Spring naar bijdragen

Vrijdag 12 Februari 2010


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ok, ene in bed, verhaaltje over konijntjes, one to go!!
Morgen geen school dus hij denkt dat ie tot gelijk welk uur naar nickelodeon of andere domme programma's mag kijken!!

Om 21 h. moet ie in bed!!!
Ik ga proberen om rond een uur of 23 te gaan slapen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teveel. Zeker te weten. Ik kan niet van die lobbes af blijven. Als ik langs hem loop moet ik hem ff aaien, en dan kijkt hij me met die trouwe lobbesogen aan. Als ik s'avonds op de bank ga liggen ligt hij naast me en dan zit ik de hele avond aan hem. Ja die ga ik echt missen hoor. Maar goed dat zijn dingen waar ik me makkelijk overheen kan zetten. Belangrijk is, dat de hond nog een tijd, een heel goed en fijn leven krijgt. Daar doen we het voor.
En er is niets dat zoveel voldoening geeft als een dier die echt niet meer op z'n poten kan staan van zwakte en verwaarlozing, om die weer te zien rennen en je hem een flinke klap op z'n kont te geven zonder dat de botten er naast vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, terug gelezen, gelukkig doen jullie rustig aan anders had ik het niet ingehaald.

Ben blijkbaar een behoorlijke afwijking, een jaar of zo terug heel veel Sponge Bob filmpjes gezien met mijn kleinzoon en vond het hatstikke leuk...

Doet me trouwens verdriet dat je zo weinig geslapen hebt Vlaams Meisje en dat je nu helemaal opgebrand bent, wat op zich niet verwonderlijk is.

Hoop dat je het volhoudt tot elf uur zoals je van plan bent en dan lekker uitslapen.

"k Heb morgen ochtenddienst, moet er om half vijf uit.
Vandaag ook, lang geleden dat dat zo goed ging.
De laatste jaren volgens mij hopies geluk gehad dat ze me 's morgens vroeg niet aangehouden hebben om te blazen.

Maak er allemaal nog maar een fijne, droge avond van,
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We, mijn vrouw en ik, zijn in december een weekje in het Vennebos (oud Centerparks) geweest.
Dat park, al die parken trouwens, hoeft van mij niet zo maar Eersel is daar vlak bij en dat vonden we hartstikke leuk.

Gingen we elke middag naar de kroeg daar en 's avonds in een restaurant eten, veel gezelliger als in dat park.

Zullen we best nog wel doen maar hoop het dan ook 's avonds bewust mee te maken.
Niet de andere dag bij mijn vrouw stiekem uitvissen wat we precies gedaan hebben en wat ik zoal gezehd heb.

Voel me nu stukken beter dan in tijden...
Harry:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teveel ik wil nog wel een heel klein inieminie hondje hebben. Zo eentje die ze eigenlijk willen laten in slapen. Heb dit vroeger ook een keer gehad. Ging voor de dochter van een vriend van mij naar het asiel. Zag daar een hondje Bruin en met hele grote oren. Ze hoorde ons en stond te kwispelen. Toen ze zich omdraaide zag ik dat ze helemaal blind was, en onder de kankerbulten zat. De asielhouder verklaarde me helemaal voor gek. Ër zitten zulke mooie honden mevrouw. Dit is toch niets meer?"Ik heb ze mee naar huis genomen.
De eerste dagen was ik ze kwijt. Mevrouw ging gauw buiten een drolletje draaien en hup weer het bed in. Toen dacht ik "waarom heb ik nu een hond dus mocht ze op een eigen stoeltje liggen?'Ik heb nog jaren veel plezier gehad van haar. Dat geeft me het meeste voldoening dus dat is nog wat ik wil. Mooie goede honden hebben zo een nieuw tehuis, maar die afdankertjes of honden die kapot gefokt zijn worden gedumpt.:( Hup weg er mee, daar hebben we niets meer aan. Maar die honden heben wel veel geld verdiend voor die galbakken. bah:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Nieneke die heb ik niet. Avatar is trouwens niets voor een knulletje van 8. Dat is een schietspel voor 16 jaar. Ik heb games die voor 3+ zijn. Dus weinig of geen geweld. Verder best wel moeilijke games hoor. De leeftijd die aan gegeven wordt op een spel wil alleen maar zeggen of er veel geweld in zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM
Nog een tip voor het slapen
van de kleinen
Lees een verhaaltje, of nog beter
verzin er één ter plekke, overkonijnen, kabouters whatever
En laat de hoofdpersoon in het verhaaltje
ook eindigen met te gaan slapen, heel langzaam, stap voor stap
een soort geleide fantasie dus
Werkte goed bij mijn kinderen
in vakanties, want dan had ik de tijd om
wat te verzinnen
Heb het altijd jammer gevonden dat ik
het nooit heb opgeschreven..
Vertelde dan over een kabouter
geheten Pimpelneus
haha, hoe zou dat nou komen, ja
Kinderen vonden het prachtig
Moest wel elke avond vertellen
ook met een neut op..
Maar dat ging prima
enfin, misschien schrijf ik het toch nog eens op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,

Yep, wij hebben ook eens een Britse Korthaar gekocht die er uit moest omdat ze er niet verder mee konden fokken.

Schitterende kateen zijn dat vind, maar we hebben ook een hond gehad, was net een dot poetskatoen en lieffffffffffffff. kwam uit asile in Leerdam, Lex heette hij is 19 jaar geworden.

Nu hebben we geen huisdieren meer, de kinderen zijn de deur uit en hebben nu de ultieme vrijheid.

Haary

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie katten hé die Britten? Ik ken ze. Zo heb je ook die katten van het eiland manx geloof ik. Ze hebben geen staart. Maar die Britten zijn zo fors en mooi. Wat voor 'n kleur? Ikzelf vind de blauwe erg mooi.
Ja als je geen kinderen hebt en je wilt toch graag veel weg of zo, is een diertje niets. Maar ik zou niet zonder kunnen. Ik Ouwe H. de hele dag door tegen ze. Heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...