ExFeestbeest Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Mijn bijdrage aan dit culinaire gesprek:Als in de donkere nacht, je gedachten je meevoeren door de koude natte straten van je verziekte belevingswereld, terwijl de drek van de shoarmatent tussen de stompjes, van wat eens tanden waren, doorperst,en de muffe lucht van vervlogen hoop en een rottend vertrouwen in de voedings-industrie opstijgt uit de putten van het slijkerig rioolstelsel van je smaakgevoel,weet dan dat de bodem van gastronomische blubber bij lange na nog niet is bereikt,want ergens diep weggeborgen in de kille glibberige krochten van de grot der commerciële voedingsprostitutie ligt in een klam graf het recept van de MacDonalds-burger te wachten....Je kunt ook een burgertje gaan scoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Ik ga de boel afsluitenVoel me heerlijk rozig, het was een intense middag dus straks lekker slapen. Mn lichaam zit helemaal los in mn velletje, heerlijk ontspannen. Slaap zacht xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Ik lijk wat in gang te hebben gezet vanochtend en zal dus ook afsluiten met wat samenvattende woorden:- ik heb niets tegen Net2- Net2 dient een doel en de ontwikkelingen daaromtrent ook- ik heb geen invloed op de gang van zaken en daarom heb ik alleen maar een trend aangegeven, meer niet- ik van niemand verantwoording vraag waarom je daar schrijft, op beide fora schrijft of alleen AdB- ik ieder vrij laat te doen en laten wat hij /zij zelf wil- ik helemaal niet opnieuw een discussie wilde opstarten, integendeel- ik blij ben met alle reacties vandaag- ik me geen zorgen hoef te maken over het voortbestaan van dit forum. zo blijkt- ik zie dat het bericht van Sjaak toch anders bekeken diende te worden- ik het gedicht van Albertina als een cadeautje beschouw- ik dit forum ook zeker overzichtelijker geworden vindZo kan ik nog wel even doorgaan, maar vind het wel genoeg zo.Heb een leuke verjaardag gehad met nieuwe vriendje van dochter erbijNog een lichtpuntje:laatst hier gesproken over schoonheid en troost en Bol noemde nog D. DennetHeb ik nog even gezocht naar de Vpro uitzendingen olv W. KayzerEn nu heb ik op YT een prachtige uiteenzetting over geloof,religie en Godsbestaan gevonden: The Atheism Tapes Vandaag gekeken en geluisterd naar Steven Weinberg, wat eenkanjer die man. En het leuke is: ik kan het weer volgen enbespeur weer een gretigheid om me daar meer mee bezig te houdenen kan dat ook, want 24/7 nuchter. Dat is toch weer mooi winst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Ik ben vandaag veel off-line geweest. We hebben genoten van het mooie weer en de prachtige natuur (wat klinkt dat braaf he), maar ja, zo is het wel.Teruglezen lukt mij niet meer, te veel slaap.Voor eenieder en voor BuurtjeBol speciaal: slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 En zo is het Alfje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Alf, ik vond Stefhan jay Gould en natuurlijk Oliver sacks ook geweldig!!Wat een genieên!!Ex, Sushi???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Ex nog stand-by Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Ex is nog een beetje aan het uitzoeken hoe deze site werkt...Niet echt overzichtelijk, zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Ik ook VM! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Sushi ex!!Tja en wat is overzicht???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 He Ex Wat bedoel je met 'niet overzichtelijk'?Je culinaire bijdrage was overigens ook een aardige literaire bijdrage.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Dus Kebab met Alf en samen naar Freeman Dyson luisteren! Op de interspoorlijnen van William, Bill voor de vrienden, Gates. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Hoi, ik ben die forums van nujij, youtube e.a. gewend en deze site gebruikt een ander platform, dus moet ik ff wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Ex!!Aanpassen!! Oplossing voor veel!Eenmaal je weet hoe, wie en wat is dit forum echt wel cool! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Goedenavond,Het "feestbeest":$, heet het ExFeestbeest welkom.@Alfie, bedankt voor je heldere bijdrage.Even het één en ander doen! P.S Positief en ondersteunend, yep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Hoi Sweety,Ondersteunend wou ik ook nog zeggen!Jij hebt mijn yep gestolen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Alf, daar moet ik altijd mee oppassen, deze kwam uit de lijst "onzin en probeersels" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Maar ex. tevoren praatte ze over jou verschrikkelijke verleden. Waar hebben ze dat gelezen, want bij wie is wie vind ik niks terug??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Alf,Dat worden hier weer monologen vanavond!Wie is de eerste die een pagina volschrijft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Goeieavond ik was er ook nog ff,De vistie uitgelaten Alf?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Trusten Ari Ik ben doende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Hoi WitteJa visite is wegWas gezelligNieuw vriendje van dochter ontmoetLeuke vent..Altijd spannend voor een vader;)Pb gelezenantwoord volgt..VM Haha, monologen, tsjabehalve goed schrijven kan EFB ook snel schrijven zo te zien, daar leg ik het tegen af.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Hoi doende Soothe, stofzuigen?En welterusten Ari. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Ok dan zal ik ook maar gaan slapen en de monologen in bedje verder zetten!Ik ben 43 maar ik denk echt dat ik me een bril moet gaan aanschaffen! Keyboard en letters op het scherm worden langzamer!!Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Alf, kan jij de Lyrische stücke spelen?Het stof is al lang weg.Men kan op vele manieren doende zijn.Ik loop niet de ganse dag met de stofdoek te zwaaien.Beetje wat ordenen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden