VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Vooral van dat paard!!!Hou je sterk meid!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Marjo, ik weet het maar is gecompliceerder, gisteren contact gezocht met de broer van mijn vader en geloof me dat was erg. ik zie het niet zo meer zitten nu en nee ik ben niet zielig maar gewoon eenzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Suus It's okee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 suusje777, kun je die eenzaamheid niet op een of andere manier doorbreken?en niemand is zielig, zeker niet op dit forum.behalve ik Ha,ha, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 En ik dan Herman??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Recalcitrant zijn, is dat niet meer iets voor pubers? Ik hou meer van win-win situaties.Suus, ik heb een tijd gehad dat mijn zus mijn "bewindvoerder" was, en ik mijn pinpas bij haar had ingeleverd. Toen vond ik het niet leuk, maar achteraf gezien best nuttig.Je haalt je eigenwaarde, kort door de bocht, niet uit wat je uit de muur kan trekken.Overigens is het niet legaal om je paspoort bij iemand in te leveren. Zelfs niet bij je man.Je moet je immers ten alle tijde kunnen legitimeren?Tegenwoordig pin ik trouwens eenmaal per week een vast bedrag voor de boodschappen en voor de rest leg ik die pas weg, zodat er geen impuls-inkopen kunnen worden gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Gelukkig , vie rescue!! Ik ben zelf nog te moe en zwakjes voor suusje!!Help Vie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Vie, je geeft weer waar voormij de weerstand zit..Het laten versus bepalenvoor mij..Ik wil graag forcerenMaar heb niets te willenOp het moment van forceren duikik automatisch in de weerstandTerwijl overgave handiger zou zijn!Het is het vasthouden aan het concept..Groot, ondoorzichtig en lang gewerkt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Kijk vie dat bedoel ik, je zin in leven wordt weggehaad door dat je niks meer hebt. Ik voel me een nobody terwijl ik wel 20 dagen droog sta en nog geen respect en vertrouwen krijg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 nou, vlaams meisje jij bent soms sterker dan je denkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Ik denk dat ik morgen gewoon een fles haal en kijk of me dat brengtwat ik verwacht! Nee geen zuipgedrag maar even relativeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Herman, ik ben de (ex) directrisse van de nasa!! Vooral nu moe en probeer mijn best te doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 VM zo moe en zwakjes? Kind neem een lekkere douche en duik je nestje in, of kan je niet slapen? (Ik ook niet.)Marjo misschien schik ik me van nature gemakkelijker in een situatie dan jij. Ik denk algauw: wat gaat het me in de toekomst opleveren? Hihi, ik ben gewoon een opportuniste.Toch heb jij veel potentieel, denk ik, om iets leuks van je leven te maken. Zoals je liefde voor de natuur en een "ziende" blik voor je omgeving.Suus wat was er zo moeilijk aan het gesprek met de broer van je vader? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 VM niet proberenmaar doen!Dat doe je!Voelen hoe dat voelt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Ik moet nu proberen te slapen!!!!Anders morgen weer gedoe!!!Liefs voor Allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Dank je Vie!Van nature is dat er!Ik kan genieten!Nu van mooie muziek(gitaar zelfs)En ik zie veel iddNu weer loskoppelen!Opportunistische VieC'est la Vie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 xxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 suusje777,Suus, even concentreren op het nu, 19 dagen !! , en je voelt dat je geen respect krijgt.misschien niet uit je directe omgeving dat kan ik niet beoordelen maar zeer zeker wel van mij.en jezelf een nobody vinden geldt hier ook niet want iedereen vindt de ander een somebody, een persoon, een mens, met achtergrond dus ik jou ook.19 dagen mijn respect meid, ik doe al jaren minderen en dat lukt redelijk maar echt 19 dagen zonder dat is mij nog niet gelukt, maar jou wel, dus niet meer nobody voelen wil je, want je hebt al meer bereikt dan mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 vlaams meisje, de directrisse van nasa moet alles regelen maar mag zelf niet de ruimte in.dit is een metafoor voor jezelf, je gaat iedereen helpen om het hoogste te bereiken terwijl jezelf achterblijft, of ga ik nu te diep en moet mij meer met de voeten op de aarde houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2010 Over de link van AlfDaarom ben ik tenslottehier vanavondEr was herkenningin de twijfelWat voor mij angst impliceertMaar ook, het dierlijke waarvanik altijd wist dat het kloptDat is de angst Kort gezegdDat mag nietNog steeds niet, ook al ben iknu alleeen en kan ik mijn eigenregels bepalen..Het zit diepIk heb me behoorlijklaten naaien...Het lijkt of ik nog steedsveratrwoordelijkheid moet afleggen..Naar anderenDat is niet zo Nooit zo geweestDat lijkt pijn te doendat doet het, okeeDaarom ben ik het wel methet gevoel eens, nooit meerNatuurlijk, drinken van alcoholis niet vanuit essentie logischNot the natural wayZodra ik druk voel van buitenafKan ik een stapje terug doenMaar het dier in mij iseen stukje van mijJuist wat ik zo heb gemistDaarom kan ik het niet helemaalzo zien als beschrevenDaar baal ik vanHad het liefst eenwonder gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2010 Hoi Marjo, ik log nog even in. Kwart voor twee is voor mij een magische tijd.Jij zit wel erg met wat mag en wat niet mag. Mag jij wel zijn van jezelf? En kan je het ook wel een beetje met jezelf vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2010 Maar nu ga ik ook slapen.Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2010 Goedemorgen,Na haast driemaanden zonder drank denk ik haast niet meer aan drank.Waar ik wel voor moet oppassen dat ik niet doorsla naar de anderekant en een gezondheidsgek wordt.Een mens zit toch raar in elkaar. Eerst martel je je lichaam veertig jaar met alcohol en nu ben je boos wanneer je partner het verkeerde merk thee gekocht heeft. Je ziet hoe dubbel alles is.Ben ik de enige die dat heeft of hoort het er bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2010 gg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden