Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Kom op Witteniet zo onzekerik kan het ook toch?En jij bent jonger...En nu snap ik het niet meer ben je nou een popie of een es? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Ik ga niets meer bestellen bij die Tactive. Dat is afgelopen en ze krijgen van mij ook nooit meer roosjes, de liefde is voorbij. Ik geloof niet in de prins op het witte paard meer. T'Is over en uit. Heb net ook een waarschuwing gehad dat ik $%^^% gebruikt had.Tactive volgens mij zijn jullie nog allemaal vrijgezel:): Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Boljij ook, gut had ik niet van je verwachtWelk woord heb je dan gebruikt?:D:D:DO nee niet zeggen, krijg je mss een ban...En dat kan dit fr niet hebbenEen fr. zonder BolM. is een bananencake aan het bakkenniet goed voor me, teveel koolhydraten..maar t ruikt wel overheerlijkdus gaan met die b.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 hahaha sorry Bol dat ik ff moet lachen.Tja misschien heb je wel gelijk hoor dat het vrijgezellen zijn BolMaar nu weet ik weer waarom ik het maar niet neergezetheb Alf... Ik herken de vrijgezel te goed.Dus dit antwoord moet ik je schuldig blijven....(wie weet zit er wel een leukie tussen:P ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Kom kinders, hup volwassen wordenenne zonder te puberen hoordat ik kan ik niet meer erbij hebbenforumpubers:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 aaahhhh tante Jane,laat ons ff please please please Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 He MotherJane de 4e is backYes momWaar staat die 4 voor eigenlijk?Zijn er meer Jane's?Hoe was je dag Jane?Hele dag weggeweest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Ik puber me sufThat's okeeI'll be fineShut up!Not... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Maar de woorden Kluut kluten en kluters mogen we gebruiken das wel weer lief van Tactive hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 waaaaahhhh hij doet t!!!!!!!! :moon:En voor Dar nog 1 maal troelala:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Marjo ik zou zeggen "Join the club. Phoe hé ik schrijf engels zeg. wow."Holy Jesus":P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 White Noise aan het kijkenWeet niet of het verstandig is nuOf misschien juist welMijn vader was paranormaalHet verdriet is grootPecee gaat uitSlaap zacht iedereen xx(ik ga morgen even kijken naar die Indianenhoroscoop) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 He leuk Dar!Ja, nee het was idd meer een waarschuwing zoals bij jou, in die termen ook.Ik ben een Leeuw, zalm, framboos en carneool(totemmineraal)de beschrijving van de zalm vindt ik wel tof.De framboos, goed voor kruidenthee tegen menstruatiepijnhad ik wel last van ja de laatste tijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Ik ben wegThat's okeeEnig lefUiteindelijkIkHouVan Jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Lief Womannetje slaap lekker meis. Ik hoop zo dat je rust vind vanacht en morgen de kracht zult hebben om de moeilijke dag te doorstaan. Ga morgen een grote kaars voor je aan steken.Slaap rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Truste voor straks MarjoEn rustig aan he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Ja lekker naar de sauna Alfnou vooruit Witte jij mag ff puberen danen Bol mag Kluten zeggenen die 4 slaat nergens op Alf, er was al wel een janemaar ooit toen ik een ander forum probeerde was ik de 4een omdat ik het simpel wilde houden meteen maar de 4e ingepiktheeft wel wat, toch?ik kom niet bijgelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Woman Dat was niet de bedoeling dat je daar naar zou gaan kijkenGezondheidsmagazine stond toch op het program?Misschien wil je wat van je verdriet delen hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Bijlezen kan straks ook nog Jane:)Schrijf maar lekker mee nu, veel leuker toch..Enne heb jij de knip en plak curcus van Dar al gedaan??Is een speciale hoor, voor boven de 40 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Volgens de indianenhoroscoop ben ik een Bruine Beer, mijn totemplant is een viool hahaha, en mijn totemedelsteen is een Topaas. Kijk dat zie ik liever. Die indianen waren geen domme jongens hoor.Bruine beer. ik kan me daar wel in vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Woman::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Ik heb er een nodig voor 55+ Wittemaar heb het wel opgeschrevenga eens oefenen als er niemand isben ik er alleen om me uit te lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Maar jou is t wel gelukt he jonkietoch wel handig dat gepuber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 quote: Originally posted by: AlfDe framboos, goed voor kruidenthee tegen menstruatiepijn had ik wel last van ja de laatste tijd... Zie je wel. 'k Heb altijd wel gedacht dat er iets mis was met je. Ook last van je rug tegen die tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden