Spring naar bijdragen

zondag 7 februari 2010


suusje777

Aanbevolen berichten

Hallo Bolletje, ja is een strijd voor mij en voor de meeste anderen hier. Iedereen gaat er op 'zijn/haar eigen manier mee om, maar voor de gestopten onder ons, is er wel het grote besef dat het betekent:'geen druppel meer'.

Sommigen kunnen ook minderen en er van genieten hoor, en sociaal drinken. Maar voor degene die jarenlang bijna elke dag veel en veel teveel dronken is dat denk ik niet meer van toepassing omdat ze gewoon te lang teveel gedronken hebben.

Ik zag op een documentaire van Ramses Shaffy de parter (voor lange tijd) van Ramses Shaffy: Joop Admiraal zeggen:" we hebben allebei zoveel gedronken dat we alcoholist geworden zijn". Waarop de intervieuwer vroeg: en Ramses gebleven? waarop Joop antwoordë: "ja en ik ook, want als je eenmaal alcoholist bent dan blijf je dat wel, alleen ik regel het nu beter".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 262
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dar je zult het ook wel op waterbasis hebben hoor, maar ik zweer bij de oude verf. Die is toch sterker denk ik dan.
Nee ik heb vandaag alles wit geverfd en ga van de week het goud er over heen doen. Als het klaar is maak ik wel een foto, dan kun je zien hoe het geworden is.;):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat net het journaal te kijken. Waarom moeten mensen als ze protesteren nu in hun nakie gaan lopen, wat achterlijk is dat hé? Je kan toch gewoon een bordje voor iemands neus houden en daarop schrijven wat je dwars zit? Waarom moet je heel je lichaam laten zien. Stom gedoe zeg.:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn te lezen dat je zo,n fijne dag hebt gehad Marjo!
Heerlijk even eryuit geweest om te fietsen!

Thanks voor jullie lieve berichtjes vandaag!
Begin het toch weer zwaar te krijgen nu ik weer thuis zit maar.....
Nog steeds niet nat! :D

Heb ook heeerlijk gewerkt,sinds lange tijd genoten van het lesgeven,

eigenlijk ook gewoon een fijne dag gehad!

Jij ook gefeliciteerd met de 100 ALF!!!

Lijkt no heeeel ver weg maar het begin is er!
Op naar de 200 he!
Dan bak ik een taart voor je!

Liefs een blije yajala

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat gaan de dagen toch snel en wat gaat mijn tijd snel.

Lady T. pak jezelf beet zo gaat het niet doe wat gedaan moet worden, alcohol afzweren en er hulp bij zoeken. Je wilt het dus je KUNT het. Sterkte Lady:heart:

Nina als je al die berichtjes aan Lady T nou es bewaard op het moment dat ze geschreven worden dan kun je haar dat misschien bij elkaar op een velletje papier geven op het moment dat ze er aan toe is zodat ze dĂ n weet dat ze er niet alleen voor staat. sterkte er mee ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Wing. Daarom zie je altijd op verf zo'n dikke olielaag. En uiteraard kun je het verdunnen met terpentine. Vroeger werd de olieverf die ze gebruikten op doeken ook vaak met lijnolie gemaakt. Mischien nu nog wel, maar als ik met olieverf bezig ben, word mij altijd geadviseerd om die te verdunnen met lijnolie. Het zou het beste zijn.
Overigens goeie avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dat was leuk !
Paar missertjes, zoals de muziek die zomaar ineens stopte :) Kan gebeuren..
Filmpje gekeken, voor mn gevoel ging ik echt helemaal uit mn plaat, maar het ziet er daardoor juist slordiger uit. Nou ja..
Lekker nog nagedansd want er was een band uit Senegal, ook nog even in kostuum, dat was leuk :)
Op tijd thuis. Ook lekker.
Was wel een moment nog dat ik drankjes ging halen en ineens een glas wijn dus in mn handen had voor iemand en dacht: Ik kan zomaar nu een slokje nemen....ieuw die gedachte heb ik heel snel weggeduwd.
Nu lekker nagenieten. Als ik gedronken had was ik zeker weten ergens in een kroeg beland met alle gevolgen van dien. En dan had ik vast een mooie Afrikaanse meneer meegenomen. Nu niet. Lekker in mn eentje nagenieten. Beterrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...