witte Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 Dit is een onwijs antwoord op mn vraag Bol!!!Want nu lees ik dat ik het verkeerd inzie.Want eigenlijk parkeer je nu twee rotgevoelens ermee.Je onrust gaat weg doordat je weet dat je niet kunt drinken en daarnaast het rot gevoel wat je krijgt als je toch gedronken had.Thnx voor je antwoord:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 Precies Witte. Geen last van een kater, geen last van een black out, geen last van niet willen opstaan, maar een eerlijk echt leven. Maar de gevoelens die je jarenlang weg gedrukt hebt door het drinken, de kans geven om naar de opervlakte te kunnen komen. Dat is denk ik ook de rede waarom meeste alki's het niet aan durven. Wat komt er naar boven.Maar als dat eenmaal verwerkt is, herstelt alles, omdat het lichaan en de geest nu eenmaal geprogrammeerd is op herstel. En het zal niet makkelijk zijn hoor, maar we zijn er voor iedereen die van de drank af wil. Dus ook voor Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 Goeiemiddag Hermie,Nog tuk, van Tukker?Oftewel; gaat ie weer ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 hee freddy das mooi dat je nu voelthoe lekker je kan genieten van het spelenmet je kind.kan me voorstellen dat je trots op jezelf bentnu je dat ipv bankhangen hebt gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 Klopt Witte,Voelt goed ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 Hou vast dat gevoel, en blijf zoeken naar momenten waar je dat gevoel uit kunt halen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 Hoi Freddy. Nee hoor, nieuwe dag nieuwe ronde toch. Blijven hangen in een rotgevoel levert niets op. Heb gisteren nog hier en daar informatie ingewonnen en ik heb mijn plan gemaakt. Dus voor nu even loslaten. Wij hebben vanmorgen ook al even van de sneeuw genoten. Het complete korfbalteam incl. de aanwezige ouders hebben als 'warming-up' een sneeuwballengevecht gehouden. Die hebben de kids gewonnen.. de wedstrijd helaas verloren;). Ach we hebben iig lol gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 Klinkt positief ! Die sneeuwballengevechten winnen we niet meer, heb ik net gemerkt. Er is hier nu nog een vriendje bij, dus moest net tegen twee opnemen.Woon aan een dijk, ze zijn nu lekker aan het sleeën. Leuk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 We lopen zo nog even naar de winkel, lekker door de sneeuw. Zonnetje schijnt en het is niet koud dus even van genieten. Normaal is ze 'al' 10 en nu 'pas' 10 wat betekent dat ik haar op de slee kan trekken haha.Fijne middag allemaal en misschien tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 Hermie dan kun je gelijk de boodschappen op de slee leggen en de kleine meid ze laten vast houden. Hoef je tenminste niet te sjouwen.WWWWOOOOOAAAAAAAHHHHHH ik ben helemaal alleen op het frum. Was dat nou:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 alleen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 Hey Niwi. Ja ik was heel alleen ben daarom maar ff boodschappen gaan doen. Hoeisie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 met mij gaat alles goed, bolletje.iedere nuchter dag is weer een plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 Geweldig kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 En is nu weer iedereen verdwenen?Hoi allemaal!Bollie ik las je droom, herken der veel in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 Hey Nienie hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 Bollie,Bezoek,kids, ma bedienen......Moe!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 Dus Valentine was er even maar is alweer weg.Dit worden monologen!!(Bollie blijft aan mijn zijde natuurlijk!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 Vanavond op teveeeeeeehttp://www.tvgids.nl/programma/8951762/High_fidelity/Deze staat hoog op mijn lijstje van favorieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 Woman , Heb trailer bekeken!Maar wij kunnen hier vaak niet alles ktijgen wat je voorstelt!!!Volgende week sateliet aangevraagd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 Goeiemiddag, Desi, VLaamsmeisje en niwi,Stilletjes hier,Hebben jullie nog wat te vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 niks bizonders eigenlijk, rapilosgewoon nuchter zitten zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 Niwi,Nuchter zijn, ben ik al bijna 1.5 jaar.Soms lijkt dat saai, zoals gisteren op het feestje van mijn zusje.Stom is dat, dat niet drinken na zo'n lange tijd soms nog steeds zo moeilijk is.Vooral ook, als ik me een beetje verveel, en ongedurig voel zoals nu.Als ik beter in mijn vel kom, gaat het vast beter.Eerst een eigen huisje, en extra werk om mezelf te kunnen bedruipen.Heb a.s. maandag een sollicitatie.Heb alle hoop daar op gevestigd, want dan ben ik alweer een stapje verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 Trouwens niwi,Zit jij allang nuchter te zijn dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2010 ik al bijna 22 jaar nuchter, rapilos.Gewoon een dag met een keer de 1e laten staanIk wens je natuurlijk veel succes met je sollicitatie.Mocht het niet lukken, volgende keer beter, maar kan geen reden zijn om te........!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden