Alf Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Haha, die Dar Even praten...Je hebt een podium Dar, nu, ga je gangEn dat wegwerken lukt mij ook niet op het werk hoornu even niet,maar moet daar wel werk van gaan makenEn hoe dat komt? Geen idee...Geen zin, vluchten in andere zaken..Vervelend werk...Donderdag is het gesprekAls het net gaat als de vorige keer krijg ik vrij snel ook de uitslag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 quote: Originally posted by: ExFeestbeestIk kan het niet helpen maar ik dacht weer aan Neil, de hippy van de young ones, Neil was verkouden en de groene klodders vliegen in het rond, Rick en Vivian doen uiterste pogingen om een vuilniszak vast te timmeren op het hoofd van Neil, met 4 duims spijkers en klauwhamers Laat ik nu net zitten eten zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Nee alf die kende ik niet Hilarisch!!!!!!Jacobse en van es!!! ook Geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 quote: Originally posted by: ExFeestbeestAlf, ja Koot & Bie, bijv. "De Vieze man" of de klisjeemannetjes, jacobse en van es en niet te vergeten de gebroeders temmens de leraar Duits vind ik ook geweldigCor vd Laak (okee Cockie, hou je dr buiten)De burgemeester van Juinen (Hekking)Of de Bie als zwerver, hoe heette die ook weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Halootjes allemaal.Ook hier geen nieuws DarMaar ja, geen nieuws is goed nieuws zallemaarzegge.Suus toen ik las dat je zo weinig had geslapen, dacht ik direct, denk aan de T van HALT... (staat onder themas's wat HALT is)En idd soms ff niet zo erg ongeduldig zijn hoor.(mag ik zegge want ben het zelf ook)Alf, was je net als ik doorweekt op je bommertje???De sneeuw was het niet maar de hele dag mega regenbuien is t ook nog niet echt he.Ik kan t voorjaarszonnetje bijna niet meer afwachten.Hee Bol, wat heerlijk dat je weer is ff echt contact met je kabouter had!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Ja soms botst het wel eens als ik geen hand voor de mond neem en daarbij niet op de klok kijk...., iig Eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Knutselen met kurk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Heee Witte Ja, doorweekt idd %^$%##$%Heb de * hekel aan de regen!Voorjaar en snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Ach, het eten staat te dampen op de tafeldus houd ik nu mijn wafel..Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Ex, Bollie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Alf dat moet Dirk zien if my memory serves me more than well. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Ow Dar dat heb ik inderdaad niet gelezen, maar het is inderdaad een ingreep van niets. Dat is bij een poes heel anders, dat is best zwaar voor het diertje ,aar een katertje, nee hoor. Als het goed is, is hij al wakker als je hem mee naar huis krijgt. En daarna is ie een beetje rustiger en slaapt wat meer. En hij zelf heeft er geen weet van en helemaal geen pijn. Komt hij vaak buiten? Dan is het risico dat hij op sjouw gaat veel groter dan wanneer hij gecastreerd is. Bovendien kan hij geen pappa worden dus hebben wij ok mminder kittens, en geen gesproei binnen want hij heeft nog nooit geprobeerd kindjes te maken. Dus meis al met al, niet erg hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Woman je weet dat ik je bijdragen altijd bekijk en aprecieer!!Ook al antwoord ik niet steeds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Goed, lieverds zijn jullie toch ... Dar ik lees je ook graag. Al heb jij het ook niet altijd even makkelijk hier op het forum, soms krijg je het ook onverdiend om je oren....Vandaag en gister als en wervelwind door mn huis gewerkt. Dar een extra kop koffie wil nog wel eens helpen. En ik slik nu smorgens bij de St. Jan ook een Spirulina. Morgen maar een rustdag houden. Als het droog is lekker naar het Twiske of Jagersplas met da dog. Goed idee, anders sjees ik mezelf voorbij met triggergevaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Hoi,Niets te melden.Nou ja, pokkeweer is het.Woman, blijf je alles in perspectief zien. Gewoon doorrommelen. De soep wordt nooit..Jou droogstaan heeft prioriteit, dus schrijven.You can't please all of the people, all of the time, butyou can please some of the people some of the time.Actie hoppa!!De niet wegblijvende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 We kruisten. Ben ik ook een beetje lief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Ja Soothe je bent erg lief Bob Marley !!Of eigenlijk Peter Tosh die dit rapt in een nummer van Marley...You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time...So now you see the light...Great song ! Gaan we weer eens opzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Vanavond maar alvast een groen pilletje erin .. succes verzekerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Strak plan, de groene pil.Je bent nu zo'n eind op weg. Bij een terugval, wordt het weer een lange(zo niet langere) weg.En dat willen we niet. Gaan met die banaan.Nu moet ik niet de broccoli vergeten.Laters.Aanp: Voutje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Dar. ik heb een beetje heel erg poep aan of het nu wel of niet op het frum thuis hoort. Als er iemand moeilijk zit zijn we er met z'n allen. Is iemand er niet in geinteresseerd dan door scrollen. Moppen tappen mag ook en daar wordt kostelijk om gelachen dus.Hoogstwaarschijnlijk zal zijn autoritair gedrag minder worden. Hij hoeft niet zonodig zijn vrouwtjes de les te lezen. Maar ik blijf heel benieuwd. Hoop dat je, als het zover is, je zenuwen onder controle hebt, echt het is een balletje van een cent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Dar begin eens met elke dag 10 minuutjes iets doen. maakt niet uit wat je doet, gewoon waar je zin in hebt. 10 minuutjes is te overzien en niet zo erg. Muziekje opzetten, 10 minuten is 2 á 3 liedjes van een cedee. Kun je beetje timen. En na 10 minuten wel stoppen he, niet stiekum doorgaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 En nu: food ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Eet met smaak Woman:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Tsjongejongejonge, vormfouten, pass! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden