Spring naar bijdragen

zondag 7 februari 2010


suusje777

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 262
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

VM,

Heb even zitten googelen. Denk niet dat addiction care vergoed wordt. Ook hier niet. Verzekeringen zijn hier tegenwoordig ook heel kritisch met vergoeden van deze opname's. Bovendien is addiction care een particuliere instelling.
Zit overigens ook een nieuw kantoor in Antwerpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfffff Bollie ik ben het ook beu!!!!! Vermoeiend! Haar vader heeft centen, dat ie ze dan nu investeerd in het welzijn van z'n dochter in plaats van haar later te laten erven en aan de staat enorme succesie rechten te laten betalen.

Tina, maar zou dat ook voor Belgen gelden?

Freddy, hebben ze me ook verteld, Antwerpen, maar ik denk dat ze daar juist weg moet!!
Maar is dit soort van prive organisatie's geloofwaardig of is het blabla om centen te verdienen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nina,

dat kan ik niet terugvinden.
Er staat op de site dat dit bedrag voor de opname
is en 6 maanden nazorg.
Het overige kan gedeclareerd worden bij de verzekeraar.
Ik heb geen idee hoe dat in Belgie zit.
Hier ben je afhankelijk of je aanvullende
verzekeringen hebt.
Lastig!!!!

Aan de andere kant ben je in een particuliere kliniek
wellicht beter af.
Het kost wel geld, zoals je schreef heeft haar pa het niet arm.
Hopelijk gaat hij haar helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina,

Waarom is een particuliere kliniek beter??
I het dan echt zo dat je ofwel in de goot, modder, ligt en dat dan de staat beslist ok, en dan eindig je in een of andere kliniek gesponserd door de staat waar ze je behandelen als een stuk ...
En als je centen hebt krijg je de betere psychiaters....????

Waarschijnlijk wel ja!! Erg he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik opgenomen ben geweest in Paschalis dus (geen particuliere instelling)heb ik alles betaald gekregen. Kreeg achteraf zelfs mijn reiskosten (ong. 1000 euro) terugbetaald.Na 1 week detox en ong 4 weken intern kon je de weekenden opbouwend naar huis. Zoiets moet in Belgie toch ook bestaan denk ik. Alleen ja dat buitenland is de vraag. Hopenlijk komen ze eruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi,
Dat bestaat maar al je niet opgeraapt bent uit goot en je ouders hebben een beetje centen, zijn weken, zelf maandenlange wacht tijden!!

Haar vader zei net nog misschien moet ik haar voorlopig onterven en in de goot leggen en een beetje modder op haar gooien!!

Die mens doet zijn best maar is ook oud en weet het niet meer!

Ik ook niet trouwens, heb gedaan wat ik kon!
Nu is het aan hun!!

Word er boos van! Hulpsystemen!!

:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieneke nou kan ik me toch een beetje voorstellen dat die Pa misschien zal denken dat, als ze het weer niet haalt, het weg gegooid geld zou zijn, ik kan me daar ook wel iets bij voorstellen. Kijk als ze nu echt zou willen, dan wordt het anders, ze zou eens moeten leren om hulp te vragen. Maar dan ook echt hulp leren vragen. Daarvoor zal ze moeten leren zien dat de alcohol, haar leven vernielt.
Heb je haar vandaag zelf ook nog gesproken? En is ze nu nog steeds bij haar ouders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Freddy,
Ze wil echt wel maar heeft ze de kracht!! Ze heeft nu een heel laag zelfbeeld, kinderen die ze wou maar nooit gekregen heeft, dominante vader....
Geen toekomst perspectief...
Maar iedereen heeft wel wat!! Ze moet!!

Ofwel moet ze iedereen loslaten, niemand meer lastig vallen en doorgaan. Haar Keuze! Ik oordeel niet, als ze dat kiest ook goed, maar dan moet ze ook niet meer wenen en zeggen ik wil maar kan niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nina,

het is makkelijk de schuld bij haar kinderloosheid
en dominante vader neer te leggen.
We hebben allemaal onze bagage,
we zijn niet voor de lol gaan drinken.
Ze zal zichzelf beet moeten pakken en hulp
zoeken dan pas kan zij haar verslaving aanpakken.
Dat kan niemand ander voor haar doen.
Particuliere of reguliere kliniek
en komt op jezelf aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien moet ze inderdaad helemaal in de goot liggen, zonder geld of iets. Vaak zie je dat mensen dan zichzelf gaan realiseren hoe erg het met hen gesteld is, maar afhankelijk blijven van iedereen, betekent dat ze zelf geen verantwoording neemt voor haar leven. Daarvoor zou ze eerst volwassen moeten worden. Daardoor zou ze haar zelfbeeld ook kunnen op krikken. Maar zij is verantwoordelijk voor haar leven, niet jij, haar ouders, haar broer of zus niemand, aleen zijzelf.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het ouders altijd pijn blijft doen je kind zo te zien.
Het hele gezin lijdt mee.
En probeer het dan maar eens los te laten
als ouder zijnde.
Er blijft altijd de hoop dat het eens wel goed zal gaan.
Hoe vaak hoor je niet dat verslaafden zelfs hun ouders
bestelen om aan middelen te komen?
En toch blijven de ouders helpen,
meestal tegen beter weten in.
Het is en blijft je kind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):

Zo Alf, deze voor jou
Ik hoop dat nu na deze 100 dagen
Het geluk naar jou kant toe keert
geniet van je weekend weg, je hebt
het verdient!!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar!

Fantastisch mooi proper huis! Moeilijk met twee wilde jongens na een weekend!!

Is het nog gelukt om met je nieuwe hoed met floche (zo noemen we dat hier) het toilet schoon te maken zonder em nat te maken???

Ik weet dat ik nu niks meer kan doen voor de Lady, maar ze is mijn oudste vriendin, 30 jaar!!!
Moeilijk los te laten!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmmm dat klinkt heerlijk Dar.

Ja, ik vind dat Alf veel smileys nodig heeft.
Ik vind t zo knap van hem dat hij zelfs in zn donkerste buien de fles niet open trekt
Nu kan die steeds een smiley pakken, als het ff nodig is.

Ik vond t trouwens idd jammer dat je icoon zich heeft aangepast.
Het was idd minder hylarisch (heb net ff van vannacht gelezen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai allemaal,

druk weekend gehad en na wat gelezen te hebben hier wil ik een paar dingen zeggen.

VM: doe mijn sterkte-wensen en groeten naar Ladytin. En voor jezelf: denk vooral goed om jezelf! Tis er maar 1 die dat kan en dat ben jezelf!! Yes-Yes....

Alf: grote klasse man! :present:
(ik ben bescheiden en weet ook geen eens hoe ik een slinger maak)
Ze waren al heeeeel vroeg voor je op vandaag zag ik al wel!! Wát een eer!! Een gedicht zelfs! Ze waren me voor!

Bol en Tapas: beiden houden ook van oude rommel waar nog iets mee te doen valt: hier nog zo ene... als ik iets zie wat ik gebruiken kan...hup, verfje erover! Verzekerd van een geheel eigen soort van interieur. Echt wel!
Vanmiddag in een RK winkel geweest waar iemand een verzameling aan het verkopen is: beelden, wijwaterbakjes, prenten, medailonnetjes etc. Een allerliefst schilderijtje gezien met Maria en het kind in blauwtinten, maar je kon er niet pinnen helaas. Ik kon nog net een koperen kaarsen standaard betalen; die moest ik hebben, erg mooi.

Nou, en Suus is ook een nachtbraker hoor! Mens, hoe houd je het vol??

Voor Jane: lief mens, ik was het al weer vergeten..... Maar jij bent een échte stopper en wie weet kan ik dat ook over een tijdje. Ik ga eerst nog mijn eigen fouten maken. Het is okay!! Toch dank voor je woorden.

JanD (verander je naam gauw zeg..... ten behoeve van een beter zelfbeeld: en dat méén ik!): ik wens je een goede 2e en 3e en zoveelste dag toe. Let maar eens op hoe veel beter je je gaat voelen.

Nou, dom hoor, om alles in 1x op te willen schrijven....

Waar is Marjo trouwens??

Later kijk ik nog wel es......doeiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...