Spring naar bijdragen

Zaterdag 6 Februari 2010


sjaak

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 293
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Marjo,
Hier een lekkere gevulde koek bij de koffie. Alles goed meis? Heb je plannen voor vandaag?:heart:

Sjaak, toch in slaap gevallen:D, fijne shift gehad en ben erg trots op je hoor:musicnote: je bent een kanjer!

Zo net wakker en gan nu een warme choco drinken, dan om 12 uur met de oudste naar het proef afzwemmen, ik weet niet wie zenuwachtiger is, ik of hij hahaha, Morgen verjaardag bij mijn moeder dus dat wordt geen angst want ze is op de hoogte.

Zo even de worstenbroodjes in de oven doen, heerlijk! Voor de kleinste een lekkere pannenkoek gemaakt en dan wakker worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

B):$:moon::present::):Pgoedemorgen allemaal!
Werd ik even met een grote grijns wakker vandaag zeg!

En ik krijg hem ook niet weg!


HOERA!!!!!! gisteren m,n eerste DROGE dag gehad!
Was een hell om er doorheen te komen maar heb het geflikt!

Op naar vandaag!
Zie erg op tegen het weekend,heb m,n diens geruild zodat ik morgen mag werken!

Dat scheelt weer ff gelukkig!

OOOOHHHHHH,wat een WAAAAAAAAUUUUUWWWWWWWWWWW gevoel dit zeg!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart: Yajala ook je eerste droge dag is een slinger waard. Koop wat moois voor jezelf en laat de eerste staan he meis. Wees er maar trots op hoor.
''poetst de lach van Yajala nog wat meer op'

Tasseke, goedemorgen! Hier mist het, ik deed het keukengordijn net open en dacht eerst hee wat vreemd maar was de mist haha.
Ga je nog wat doen vandaag Tas?

Ik weet nog steeds niet wat de L in h.a.l.t is, iemand?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks allemaal,ga zo naar de markt en begin met een bos bloemen voor mezelf!
Hoop dat ik wat minder stuiter vandaag maar weet nu dat ik het kan!

En mede dankzij jullie hulp hoor!

Veel plezier met het zwemmen Suus.

Blijft altijd heel wat he met die kleintjes!
Ik heb er nog 2 te gaan dus sta er binnenkort ook weer trots te zijn!



1 dag ADB!!! HOERAAA!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thee ik heb afgesproken dat ik lekker met man en kids ga, mijn man is om 11 uur vrij dus ik wacht nog wel ff. Want gisteren liep ik in de appie hein en toen liet een vrouw[grr] een fles rode wijn recht voor mijn ogen op de grond vallen, en ik rook het en mijn dag was verpest. Stom he!Wel droog gebleven hoor maar ben zo onrustig als het maar kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo kind de deur uitgewerkt!
twee pannekoeken en verder niet zeuren, hop hop werken met die kont :D

heel ernstig, zal ik naar bed gaan?
nah, tijd voor ronde twee op de trap!

even een hele rare vraag
Weten jullie iets wat een kantpatroon heeft en wat ik kan gebruiken als verfsjabloon?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Hier Bakkom op haar 6e stopdag. De hele week verliep prima maar gisteravond, moe uit het werk, dacht ik heerlijk aan het weekend te beginnen.

Echter op de bank met mijn theetje en de goede film "Donnie Darko" erop, begon ik toch ernstig te malen. Dit is werkelijk de eerste keer in 28 jaar dat ik op de vrijdagavond niets gebruik. Helaas werd ik depressief en wist dat ik niet zomaar alleen maar een film kan gaan kijken met absoluut geen wijntje of biertje voor mijn neus.

In de pauzes van de film ging ik ijsberen en ik keek regelmatig op de klok of het nog geen tijd was om naar bed te gaan.

Ik heb niet gedronken hoor, maar vanavond moet ik het echt anders doen. Heeft er iemand een tip voor me? want doen wat ik normaal doe op de weekend avonden maakt me zeer neerslachtig!

Hellupie! van Monique

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat helpt me idd Thee, als mijn man bijv meegaat dan kom ik er niet eens in de buurt en kan ik het ook makkelijker weerstaan,

Haha ik zie me al rennen hier door de winkel heen,op mn hakken haha klatsboem.
Nee dat is ook mijn doel, om gewoon naar de winkel te kunnen zonder eraan toe tegeven. Lukt me wel hoor vaak maar zoals nu als het even meoilijk is zoals met de stress voor dinsdag dan laat ik het uit mn hoofd om alleen te gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thee,

ik ben de trap aan het schilderen en nu wil een loper van kant sjabloneren.
leek me wel grappig!


Suus,

hoe lang het duurt tot het hoogtepunt, het hoogtepunt zelf en de snelheid van wegzakken :huh:
daar staat niet echt een tijd voor.
als je jezelf helemaal gek loopt te maken duurt het uiteraard langer
als het je het constateert en je gaat verder met je normale bezigheden, dan vergeet je het

ik heb in ieder geval nog nooit gemerkt dat er een tijdsraam inzit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...