Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 Februari 2010


sjaak

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 458
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jane nog van harte met je 6 maanden zonder alcohol,

:D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present::D:heart::D:sun::light::sun::moon::musicnote::moon::present::rose::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedens Mensen,
Ik ben weer thuis van weg geweest. Het is druk geweest. Zelfs te druk om naar een moedergeit met twee lammeren te gaan kijken. Jammer want ze willen mij daar altijd graag bij hebben. Het moedertje laat haar kleintjes niet drinken, en gaat daarom liggen, en heeft een hele dikke buik. Ja dat hoor ik helemaal niet graag dus had willen kijken of ze koorts had en eventueel een uierontsteking. Ik baal er van want die kleintjes moeten geflest worden, maar goed we wachten wel af.
Verder allemaal ritten en een hond die (volgens mij epilepsie) heeft dus een uur bij de dierenarts geweest. Ja ze kunnen dat niet zien dus wordt het moeilijk, ik heb de hond tijdens een aanval wel gezien en heb zelf een hondje gehad die het ook had. Dus zag vergelijkingen.
Ook daar moeten we afwachten hoe nu verder.
Goed lieve mensen ik ga eten. Heb vandaag nog niets gegeten, gewoon geen tijd. T is wat hé? En allemaal maar voor die dieren.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meiske
Gefeliciteerd!
Klasse 1
:P~:sun:~:heart:~:sun:~B)~:sun:~:musicnote:~:sun:~:moon:~:sun:~:)
:heart:~:P~:sun:~:heart:~:sun:~B)~:sun:~:musicnote:~:sun:~:moon:~:sun:~:)
:musicnote:~:light:~:P~:sun:~:heart:~:sun:~B)~:sun:~:musicnote:~:sun:~:moon:~:sun:~:)
:present:~:sun:~:heart:~:P~:sun:~:heart:~:sun:~B)~:sun:~:musicnote:~:sun:~:moon:~:sun:~:)
:P~:sun:~:heart:~:sun:~B)~:sun:~:musicnote:~:sun:~:moon:~:sun:~:)~:sun:~:moon:~:sun:~:)



Francois eveneens!
gefeliciteerd!
:camera:**:clock:B)**:musicnote:**:heart:**:light:**:moon:**:P**:present:
:camera:**:clock:B)**:musicnote:**:heart:**:light:**:moon:**:P**:present:
:camera:**:clock:B)**:musicnote:**:heart:**:light:**:moon:**:P**:present:
:camera:**:clock:B)**:musicnote:**:heart:**:light:**:moon:**:P**:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor ALfje, Heb meegeleefd met je en we slepen je wel naar de 17e toe hoor schat.

Hier een nuchtere dag gehad, dus we tellen toch maar door al heb ik nu wel ongelooflijk zin in een wijntje met alle stress in huis hier. Ruzieende kids, man die daar weer op sjaggie wordt, ik boos enz. Maar probeer afleiding te zoeken en ben aan mn derde oxepammetje toe van vandaag!

Yajala gered vandaag???

Ik lees straks wel terug, heb een nieuw bijbaantje en moet zo beginnen, is thuis enquettes afnemen voor de NIPO.

Ik reageer straks wel even, houdt het droog allemaal.

Marjo, een ding maar:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf, niet twijfelen!
Wat bij je past zal je toevallen.
Is het deze baan, dan wordt het deze.
Zo niet, komt er weer wat anders.

Daar is een uitdrukking voor: de aardappels staan op. Nu niet steeds onder het deksel kijken of ze al gaar zijn. Het heeft even tijd nodig!
Laat het los en het komt goed.

Ja ja ik heb makkelijk praten he. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal goed hier, maar ik moet wat DOEN, maakt niet uit.... als je maar wat doet.
Het leven is vemoeiend en je moet voortdurend keuzes maken, dat bedoel ik.
Ik ben redelijk minder verslaafd, maar sta niet op nul.
Of ik dat helaas vind dat weet ik nog niet.
Voorlopig hobbel ik nog aan en heb mooi werk en dat houdt me van de drank af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus,
Half 8

STILL DRY!!!

Is me nog nooit gelukt!
Bijna een reden om te gaan vieren!


Erg zwaar,pijn in m,n hoofd,koud,warm,zweet,loop heen en weer,was gedaan,huis is schoon,kids in bad,bedden verschoond,stof gezogen,gedweild,badkamer glimt,toilet ook,gestreken..... en nu????
Dacht ga vroeg m,n bed in maar...............m,n oudste is nu net de deur uit voor z,n eerste tieneravond! ppppffffff!!!

Moet tot half 12 door!

Nog 3 uur!

Verder toch stiekem aant genieten van mijn knutselende kids die niks doorhebben!
Tenminste.....dat denk ik dan he!

Alf goed dat je toch ook verder kijkt,je weet nooit wat er nog verder te vinden is he!


Hoop dat je een goede beslissing kan nemen voor jezelf Marjo!
enne SUUS.... stuur eens zo,n pilletje mijn kant op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate
Moet af en toe wel even naar de aardappels kijken
anders koken ze over hoor......
die 2e zin vind ik wel mooi
over dat ´toevallen´
er komt wat anders, dat is zeker..
En zo niet, dan is dat mijn pad
en zien we dan wel weer
Heb wat horoscopen nageslagen
staan interessante dingen in qua werk
en over het jaar van het gezonde leven
geloof er niet zo in, maar toch
aardig om te lezen

Dar
Is niet zo moordend
geeft me de tijd om met die 2 andere avonturen aan de slag te gaan
kan ik straks kiezen uit 3 wegen..
Moet ook nog wat herstellen, dus komt allemaal goed uit eigenlijk
Leuk dat je aan me dacht, ondanks dat je doodmoe was
of omdát je moe was?;)

Suus,
dank voor het slepen
en het op sleeptouw nemen
hoop niet dat het een slepende zaak wordt
de messen zijn geslepen...dat wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...