Otje Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Vlaams meiskeIk slik melatonine, van die hele kleine tabletjesDie kun je zelf doseren, op het moment neem ik er 3. Een uur voor het slapen gaan. Ik slik daarbij ook 1 Valdispert tabletje, zodat áls ik dan wakker lig ik er niet onrustig van word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Sammy, Heel fijne, zonnige en alcoholvrije vakantie gewenst.Geniet er van en kom weer helemaal geregenereerd terug.Goede reis en een heerlijke week,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Voor YajalaEen goed besluit om AdB behandeling te doen!Ik heb het zelf als zeer leerzaam ervarenEn de begeleiding was super, niet veroordelend of streng maar liefdevol, met veel geduld en zachte drang en altijd uitgaande van wat jij wil.Er zal je veel duidelijk worden.Het vraagt wel om discipline om alles bij te houden Dat is iets wat mij paradoxaal zo ging tegenstaan, dat ik uiteindelijk helemaal ben gestopt, haha, hoefde ik niet meer te tellen enzoIk ben anoniem begonnen, maar heb mijn begeleidster uiteindelijk mijn naam bekend gemaakt, want had toch een zekere band met haar opgebouwdnet als met een aantal frummers hier.Er is overigens ook een goede nabegeleiding..Wens je veel succes en als je eerlijk naar jezelf durft te kijkenen je een reëel doel kunt stellen dan gaat het zeker lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Soothe,Naar La Gomera. Een klein Canarisch eiland. Eerst naa Tenerife en daarna nog 1,5 uur met de boot.Op het eiland ligt een groot natuurgebied. Heerlijk om wandelingen te maken.Het eiland is relatief rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 wat heerlijk voor je sammyen gefeliciteerd.knap dat je het zonder refusal gaat doen na de vakantieweet zeker dat het je luktziza.. mooi geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Sammyik heb even gegoogled op La GomeraDaar moet je zeker tot rust kunnen komenLijkt me heerlijkfijne vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Dank je Alf,Heb net de eerste vragenlijst al ingevuld!Stiekem drink je zo zwart op wit toch meer dan je eigenlijk dacht!Dit is de eerste stap,spannend,eng maar ik ga ervoor!Zal een echte eye opener worden ben ik bang! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 middag allemaal!!even snel vertellen hoe het vanochtend is gegaan en dan hoppa nzar afspraak nummer 2je blijft met mij ook altijd iets belevenvanochtend moest ik om 10.40 uur in de rechtbank haarlem zijndus ik stap in de auto met mams en die dirigeer ik richting rechtbankik had even niet begrepen dat bestuursrecht en strafrecht niet in hetzelfde gebouw zit ( brief niet gelezen)dus bijna rennend over de sneeuw MET hakken een sprintje trekken naar het andere gebouwuiteindelijk 10 minuten te laat, oeps!maar gelukkig!! er was vertraging (zoals altijd)uiteindelijk mocht ik om 11.45 naar binnen.een klein probleempje..........de rechter heeft een verklaring nodig dat ik géén alcoholist meer ben dat kan niet! zei ik directeens een alcoholist, altijd een alcoholistmaar ze bedoelde een verklaring dat ik mijn behandeling heb afgesloten.direct opgevraagd en die kan ik morgen al ophalende uiteindelijke uitspraak is dan op 2 maart aanstaandedan zit ik officieel in de WSNPalle negatieve kanten heb ik al geuit, overdacht en verdrietig om geweestdus nu maar het positieve benadrukken2 maart 2014 staat er een nieuw tasseke op!schuldenvrij, drankvrij en hopenlijk verdere problemen vrijnog drie jaar bikkelenmaar eindelijk wel uitzichten dat is een opluchting!!!zo nu ga ik rennen voor de volgende afspraakkus en een knuffel van mij voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Hoi TassekeJe kan je wekker op 2 maart 2013 zetten, dan zijn de 3 jaar omScheelt gevoelsmatig toch maar weer mooi een jaarhoop dat de uitspraak goed voor je uitvalt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 mmm,zit waarschijnlijk dan toch nog vast in het negatievemaar gelukkig is er één wakker!!2013????wordt ik nog eerder gelukkiger babble,nieuw hier!!van harte welkom en blijf lekker meebabbelengoed voor ons en vooral voor jezelf!!de groep wil nog wel wisselen maar voor het effect maakt het hier niet uitwe zijn er om elkaar te helpen en ondersteunengewoon mee blijven doen en voordat je het weet.........heb je een forumverslaving ipv alcoholverslavingmaar de forumverslaving is leuk en.....constructiefnu moet ik echt rennen!!laters weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Goed nieuws Tasseke!Gefeliciteerd!Nu rennen anders ben je weer te laat! hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Babbelaar:DHeel veel succes morgen,weet zeker dat het oplucht als het eruit is!Blijf werken aan jezelf,weet zeker dat het goedkomt!Je bent al zo lang goed op weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Ik heb iets bedachtIk krijg nu vaak complimenten voor mn kostuums en de vraag: hoe doe je dat ?Ik kan thuis 1x in de week les gaan geven. Begeleiden in het versieren van een buikdanstopMoet nog even denken wat ik daarvoor zal vragen dan, 12,50 ofzo voor 1.5 uur. inclusief koffie en thee, exclusief materiaal. Snel mn onderschrift aanpassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Zo Kanjers ik ben weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Hoi Womanwel leuk zeg dat je dat wil gaan doen!Denk persoonlijk dat 12.50 voor 1.5 uur wel weinig is hoor!Ik geef les en vraag daar 20 euro per uur voor.Das dan niet bij mij thuis maar toch om je een beetje een indicatie te geven.Denk dat je makkelijk 17,50 kan vragen hoor.Het laatje moet ook gevuld worden he!Wel erg leuk wat je doet hoor!Wij hebben op ons werk vaak gast optredens enz...zal eens aan je denken! haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 of maak je alleen de kostuums?en lees ik wer te snel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 gezellig Boll! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 @Bol: is het gelukt met de tafel?Hoe gaat het met de Kabouter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Leuk Yalala !OK 17,50 per persoon voor 1,5 uur.Ja ik doe ook optredens, graag zelfs Solo of met een groepje. Dusssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Ik word als muzikant soms gevraagd eens langs te komen en een paar deuntjeste laten horenDan vraag ik echt geen 17,50/uurDaar pak ik mn instrument niet eens voor uit.Misschien is dit watfreelance tarieven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 zal zeker aan je denken Woman al weet ik natuurlijk helemaal niet uit welke buurt je komt!Het is hier verschrikkelijk ineens! hellup!loeiende sirenes,politie overal,helikopters!Gewapende overval bij benzinepomp 1 straat hierachter,geschoten alles erop en eraan!Getver...........heb snel de kids binnen gehaald ,poort dicht,deuren op slot!Zie wel 4 heli,s nu!Zal heftig zijn!Nu nuchter blijven he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Alf die 17,50 is voor les kostuum makenAls ik ga optreden kost het wel wat meer ja, wat dacht je. Maar we doen het ook nog gratis hoor, hangt er een beetje vanaf wat voor gelegenheid en of we echt geboekt worden of gevraagd door een vriend. Ik wil elke dag wel optreden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Zo, spannend yaja..ff bijtanken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Ik kom uit de buurt van Amsterdam, en wil er best voor reizen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Dan kan je de heli,s bijna zien denk ik Woman!Ik ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden