Spring naar bijdragen

Dinsdag 9 februari 2010


smart

Aanbevolen berichten

Deesje ik heb net gebeld. We hebben op de basis van de D.A. een roodwitte kater van nog geen jaar. Morgen wordt hij geholpen. De prijs daarvan is wat duurder dan de katten uit het asiel omdat het asliel weg gaat, dit zijn allemaal wat oudere katers. Anders worden ze in geslapen omdat er niet meer gezorgd wordt voor hem dus moeten die zo gauw mogelijk weg.
Laat maar weten of je interesse hebt dan moeten we het verder per P.B. doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik maak het vaak mee Woman, bij mensen om me heen.
De pijn gaat nooit meer over; maar het lukt met de tijd vaak wel om de draad weer op te pakken, om weer verder te gaan met je leven.
Misschien wordt dat bedoeld met 'een plek geven': de pijn tijdelijk te parkeren zodat je tussendoor in staat bent andere dingen te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hier ben ik weer, ja positief zijn naar anderen is mijn sterke kant volgens psych, het naar mezelf toe geven is mijn slechte kant.
We hebben lang gepraat en haar conclusie is een zeer zware depressie met een zwaar overspannen toestand, ze gaan me waarschijnlijk ook doorverwijzen naar de psychiater omdat het iets van lange termijn zal gaan worden.
Ik had van de arts eerst 2 maal daags 1 diazepam 5 mg maar dat wil ze ophogen naar 8 keer per dag een diazepam 10 mg. en dan kijken welke antidepressiva erbij gaat komen want daar wil ze iol ook een redelijk zware bijdoen. Kortom kijken maar, ik mag dinsdag alweer gelukkig en donderdag nu een afspraak met arts over verdere medicatie, Mijn verleden is te vol en zit te diep volgens haar en dat komt er niet zo makkelijk uit en ik zit geblokkeerd. Ze heeft geadviseerd om nu niet te werken omdat dat te insensief zal zijn maar ja er moet ook geld binnenkomen.
Het zal erg zwaar en intensief worden en ze denkt dat de alcohol een gevolg is van het wegstoppen willen van diepe gevoelens en slechte ervaringen.
Ben erg moe nu en moet ook meteen met een hoge dosis starten dus dat gaan we ook doen.
Verder weet ik het even niet meer, teveel info gehad en zoveel vraagstukken nu, zullen suffe tijden worden ben ik bang!
Ik probeer mee te lezen vandaag en te reageren maar voel me wel uitgeput nu van alle stress.
Liefs
Suus die tegen jullie positief zal proberen te blijven doen:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff Suus, je hebt het niet makkelijk hoor ik.
8x per dag diazepam? Kun je dan nog werken en schrijven hier?
Aangezien het lang werkt (20 uur, soms langer) is 3 x daags gebruikelijker.
Maar misschien is het wel nodig Suus; om nu de komende dagen de scherpe randen eraf te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman is er bij jullie geen D.A. in de buurt? Dar kun je je opgeven als gastgezin. Nu komt de tijd van jonge kittens die ze dumpen en die nog moedermelk moeten. Die moeten om de drie uur geflest worden. Dat is harstikke mooi werk en de diertjes worden gered. Ook heeft de D.A. mensen nodig die gewonde dieren op willen vangen. Ik weet niet of je dat kunt maar flessen van kittens en pups is geweldig werk
Ik weet niet bij of in wlke grote plaats jij woont maar als je dat door geeft kan ik voor je kijken.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu is het blijkbaar nodig om die dosis te gaan nemen anders zouden ze het niet toeschrijven denk ik. Ja werken raden ze ook af of althans erg simpel en eenvoudig werk, zit je dan met je diploma's.

IK ga proberen om het werk vanuit huis voort te zetten en kijk hoe het loopt, gelukkig kan ik donderdag al naar de ha en krijg dan ook ad. en dinsdag alweer naar de psycho. Wel een fijne rustige vrouw waar ik een goed gevoel bij hebt. Ja het is ook ruim 25 jaar wat ik weggestopt hebt en me geprojecteerd op anderen helpen en steunen en ze merkt ook dat dat mij voldoening geeft, opname mag ook maar dat is dan meteen 3 maanden en zolang kan ik de kids en man niet missen. Gisteren helemaal doorgedraaid, had zelfs suicide neigingen in mijn hoofd dus ik denk dat de dosering nu goed is voor mij, alleen geen auto meer rijden met die medicatie? Dat wordt dus lopen 8 keer per dag naar school. is in een andere wijk dus we zullen zien. Voel me zo uitgeput ook nu,leeg en weet niet wat ik ervan denken moet, ik had ook symptonen van borderline zei ze dus dat wordt ook onderzocht nog. Pff wat een mallemolen maar het lucht wel op dat er een diagnose is iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Suus is het al met al mee gevallen? Je was zo zenuwachtig. De diagnose is niet mis maar je kunt het. Dat weet ik zeker. Doe deze dagen maar lekker rustigaan en voel je niet verplicht te reageren op ons. Jij gaat nu boven alles en jij bent belangrijk. Als je bang wordt kun je haar dan ook bellen of heb je dat niet gevraagd? En uiteraard kun je dingen op het forum of via een P.B. kwijt als je erg hoog zit. Tof dat je doorgezet hebt meis en daarvoor een gouden pluim.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bol ik heb haar 06 nummer en mag dag en nacht bellen, snachts voicemail maar dan belt ze binnen 2 uur wel terug, dus dat is fijn, Ik merk wel dat ik door de medicatie spelfouten maak maar zal ze zoveel mogelijk verbeteren steeds:huh:
Viel het mee ja dat wel, de volgende keer durf ik wel alleen, alleen ik zit met de kleine waar ik die dan laat verdorie maar goed maar kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi, allemaal. Ben nieuw hier, vind het nog een beetje moeilijk allemaal. Ik ben denk ik alcoholverslaafd, althans ik kan niet zonder en heb alle hulp van mensen die mij hierin begrijpen nodig. Ik drink elke avond wel wijn. Soms bijna een fles per avond. Merk het overdag, maar op het moment zelf voel ik me vrij, makkelijk, kan alles aan. maar dat hoort niet. Mijn pa is alcoholist geweest, ma heeft m zelfs van zelfmoord kunnen weerhouden. Ik ontkende mijn probleem altijd, maar kan er niet omheen. Wil graag contact met mensen die het ook zo ervaren hebben. Dit voelt emotioneel even heel zwaar om te doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cyclo welkom op het forum. Je wordt hier met open armen ontvangen hoor. Ik hoop dat je je thuis gaat voelen bij onze frumfamilie maar dat zal wel lukken. kijk wat rond en geniet van de hulp die we je kunnen geven.:present:
We hebben niet alles onder controle, we weten dat onze valkuilen zijn. die leer je gauw genoeg. Misschien verstandig om inderdaad in het begin vragen te stellen. duidelijkheid scheppen en er uit pikken wat voor jou belangrijk is.
Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom cycloptica
Hopelijk krijg je hier antwoord op alle vragen die je hebt..

Hee Suusje,
Wow meis dat niet niks zeg, wat je vandaag te horen heb gekregen.
Ik vind het super knap dat je stap genomen hebt hoor!!
En ja, hulpverlening kost tijd.
Ik wens je veel sterkte bij het proces wat je vandaag aangegaan bent.

Bako,
Ik wil jou ff heel veel sterkte wensen.
De tijd heelt niet alle wonden, das maar weer is duidelijk.:heart:

Das een mooi compliment Bol, forummoeder...
Ik kan me daar ook wel in vinden.
Die houden we erin!!!!!!!

Alle andere ook een hele goeieavond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kennen jullie dat? Is er geen alcohol in huis, dan haal je het toch wel? ook al heb je maar 5 euro op zak? En anders is er wel een likeurtje wat nog in de kast stond? Walg van mezelf dat ik dit nu zeg, zit zelf in de gezondheidszorg, maar voor een ander weet ik het wel, maar voor mezelf niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...