lady jane Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 goeiemiddag saam:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Hoi Witte,Ik heb van middag ook geprobeerd ,met hulp van mijn zoon om een honderd slinger in elkaar te knutselen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Kijk, ik denk aan haar en ze verschijnt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Ja stom he van me Bol.Beetje eigenheimerig, om niet te groeten.Maar zoals ik al zei, zat me suf te plakken voor kanjer Alf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Zo'n slinger lukt me echt niet..... ja dan staan er ineens woorden, maar...tss wie wacht er nu op woorden..Hee, AR is er en Albertina. Hoi allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Nou dat vind Alf helemaal leuk, heb ik gelezen VM.Hij is gek op zelfgeknutselde/ gemaakte kadoos.Hoi Cathy en Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 En Witte natuurlijkHoi.Gaan jullie zo ook koken? En wat zal het worden vandaag?Hier pizza uit de vriezer...Hum. Een volgend keer beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Maar mooi weekendje heeft ie er aan over gehoudendat heeft hij goed voor elkaar he!Trouwens een hoop geld uitgespraard hoorik had voor mezelf uitgerekend ongeveer €400,-in mijn 1/2 jaar dus of hij kocht kwaliteit en ik kwantiteitof ik moet me nog eens overnieuw rijk rekenen:Din elk geval heb ik mijn besparing in een jaar Elysium belegdgezonder en relaxter kan ik me niet bedenkende 2e helft vh jaar wordt voor de reis- en vervlijfkostenen dan weet ik weer waarvoor ik het doe, 0.a. natuurlijk.Hebben jullie ook zoe een beloning voor jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Hoi Witte en cathy:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Wat is Elysium precies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Ik geloof dat ik dat nog wel is vergeet,om mezelf te belonen.Echt belonen bedoel ik dan.Om er echt bij stil te staan.Goed dat jij jezelf niet vergeet JaneHet helpt idd wel, zo ben je er bewust mee bezig.grappig nu denk ik er over na en ook tijdens mn training had ik er al moeite mee om dat te doen.het is nu dat jij er over begint dat ik er weer aan denk.Maar ja geen kater, geen onbezonnen dingen doenvind ik ook al zo een beloning, elke dag weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Ja, ben het met je eens Witte, die beloning is er al (ik ken het van soms...).Toch heb ik ook al een geld potje wat aardig gevuld raakt. Wel een leuk idee toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Dat is een heel groot sauna complex, meer dan 20 verschillende, met allerlei opgietrituelenen dan natuurlijk alle commerciele behandelingen. Bleiswijk ZH, ik denk de allergrootste inNed. maar gelukkig ook qua oppervlakte, zodat je eenmaal binnen, goed verspreod bezig bent en als je de weg weet. ook geregeld een sauna voor jezelf hebt, doordeweeks dan. In het weekend of vakanties moet je er niet zijn, dan kom je er gestresster vandaan dan je kwam.Wel leuk voor de volgende meeting:D, we geven ons zo vaak al bloot hier;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Ik lees straks verder, moet eerst met het eten bezigdoeiii:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Ver weg hoor Jane!!!Maar een meeting in je blootje: ik stem in, voor die keer dan.Daar wil ik wel extra voor rijden.Zoals je weet denk ik ook in beloningen qua sauna.Een kachel...... even info ophalen bij de gemaante qua energie (kast, aanpassingen) endan bouwt mijn lief er wel een houten geval om heen! Waahh!De nieuwe saunajas is er al!!(je moet ergens beginnen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Dat is zeer zeker een goed ide Cathy.eh.... eh... eh... mag ik bij voorbaad dan al bedanken voor de eerstvolgende meeting Jane.Alle excuus is goed om niet te hoeven naar de meeting, maar deze staat bij mij met stip bovenaan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 T was een geintje Witte, wist je wel, toch?Ik zou dat zelf ook niet doen hoor.Cathy, toen ik me orienteerde voor mijn sauna,ik wist al wel dat ik infrarood wilde, zodat er geen dompelbad enz bij hoefde enik die erg fijn vind. Toen vertelde de beheerder van E. waar ik info vroef als ervaringsdeskundige i.p.d.commercieel verkoper: je kunt een infrarood sauna heel goed zonder kabine, dus alleen de elementen plaatsen in een hoek van een kamer en dan een in de lengte verrijdbaar voor je neerzetten en dan ben je voor heel weinig geld klaar. de kabine is nl voor het idee dat mensen willen om zich in een sauna te wanen. Bij de kachelsauna heeft dat zin, want dan reflecteert de wand de warmte. Bij infrarood is de direkte straling op je lijf juist belangrijk. Omdat onze kinderen toen nog erg klein waren durfde ik het niet aan met de stopconacten ed en kon het geld dat ik net van mijn vaders erfenis kreeg mooi zo gebruiken. Nu weet ik niet of ik een cabine zo belangrijk zou vinden of de houtsoort dus, want maakt het duurder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Ja en nu dus kokeneen eenpansgerechtje dat lekker en makkelijk is:spekjes uitbakken, intussen aardappels schillen en in blokjes erbij, en dan, paprika, prei, ui en knoflook snijden en erbij. In 20 min. klaar en op! Het vet tussendoor met keukenpapier wegdeppen. Eventueel nog wat gyros of It. of provencaalse kruiden erbij, of Mex. of Indiaas als de kinderen er niet bij zijn.Hetzelfde met pasta is ook erg lekker.Eetze en tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Hallo Alf, van harte met je 100 dagen zonder! Knap werk. Ik hobbel wel achter je aan, met inmiddels ongeveer 30 dagen gestopt.fijne avond,Francois Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Hallo Jane, ik ga maar een pizzaatje bestellen. Even geen zin in koken. Eetsmakelijk alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Hallo allemaalJane bedank voor die bloeme...En een sauna met Adbgeen probleem hoorwil dat Elysium wel eens meemaken;)VMLeuk dat je zoon een slinger heeft geknutseldGeef hem een knuffel van me..WitteTjee, je pakt het wel groot aan he Witte!Zijn de smileys op! Als het leven er nou niet vrolijker op wordt..heb je er nog wel een paar voor jezelf achter gehouden?CathyHet zit hem niet in de slingers nog in de hoeveelheidmaar in de intentie.. of dat nou visueel is of met woordendat maakt niet uitEn wat je doorgaans schrijftzoals van de week is toch even waardevol..FransZolang je doorhobbelt is er levenzonder alc.Darcursus slingers maken voor +' ers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Succes met hobbelen Fran.Je ziet aan Alf, het loont en de moeite waard dus.Eet smakelijk Jane,Ik ga ff live en cooking kijken.Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Ja hoor ik kom en Witte gaat weg...Story of my life Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 heee kijk nou daar is de jublilaris himzelf...Nou daar heb ik net een stukje over geschreven Alf dat beloningen niet mn sterke kant zijn.Moet ik nog leren denk ik in dit leven, beetje goed voor mezelf zorgen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Ben er nog,Ik wil weten hoe mevrouw Alf en kinderen Alf, gereageerd hebben Op hun sterke man, papsAagje was mn second name he, dat wist je toch nog wel?Ben benieuwd of jullie het thuis nog gevierd hebben deze mijlpaalJe hoeft niet te antwoorden hoor als je niet wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden