Spring naar bijdragen

dinsdag 2 februari 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 258
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jane dat heb ik ook nooit begrepen maar heb ooit een docu gezien van mensen in Amerika. De dieren worden op handen gedragen komen niets te kort en worden met liefde omringt. Goed? Nee natuurlijk niet, deze mensen verkiezen toch iets waarin ik me niet kan vinden. Het niet kan begrijpen maar och, de dieren krijgen alles wat hun hartje begeerd. Heel anders dan dieren af slachten, laten vechten, voor de fok de aggressiefste dieren verder door fokken. Dat is verkeerd.
Ik ben door een Mastino Napolitano gebeten van de buren. Gefokt uit twee vechthonden. Ik had een slagaderlijke bloeding, in m'n arm aan de binnenkant. M'n elleboog was door midden gebeten. Dier af laten maken? Nee om de dooie dood niet. Dat dier heeft niet gevraagd om die kronkel in z'n hersens.:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Nina, bij ons mag geen paling meer gevangen worden.
ExFeestbeest. Ik begrijp jouw standpunt. In mijn ogen heeft het vangen van walvissen geen enkel doel. Het is respectloos en in mijn ogen wordt daar roofbouw gepleegd. Daar staat tegenover als de eskimo's een walvis vangen en hem helemaal benutten ben ik het daar wel mee eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal .... visjes, beesjesjes , roofvissies

Nik gaat op een lange tocht ... met aan de hoofdmast een gebondene ...

naar de Bali-zalm ... ooit van gehoord ... ik weet dat ie bestaat ... meestal te vinden in de nassi ....

Nik, ook ichnitoloog , hulp-linguist als bij-verdiener

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die gekke Chineesjes denken dat ze overal potent van worden, of het nu gemalen hoorn is van een neushoorn of de ballen van een tijger of wat voor soort dier dan ook. Komt gewoon omdat ze erg klein gebouwd zijn en ja ze moeten toch laten zien dat ze heel wat zijn hé? Toch vind ik bami erg lekker van de Chinees maar ze zijn zo gggrrrrmmmm. Vreten ook alles wat los en vast zit. Heeft dan allemaal wel te maken met de armoede die er was maar toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjaak Kale kop O ook goed hoor, kun je zo heerlijk over aaien.;) Nee maar zonder dollen. Pailng mag je hier gewoon nog vangen hoor. Welk deel van het land woon jij dan? Heb nog nooit gehoord dat dat verboden is. Wel bij het ijselmeer. Daar denken ze ook raar hoor, nou zou de aalsgolver verantwoordelijk zijn voor de lage palingvangst. Ach we zijn allemaal gek.:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik vind dat we ook niet moten overdrijven!!

De tijd evolueert, we mogen natuurlijk niks uitroeien!! Maar ik ben toch niet volledig tegen eugenisme!

Als het de moment is om te verdwijnen, de ene sterker dan de andere???? Nooit overdrijven natuurlijk, maar ik ben niet zo "arme beestjes", dan moeten ze maar zorgen dat ze sterker zijn! Zijn wij zo sterk??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...