An Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Heee Marjo..... ja we leven nog he, en jij ook, tjonge, ik lees hier niet zoveel en dan zie ik jou en dan... denk ik... het lijkt mij wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Jane nog van harte met je 6 maanden zonder alcohol,:heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Goedenavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Hoi An:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 An, wat bedoel je daarmeeVoordat ik weer ga zitteninvullen enzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Alf, de avonturier!Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Goedens Mensen,Ik ben weer thuis van weg geweest. Het is druk geweest. Zelfs te druk om naar een moedergeit met twee lammeren te gaan kijken. Jammer want ze willen mij daar altijd graag bij hebben. Het moedertje laat haar kleintjes niet drinken, en gaat daarom liggen, en heeft een hele dikke buik. Ja dat hoor ik helemaal niet graag dus had willen kijken of ze koorts had en eventueel een uierontsteking. Ik baal er van want die kleintjes moeten geflest worden, maar goed we wachten wel af.Verder allemaal ritten en een hond die (volgens mij epilepsie) heeft dus een uur bij de dierenarts geweest. Ja ze kunnen dat niet zien dus wordt het moeilijk, ik heb de hond tijdens een aanval wel gezien en heb zelf een hondje gehad die het ook had. Dus zag vergelijkingen.Ook daar moeten we afwachten hoe nu verder.Goed lieve mensen ik ga eten. Heb vandaag nog niets gegeten, gewoon geen tijd. T is wat hé? En allemaal maar voor die dieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Hey Annepan Hoe is tie?Soothe, goed van je dat je bij een psycholoog bent.Ik hoop dat het je (nog) verder op weg helpt.Veel plezier dit weekend en groetjes aan Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Meiske Gefeliciteerd!Klasse 1~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~:light:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Francois eveneens!gefeliciteerd!**:clock:******:light:********:clock:******:light:********:clock:******:light:********:clock:******:light:****** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Alf ik help het je hopen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Dank je Marjo!En ARbedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Even voor ALfje, Heb meegeleefd met je en we slepen je wel naar de 17e toe hoor schat.Hier een nuchtere dag gehad, dus we tellen toch maar door al heb ik nu wel ongelooflijk zin in een wijntje met alle stress in huis hier. Ruzieende kids, man die daar weer op sjaggie wordt, ik boos enz. Maar probeer afleiding te zoeken en ben aan mn derde oxepammetje toe van vandaag!Yajala gered vandaag???Ik lees straks wel terug, heb een nieuw bijbaantje en moet zo beginnen, is thuis enquettes afnemen voor de NIPO.Ik reageer straks wel even, houdt het droog allemaal.Marjo, een ding maar:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Alf, niet twijfelen!Wat bij je past zal je toevallen.Is het deze baan, dan wordt het deze.Zo niet, komt er weer wat anders.Daar is een uitdrukking voor: de aardappels staan op. Nu niet steeds onder het deksel kijken of ze al gaar zijn. Het heeft even tijd nodig!Laat het los en het komt goed.Ja ja ik heb makkelijk praten he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Allemaal goed hier, maar ik moet wat DOEN, maakt niet uit.... als je maar wat doet.Het leven is vemoeiend en je moet voortdurend keuzes maken, dat bedoel ik.Ik ben redelijk minder verslaafd, maar sta niet op nul.Of ik dat helaas vind dat weet ik nog niet.Voorlopig hobbel ik nog aan en heb mooi werk en dat houdt me van de drank af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Francois gefeliciteerd met je eerste maand:heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::present:1maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Francois en Meiske gefeli met jullie mijlpalen kanjersYajala, nu ben je fris. Dat is de realiteit. en dat is wat nu telt. Hartstikke goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ik ga eerst eens bellenvoor afsprakenDan treinenOf fietsenoverde afsluitdijkOm hier en daarte kijkenDan pas beslissen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Arta klinkt ook mooi Marjo.Zo komen de mogelijkheden ineens naar je toe.Eerst maar even kijken en voelen (niet teveel denken ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 An! Dat is mooi om te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Kate: Uhu.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Suus,Half 8STILL DRY!!!Is me nog nooit gelukt!Bijna een reden om te gaan vieren!Erg zwaar,pijn in m,n hoofd,koud,warm,zweet,loop heen en weer,was gedaan,huis is schoon,kids in bad,bedden verschoond,stof gezogen,gedweild,badkamer glimt,toilet ook,gestreken..... en nu????Dacht ga vroeg m,n bed in maar...............m,n oudste is nu net de deur uit voor z,n eerste tieneravond! ppppffffff!!!Moet tot half 12 door!Nog 3 uur!Verder toch stiekem aant genieten van mijn knutselende kids die niks doorhebben!Tenminste.....dat denk ik dan he!Alf goed dat je toch ook verder kijkt,je weet nooit wat er nog verder te vinden is he!Hoop dat je een goede beslissing kan nemen voor jezelf Marjo!enne SUUS.... stuur eens zo,n pilletje mijn kant op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 An goed te horen dat je leuk werk hebt en dat je het met de drank bepertk houdt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Lieve mensen, bedankt voor de vriendelijke woorden. dat geeft een goed gevoel.Ik zal blijven schrijven over mijn strijd. net zoals ik veel van jullie verhalen lees.groet,Francois Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 KateMoet af en toe wel even naar de aardappels kijkenanders koken ze over hoor......die 2e zin vind ik wel mooiover dat ´toevallen´er komt wat anders, dat is zeker..En zo niet, dan is dat mijn paden zien we dan wel weerHeb wat horoscopen nageslagenstaan interessante dingen in qua werken over het jaar van het gezonde levengeloof er niet zo in, maar toch aardig om te lezenDarIs niet zo moordendgeeft me de tijd om met die 2 andere avonturen aan de slag te gaankan ik straks kiezen uit 3 wegen..Moet ook nog wat herstellen, dus komt allemaal goed uit eigenlijkLeuk dat je aan me dacht, ondanks dat je doodmoe wasof omdát je moe was?Suus,dank voor het slepenen het op sleeptouw nemenhoop niet dat het een slepende zaak wordtde messen zijn geslepen...dat wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 ff wenne hoor dat frisse Kate! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden