Spring naar bijdragen

Donderdag 28 januari 2010


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

Zie je Alf. Ben ik toch iemand met meer mannelijke trekken. Ik heb nooit in de gaten dat iemand liegt. Geloof iedereen blindelings. *** Heb ik nu 60 jaar rondgelopen met het idee dat ik een vrouw was. Wat een afknapper zeg. FF wachten hoor ik ga schreeuwen WWWWWHHHHHOOOOOOAAAAAAAA:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Lieve Cathy het is bekend dat mensen die verslaafd zijn (geweest) workalcoholic kunnen worden of zijn. Dat vluchtgedrag zit er in. Het niet willen of durven voelen. Het wegdrukken. In feite angst voor gevoelens, oorzaak overgevoeligheid. Ja ik denk dat het weinigen gegeven is om inderdaad een paar glaasjes te drinken. Dan moet je n.l. durven voelen en bewust de realiteit mee willen maken. Een vriendin van mij, vroeger zwaar verslaafd, kan dit nu wel.
Verder w.b. het dromen, ja die komen er verward uit, alles loopt door elkaar omdat je nu bewuster droomt, en de rem en de verdoving er af is. Je onnatuurlijke slaap die veroorzaakt wordt door de alcohol is er niet meer. Misschien ervaar je dat in het dagenlijks leven nu ook. Er komen allerlei gevoelens naar boven waar je op dat moment geen raad mee weet.
Ja de Bol wordt volgend jaar 60.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je invalshoek.
Wat er boven komt is niet onbekend voor me, maar dat het allemaal zo gevoelig ligt wist ik niet.... pfff
Ik denk iig dat ik er nu beter naar moet gaan kijken en mee leren omgaan.

Zou VM bij de tv zitten; er is geloof ik een belangrijk programma aldaar. Dat hoorde ik bij DWDD.
Nou, ik ga zo naar Ogilvie kijken op rtl4.
Heerlijk programma.

Bol: 20 jaar refusal, dat is niet niks. Slik je het dagelijks of enkel als er triggers in de lucht zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan voorlopig nog niet slapen, telenet heeft alle zenders veranderd en mijn tv is zo oud dat ik geen enkele post meer kan vinden buiten levertransplantaties op Vitaya!!!!

Ik heb nog drie sigarettenblaadjes (die amper kleven) nog wat peuken en we zien wel!!

Wel te rusten voor allen die gaan slâpen!!

:heart::lips:

Met een sigaret die niet wil branden en een spa bruis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...