voelen of suf, lees net op google allerlei enge verhalen over temazepam waar ik bang van werd, over in coma kunnen raken e.d. Wie weet in het kort de werking uit rl ervaring te beschrijven, ga je ko want daar ben ik dus erg bang voor en kan je echt stikken???
wanneer merk je het? En waar moet je opletten?,advies van ha was een uurtje of twee ervoor te nemen is dat verstandig?
Sorry voor de vragen en ja ik heb gegoogeld al

Enne morgen dag 7 gestopt, mag ik een slinger hahaha, joking hoor. Ik hoop op een antwoord? dus BVD alvast,
Dikke kus, Suus die angtvallig af wacht,

Bericht aangepast i.v.m spelfouten hmm de Temazepam deed blijkbaar toch al een beetje zijn werk:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Suusje, ik heb weleens een temazepammetje toe geschoven gekregen buiten het dokters cirquit om en ik kreeg er een gelukszalig gevoel van. Ik ben geen pillen slikker dus misschien reageer ik er heftiger op. Ik was voornamelijk bang dat ik daar ook aan verslaafd zou raken omdat het zo´n fijn gevoel gaf.

Hahaha Haddock! Kom ik hier weer even spieken en door jou val ik weer bijna van m´n stoel van het lachen! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
suusje777

Het is triuwens Temazepam 20 mg, is dat nu echt wel zo veel en zwaar of is dat een fabel, ik lees nu nl vanalles;



Ik heb geen flauw idee, sorry. Maar ik neem aan dat je dokter dat toch voorgeschreven heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik duik m´n nest in, morgen weer dieren helpen en anders slaap ik door m´n wekker heen. :) Sterkte Suus en maak je niet druk over die pillen. Als ze echt zo slecht waren zouden ze niet voorgeschreven worden. ;)

Truste! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is Suusje er nog?

Temazepam kun je met een gerust hart innemen. Het is een slaapmiddel wat je 3 x per week hebben mag. Pas na langere tijd gebruik is er kans op verslaving. Het is een hulpmiddel voor tijdelijk dus ik denk dat je niet zo veel capsules meekreeg.

K.o. ga je pas als je de hele doos leegeet. Niet doen hoor!

Ik ben mijn bed uitgekomen omdat ik wakker lag..... pff
maar... ik ga er ook weer in zo...
trusten allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje, ik sta de hele tijd ingelogd?
Had dat niet in de gaten hoor, ben heel andere dingen aan het doen.

Ik sliep niet en ben achter de pc gekropen.
Maar nu is het toch wel de hoogste tijd voor mijn bed.

Welterusten allemaal.
(Marieke,...... of ben jij net als ik p.o. ingelogd?)

Slaaaap lekkerrrr......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...