Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 Februari 2010


sjaak

Aanbevolen berichten

Hoi marjo,

De Skuul is klasse. Heel relexed, maar met een slok op ga je het eiland af!
Dus, grijp die kans!!

Op naar een nieuw leven.:heart:

Ik kon ook naar de Skuul, of Castle Craig.
Echt, de Skuul, DOEN!


Vlaams meisje, praat af en toe serieus a.u. b.
Geen strand met kids. Therapie!!!:$
Een opening, om uit dit drama te stappen.
Geen happening!! Wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 458
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Freddie en Alf,

Er kunnen heftige dingen in je leven gebeuren als je niet meer drinkt.
Misschien passen de banen die jullie nu hebben toch niet echt bij je, en dronk je de frustratie daarover vroeger gewoon weg.
Als je niet meer drinkt, ga je nadenken en vaak meer voor jezelf opkomen met alle gevolgen van dien.
Maar je weet nooit waar het goed voor is.

Kijk mij nou, gestopt met drinken, en uiteindelijk besloten om te gaan scheiden, en m'n leven een andere draai te geven inplaats van te blijven hangen in een ongelukkig huwelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sweety,
beter dan ieder weet jij ook dat ik heel ernstig kan praten als het nodig is, maar, jij met je Oscar Wilde onderschrift, moet toch ook begrijpen dat we niet altijd ernstig, geconcentreerd kunnen zijn!

Ik wacht op een nieuwe opdracht en terwijl droom ik van een warm strand!

LiefsN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf,

Staat dat jou ook te wachten ? Bij mij is het heel raar gelopen;
zat als planner/werkvoorbereider bij een montagebedrijf in de bouw.Vast dienstverband.
Toen ik nog dronk dacht ik vaak; krijg de schijt en haalde mijn schouders op.
Ben in april 2009 naar AA gegaan, en voelde me zo sterk en goed dat ik op het werk verscheidene zaken niet langer accepteerde. Dat heeft geleid tot ontslag met wederzijds goedkeuren in augustus. Ben nu nog thuis, en had dit anders aan moeten pakken. Was zelfrespect/zelfvertrouwen wat terugkeerde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GRMBLLLLL...
Wat een koppijn hier... :(
Een kater is er nix bij !!!
Alhoewel, beter een kpopijn door zorgen dan een kater van de :wine:
Zo maar effe een Ibuprofennetje en mezelf effe oppeppen door te gaan shoppen bij de Ikea, al heb ik er eigenlijk door die klute rechtzaak en ex geen geld voor... :(
Ach, wat maakt het uit !!! Een kale kip knu je niet meer kaalplukken toch ?;)

Blondie6173

Ps. net genoeg weggestreken om de kids genoeg kleding mee te geven voor hun weekendje bij opa en oma, zal ze missen... weg rem !!! :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stoppen met drinken pakte bij mij ook anders uit dan verwacht.
Eerst (net als iedereen) begonnen met doordeweeks niet drinken.
Omdat ik smorgens geen kater meer had op mn werk merkte ik dat ik mn werk eigenlijk helemaal niet leuk meer vond. En ik werkte al 4 jaar op zaterdag. Toen ik een aantal keer gevraagd had om 1 vrije zaterdag in de maand en die niet kreeg (eigenlijk had ik gewoon recht op 2 vrije zaterdagen, of eigenlijk gewoon eens een poosje geen zaterdagen meer) heb ik na 10 x vriendelijk gevraagd de sleutel op tafel gelegd en ben de winkel uit gelopen.
Dit was een voorbeeld van een heleboel dingen die scheef lagen op mn werk.

Toen ik helemaal ben gaan stoppen met drinken ben ik verhuisd (beter!) mn minnaar stapte op, en heb een de leukste hobby van de hele wereld.
Ik had gedacht dat stoppen met drinken mn leven leuker zou maken, maar bleek dat ik eerst een heleboel moest omgooien. Ik zat ergens in het drijfzand en stoppen met drinken deed me realiseren dat er niets van deugde...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
rapilos

Freddie en Alf,



Kijk mij nou, gestopt met drinken, en uiteindelijk besloten om te gaan scheiden, en m'n leven een andere draai te geven inplaats van te blijven hangen in een ongelukkig huwelijk.



Komt er miss ook nog bij, gaat ook niet goed
Zelfs ruzie dat ik zoveel op het fr. zit..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...